Publiczne skargi na usługi i zasady związane z COVID-19 dominują w raporcie Rzecznika Praw Obywatelskich BC – BC .

Wiele skarg na COVID

Prasa kanadyjska – | Historia: 338215

Obawy dotyczące zasad i usług związanych z COVID-19 zdominowały skargi do Rzecznika Praw Obywatelskich BC.

Jay Chalk mówi w swoim rocznym raporcie, że z ponad 7700 skarg, które jego biuro otrzymało w zeszłym roku, 650 dotyczyło COVID-19.

Mówi, że jego raport podkreśla szeroki zakres skutków, jakie pandemia wywarła na ludzi korzystających z usług publicznych.

Chalk mówi w oświadczeniu, że najczęstsze skargi związane z COVID-19 w jego biurze dotyczyły problemów w zakładach opieki długoterminowej, ośrodkach poprawczych i rządowych zasiłkach na wypadek pandemii.

Mówi, że najbardziej skarżone organy publiczne to Korporacja Ubezpieczeń Kolumbii Brytyjskiej, Departament Dzieciństwa i Rozwoju Rodziny, Departament Bezpieczeństwa Publicznego i Prokurator Generalny.

Chalke mówi, że jedną z wielu skarg dotyczących pandemii, które jego biuro było w stanie rozwiązać, było przyspieszenie sprawy kobiety odwiedzającej podstawową opiekę długoterminową, aby umożliwić jej wsparcie i opiekę nad mężem.

READ  BC Ferries ostrzega przed kolejnym pracowitym letnim weekendem

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top