Przestrzeń technologii handlu detalicznego podczas pandemii COVID – Retail Technology Innovation Center

Od kilku miesięcy działamy w „normalnym” stanie. Ale rzeczy nie są takie, jak kiedyś, a doświadczenia ostatnich dwóch lat i nowe wyuczone zachowania nie zostaną szybko zapomniane.

Aby zrozumieć, czego chcą klienci, jakie marki planują, a także odkryć wszelkie martwe punkty pomiędzy nimi, Adyen przeprowadził ankietę wśród 3000 konsumentów i 460 marek detalicznych i hotelarskich w Wielkiej Brytanii i Irlandii.

Według badań przeprowadzonych przez Linnworks, pandemia Covid-19 przyspieszyła przyjmowanie przez detalistów nowych kanałów sprzedaży, a inwestowanie w możliwości omnichannel stanie się głównym priorytetem budżetowym w 2022 roku.

Obejmowało to 502 uczestników ze Stanów Zjednoczonych i 526 z Wielkiej Brytanii.

„Pandemia Covid-19 zwiększyła pilną potrzebę skupienia się detalistów na obsłudze klienta jako istotnej części ich marki”, mówi Callum Campbell, dyrektor generalny Linnworks.

„To badanie pokazuje, że wiele firm nie miało odpowiedniej infrastruktury, aby działać w prawdziwie wielokanałowym, wielokanałowym wydaniu.Tylko 14% respondentów miało jedną platformę do zarządzania realizacją, zapasami i wszystkimi kanałami sprzedaży w jednym miejscu. ”

Liam O’Meara, wiceprezes Axonify na Europę, przedstawił niedawno firmie RTIH podsumowanie raportu jego firmy dotyczącego stanu doświadczenia zawodowego w linii frontu w 2021 r., który pokazuje, jak czują się pracownicy pierwszej linii po pandemii Covid i co znajduje się na ich liście priorytetów teraz, gdy oceniłem ich możliwości zawodowe.

READ  Kangury nie zawsze skakały, mówią naukowcy: ScienceAlert

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *