Rynki turystyczne w Polsce zostały złapane w niepewny uścisk pobliskiej wojny

Rynki turystyczne w Polsce zostały złapane w niepewny uścisk pobliskiej wojny

Przesuń tag

Jednym z największych wyzwań stojących przed sprzedawcami usług turystycznych w Europie jest bez wątpienia niezdolność do przewidzenia wyniku lub wyniku wojny Rosji z Ukrainą, a także tego, jak trafić we właściwe miejsce wśród ofiar śmiertelnych i katastrof w pobliżu domu.

Lepavit Lily Girma

Kiedy w następnym miejscu wybuchnie wojna, jak jeden cel radzi sobie z wiadomościami turystycznymi na kluczowych rynkach surowców? Jest to większy dylemat, przed jakim stają teraz marketerzy polskiego systemu turystycznego, niż oczekiwano, że jest to największe międzynarodowe lato turystyczne od czasu epidemii.

Przed wybuchem epidemii Polska cieszyła się stałym wzrostem liczby odwiedzających od czasu przystąpienia do UE w 2004 roku. Osiągnięcie W 2019 r. do Polski przybyło 35,7 mln turystów z noclegiemWiększość z nich przyjechała z Wielkiej Brytanii, Niemiec, Ukrainy i Stanów Zjednoczonych, Według Światowej Rady Turystyki i Turystyki.

Urzędnicy ds. turystyki są zgodni, że jest za wcześnie, aby przewidywać rozwój wojny i wpływ na podróże do Polski. Ale również uważnie obserwują sytuację, dzielą się komunikatami bezpieczeństwa, nadal reklamują się na lato i są gotowi działać ostrożnie. Tak jak zrobili, gdy wybuchła epidemia.

Brytyjskie biuro Polskiej Organizacji Turystycznej (POT) po raz pierwszy wysłało uspokajającą wiadomość, gdy wybuchła wojna. „Chcę zapewnić biura podróży i osoby prywatne, że kraj jest bezpieczny” – powiedziała Dorota Wojciechowska. Polska Organizacja Turystyczna W Wielkiej Brytanii w komunikacie prasowym stwierdzono, że „tragiczna sytuacja na Ukrainie nie zachęci brytyjskich turystów do odwiedzenia Polski w tym roku”.

Wojciechowsko powiedział Schiffowi w oświadczeniu, że Polskie Biuro Turystyki w Londynie od pierwszego dnia monitoruje sytuację na Ukrainie i jest blisko sentymentu klientów.

„Obecnie nie widzimy żadnego powodu, aby zawiesić lub radykalnie zmienić zarówno naszą komunikację B2C, jak i B2B” – powiedział. Wojciechowskiej. „Będziemy nadal prowadzić kampanie cyfrowe, publikować na naszych portalach społecznościowych i organizować warsztaty dla biur podróży. Czujemy potrzebę bycia aktywnym, a nie biernym z przesłaniem, które chcemy opublikować.

READ  DP Poland warunkowo pozyskuje 20,5 mln funtów na ekspansję paliwową w Polsce i Chorwacji

Większość brytyjskich turystów podróżuje do Krakowa, Warszawy i Gdańska, wszystkie położone daleko od granicy z Ukrainą. Vojcichovska powiedziała, że ​​skoro wszystkie obiekty turystyczne, hotele i restauracje działają normalnie, nie ma powodu, aby osoby, które zarezerwowały lub planują zarezerwować wyjazd do Polski, nie zmieniły swoich planów.

Magdalena Jelsovska, dyrektor Polskiej Organizacji Turystycznej w Nowym Jorku, przyznała, że ​​polska infrastruktura i wszystkie usługi nie zostały naruszone i że w kraju jest bezpiecznie. Dodał jednak, że sytuacja jest nieprzewidywalna i niepewna na najbliższe dwa miesiące przed sezonem letnim.

„Bardzo poważnie traktujemy bezpieczeństwo. Jeśli można bezpiecznie zaprosić podróżnych do Polski, to pierwsza rzecz, o której musimy być pewni” – powiedziała Żelezowska.

Żelazowska nie zachęcała do wyjazdów do Polski i powiedziała, że ​​w najbliższych tygodniach polski wydział hotelarski da czas na dostosowanie się do przybycia ukraińskich uchodźców.

Polska branża turystyczna radzi sobie z tym wyzwaniem, jednocześnie opracowując wielkie plany oparte na turystyce międzynarodowej – dodała Żelazowska.

Myśląc naprzód

Ale oczywiście biura marketingu turystycznego myślą z wyprzedzeniem.

Zarówno brytyjscy, jak i północnoamerykańscy dyrektorzy ds. polskiej turystyki powiedzieli, że będą kontynuować swoją strategię marketingową jak zwykle, w tym wznowić tournee prasowe.

Biuro w Wielkiej Brytanii Wojciechowski powiedział, że gdyby skutki konfliktu rozprzestrzeniły się i jeszcze bardziej uderzyły w sąsiadów, byliby gotowi się z nim w tym czasie uporać.

„Jesteśmy gotowi zmienić naszą strategię marketingową w taki sam sposób, jak zrobiliśmy to w 2020 roku na początku epidemii. Zamiast forsować rezerwacje, skupiliśmy nasze kampanie na inspiracji i edukacyjnych aspektach Polski.

Podobnie jak Polska, kraje docelowe w UE uważnie przyglądają się skutkom wojny dla swoich branż turystycznych. Wojciechowska powiedziała, że ​​innym równie ważnym czynnikiem wpływającym na decyzje podróżne są rosnące koszty życia w Wielkiej Brytanii.

READ  Gąsienice „z bajki”. Ó zdzkie ZOO opublikowało płytę

Dla Żelazowskiej w tunelu jest światło.

Dużym zainteresowaniem cieszą się przedstawiciele mediów w Ameryce Północnej, którzy udzielili polskiego wsparcia ukraińskim sąsiadom. „Z pewnością podkreślimy to w naszej komunikacji, ponieważ jest to tak wysoko w naszym DNA i gościnności” – powiedziała Jelsovska.

Kontrole epidemiczne zostaną zniesione w Polsce 1 kwietnia.

„Więc to kilka tygodni i będzie to zupełnie inna sytuacja.

Henry Herrera

„Irytująco skromny fanatyk telewizyjny. Totalny ekspert od Twittera. Ekstremalny maniak muzyczny. Guru Internetu. Miłośnik mediów społecznościowych”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *