Spotify umieszcza reklamy podcastów w tej samej aplikacji z nowymi klikalnymi kartami

Jeśli szukasz innego powodu, aby go nie używać Spotify dla podcastówPlatforma streamingowa mogła właśnie przekazać jeden na srebrnym talerzu. Firma dodaje nowe karty „wezwania do działania”, które są skutecznie reklamami wizualnymi połączonymi z reklamami dźwiękowymi, które zwykle słyszysz podczas słuchania podcastu.

Spotify ogłosił nowe karty w czwartek Za pośrednictwem wpisu na blogu zapewniony o Gizmodo Karty będą dostępne w aplikacjach na komputery stacjonarne, urządzenia mobilne i tablety. Obecnie reklamy nie będą pojawiać się w przeglądarkach internetowych, a aby zacząć grać w karty, będą pojawiać się tylko w podcastach Spotify Original i Exclusive w USA

Jeśli chodzi o sposób działania tych reklam, jest to całkiem proste. Gdy reklama zaczyna się odtwarzać w podcastie na Spotify, w aplikacji pojawia się mała kartka z nazwą marki, niektórymi informacjami i klikalnym przyciskiem, który przenosi użytkownika na stronę reklamodawcy. Reklamy te będą wyświetlane zarówno użytkownikom darmowym, jak i płatnym.

Ponadto Spotify ponownie wyświetli karty z wezwaniem do działania użytkownikom, którzy słuchają reklamy przy zamkniętej aplikacji lub wyłączonym ekranie telefonu. Na przykład, jeśli słuchasz podcastu podczas zmywania naczyń, możesz zobaczyć kartę z wezwaniem do działania, gdy następnym razem otworzysz Spotify i spojrzysz na stronę tego programu.

Żeby było jasne, nie jestem przeciwny reklamie. To obciąża wielu twórców treści, a podcasty od jakiegoś czasu polegają na reklamach w celu zarabiania. Jednak jak dotąd większość podcastów reklamuje się, czytając słuchaczom tekst reklamy (lub odtwarzając nagrany wcześniej dźwięk). Reklamy są zawarte w prezentacji i zwykle są umieszczane w określonym boksie reklamowym na początku, w środku i/lub na końcu.

Martwi mnie w podejściu Spotify to, że usuwa reklamy z widoku, co może otworzyć drzwi dla niektórych złośliwych praktyk reklamowych, które rozprzestrzeniły się w sieci – na przykład śledzenia i kierowania reklam. Ponadto karty z wezwaniem do działania dodają jeszcze więcej bałaganu do i tak już mniej niż gwiezdnego interfejsu podcastów Spotify. Aha, wyświetlanie reklam płatnym subskrybentom Spotify jest również frustrujące, ponieważ ludzie nie płacą za żadne reklamy.

READ  Genesis przedstawia nowe G80 Sport

Istnieją jednak pewne korzyści z podejścia Spotify do reklam. Jak wyjaśniła firma w swoim poście na blogu, większość podcastów opiera się na specjalnych adresach URL lub kodach promocyjnych reklam – karty z wezwaniem do działania Spotify eliminują potrzebę zapamiętywania tych kodów przez słuchaczy, ponieważ zamiast tego mogą po prostu kliknąć kartę. i dla reklamodawców, Gizmodo Zauważa, że ​​Spotify podczas testowania kart z wezwaniem do działania podwoiło liczbę odwiedzin witryny w porównaniu z reklamami podcastów, których nie można kliknąć.

Kredyt zdjęciowy: spotify

źródło: spotify przez: Gizmodo

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top