Radziecki tropiciel szkoli teraz dowódców i inżynierów Wielkich Jezior

Po wystrzeleniu w 1985 r. USS Persistent śledził radzieckie, a następnie rosyjskie okręty podwodne do 1995 r., zanim w 1998 r. zostały przekazane Straży Przybrzeżnej.

Podczas zimnej wojny okręty podwodne były śledzone jako lotniskowiec USS. Teraz 68-metrowy statek szkoli następną generację kapitanów statków Great Lakes i głównych inżynierów.

Jest to stan Michigan T/S z 50 studentami z Akademii Morskiej Wielkich Jezior (GLMA) w Traverse City. Po czterech latach nauki książek w klasie i doskonalenia umiejętności marynarskich stanu Michigan, kadeci przystąpią do obszernych egzaminów, aby uzyskać uprawnienia oficerów i inżynierów na pokładzie statku handlowego.

Statek i jego załoga studencka zatrzymują się w Sault w stanie Michigan około dwa razy w miesiącu podczas rejsów szkoleniowych w St. Marys i Lake Superior, które rozpoczynają się w maju i kończą w październiku. Poszukaj Michigan zacumowanego w pobliżu rufy Muzeum Valley Camp.

„St. Mary’s to wyjątkowe miejsce do trenowania” – powiedział Chuck Miller, trener GLMA i Michigan Senior Fellow. „Miałeś jedne z najtrudniejszych doświadczeń pilota na świecie. Poruszasz statkiem około 90 stopni w nurcie, często w lodzie.”

W ciągu czterech lat studenci Millera odbywają dwutygodniowe wycieczki po Michigan, koncentrując się na rzekach Detroit, St. Clair i St. Mary, a także na wycieczkach nad jeziorami do portów Duluth, Buffalo i Chicago.

„Uczniowie w programie oficerów pokładowych robią wszystko, co może zrobić współpracownik z Michigan: prowadzą statek za sterem, wykonują pracę planisty nawigacyjnego i jeżdżą tam, gdzie statek się znajduje” – powiedział Miller.

„Studenci na kierunku inżynieryjnym obserwują z oficerem inżynieryjnym” – dodał Miller. Biegają i monitorują ciąg w maszynowni. . . Aż do zamontowania klamek do drzwi. Jeśli na łodzi jest coś, co może się zepsuć, uczniowie uczą się, jak to naprawić”.

Część szkolenia „na morzu” jest kontynuowana w ramach 100-dniowego szkolenia akademickiego na statku towarowym z regionu Wielkich Jezior. To tutaj oficerowie kadeci na pokładzie uczą się zarządzać załogą ładującą ładunek, a inżynierowie otrzymują chrzest w łączeniu mechaniki statku.

READ  Wysoki rangą urzędnik ds. Obrony USA powiedział, że ukraińskie siły powietrzne dodały około 20 kolejnych samolotów operacyjnych po napływie części zamiennych

Następnie uczniowie doskonalą swoje umiejętności poprzez „projekt oceaniczny”, w ramach którego pracują przez kolejne 100 dni nad wyborem Wielkich Jezior lub frachtowca oceanicznego. Niektórzy studenci wybierają nawet statki wycieczkowe lub tankowce, w zależności od tego, gdzie chcą budować swoją karierę.

W końcu kadeci wojskowi zdobywają licencjat z technologii morskiej na North Central Michigan College, sztandarowej instytucji GLMA. W danym momencie w programie jest 200 studentów.

Miller, pochodzący z Las Vegas w stanie Nevada, jest absolwentem programu Deck Officer. Skończył jako starszy kolega z drużyny Michigan i trener akademii w nieco okrężny sposób.

„Po pracy jako zawodowy golfista i technik EMS poza szkołą średnią dołączyłem do Straży Przybrzeżnej” – powiedział. „W Las Vegas nie ma dużo wody, ale Lifeguard sprawił, że zakochałem się w dużych jej ciałach. Po ośmiu latach uzyskałem korzyści edukacyjne i przeszedłem program GLMA Deck Employee Program w latach 2015-2019.”

Miller od tego czasu pracował jako trzeci i drugi współpracownik w dwóch firmach transportowych Great Lakes: Grand River i Great Lakes Fleet, które były własnością US Steel. Został nazwany pierwszym kumplem Michigan w 2020 roku, a na początku tego roku jako trener GLMA.

„Mamy wielu takich jak ja weterynarzy ze wszystkich oddziałów” – powiedział. „Nie widzieliśmy jeszcze sił kosmicznych, ale jestem pewien, że nadchodzi”.

Kolejny weteran Great Lakes wylądował okrężną drogą: Michigan State T/S. Po zwodowaniu w 1985 roku USS Persistent śledził radzieckie, a następnie rosyjskie okręty podwodne do 1995 roku, zanim przeniesiono je do Straży Przybrzeżnej w 1998 roku. Akademia Wielkich Jezior z zadowoleniem przyjęła Doktor weterynarz zimnej wojny w 2002 roku, kiedy nadała łodzi obecną nazwę.

Ned Windrow

"Internetowy geek. Myśliciel. Praktyk od piwa. Ekspert od bekonu. Muzykoholik. Certyfikowany guru podróży."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top