Waszyngton: Popularna platforma do udostępniania zdjęć na Instagramie publikuje reklamy swoich rolek na całym świecie.
Mashable dowiedział się, że Facebook w końcu uruchomił reklamy na całym świecie na Instagramie Reels, krótkim twórcą wideo, który rywalizuje z inną popularną aplikacją, TikTok.
To samo zostało już wypróbowane w kwietniu w krajach takich jak Indie, Australia, Brazylia i Niemcy.
„W Reels widzimy świetny sposób na odkrywanie nowych treści na Instagramie, dzięki czemu reklamy pasują naturalnie. Marki każdej wielkości mogą skorzystać z tego nowego formatu kreatywnego w środowisku, w którym ludzie już się bawią” – powiedział Justin Osofsky, Instagram dyrektor ds. operacyjnych. osoby”.
Według Mashable, Instagram nawiązał współpracę z wiodącymi markami i przetestował ich reklamy na rolkach. Marki to: BMW, Louis Vuitton, Netflix i Uber.
Rolki na Instagramie będą miały ten sam format pionowy i pełnoekranowy, co zwykłe przesyłanie rolek. Reklamy na rolkach będą trwać do 30 sekund i będą pojawiać się pomiędzy poszczególnymi rolkami.
W rzeczywistości, według Mashable, reklamy w rolkach na Instagramie można również komentować, lubić, zapisywać i udostępniać.
Instagram Reels zdołały zyskać dużą popularność po uruchomieniu w Indiach w lipcu 2020 r., Krótko po zakazie korzystania z TikTok.
„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.