Popularny Aquabus w Vancouver dodaje do floty łódź elektryczną

Popularny Aquabus w Vancouver dodaje do floty łódź elektryczną

„Zawsze chciałem to zrobić”, mówi właściciel Aquabusa Geoff Pratt, który planuje w końcu zelektryfikować większą część floty.

Treść artykułu

Aquabus w Vancouver, mała, kolorowa łódź False Creek, która zabiera mieszkańców i turystów do popularnych miejsc, takich jak Science World i Granville Island, stał się elektryczny.

Reklama 2

Treść artykułu

Jeff Pratt, właściciel rodzinnej firmy, opisuje siebie jako szefa przekładni, który chce zrezygnować z oleju napędowego i ostatecznie zmienić wszystkie łodzie na elektryczne.

Zajmie to jednak trochę czasu, zwłaszcza w przypadku większych łodzi platformowych Cyquabus.

Obecnie rodzina już od 1985 roku wymieniła jedną ze swoich mniejszych 12-osobowych drewnianych łodzi, a wynik jest imponujący – mówi.

„W rzeczywistości jest bardzo relaksujący i cichy. Dlatego jesteśmy zadowoleni z wyniku” – powiedział Pratt, dodając: „Zawsze chciałem to zrobić”.

Vancouver Aquabus przebudował jedną ze swoich starych drewnianych łodzi na dieslowsko-elektryczny.  Źródło: Edwin Ballston.
Vancouver Aquabus przebudował jedną ze swoich starych drewnianych łodzi na dieslowsko-elektryczny. Źródło: Edwin Ballston. Zdjęcie Edwina Ballstona /jpg

W rzeczywistości próbował zostać elektrykiem około 10 lat temu, ale technologia nie była taka, jaka jest teraz.

„Wydałem dużo pieniędzy i wprowadziłem system, ale wszystkie konsole się zepsują” – powiedział. „Środowiska morskie są najtrudniejsze z powodu słonej wody, a systemy nie były jeszcze na to gotowe”.

Reklama 3

Treść artykułu

Powiedział, że baterie były kiedyś bardzo ciężkie i są teraz znacznie lżejsze, a ładowanie trwa dłużej. Pratt oszacował, że łódź może pozostać w False Creek przez pięć lub sześć godzin, zanim będzie wymagać ładowania.

READ  Zapowiedź World 2 podczas gali The Game Awards powołuje się na osobę znającą firmę Capcom

Modernizacja łodzi jest kosztowna, powiedział Pratt, ale ponieważ technologia wciąż się zmienia, musi stać się bardziej opłacalna i chociaż nie pobił jeszcze liczb, zależy to od ostatecznych oszczędności kosztów paliwa i naprawy silnika.

„Zabierasz mnóstwo rzeczy, które nie wymagają już serwisowania. To tak, jakby w układzie elektrycznym nie było transmisji. To tylko tam i z powrotem” – powiedział.

„Uwielbiam mechaniczne rzeczy, więc ten projekt był dla mnie świetny”.

62-letni Pratt powiedział, że jego syn i córka również pracują dla firmy i jest podekscytowany, że w przyszłości przeniosą się na całkowicie elektryczną flotę – nie dlatego, że planuje przejść na emeryturę w najbliższym czasie.

Reklama 4

Treść artykułu

Vancouver Aquabus przebudował jedną ze swoich starych drewnianych łodzi na dieslowsko-elektryczny.  Źródło: Edwin Ballston.
Vancouver Aquabus przebudował jedną ze swoich starych drewnianych łodzi na dieslowsko-elektryczny. Źródło: Edwin Ballston. Zdjęcie Edwina Ballstona /jpg
Vancouver Aquabus przebudował jedną ze swoich starych drewnianych łodzi na dieslowsko-elektryczny.  Źródło: Edwin Ballston.
Vancouver Aquabus przebudował jedną ze swoich starych drewnianych łodzi na dieslowsko-elektryczny. Źródło: Edwin Ballston. Zdjęcie Edwina Ballstona /jpg

Aquabus obsługuje False Creek i okolice od momentu jego powstania w czerwcu 1985 roku przez właścicieli Jeffa i Margot Pratt, którzy początkowo obsługiwali tylko jedną łódź. Szybko dodali trzy kolejne łodzie na czas Expo 86.

W 1995 roku dodali swoją pierwszą łódź Cyquabus, łódź zdolną do przewożenia rowerów, wózków dziecięcych i wózków inwalidzkich. Mają teraz flotę 14 statków, z których osiem to Cyquabusy.

[email protected]


Więcej wiadomości, mniej reklam: Nasze dogłębne dziennikarstwo jest możliwe dzięki wsparciu naszych subskrybentów. Za jedyne 3,50 USD tygodniowo możesz uzyskać nieograniczony dostęp do reklam w The Vancouver Sun, The Province, National Post i 13 innych kanadyjskich serwisach informacyjnych. Wesprzyj nas, subskrybując już dziś: Vancouver Sun | przerwać.

uwagi

Postmedia zobowiązuje się do utrzymywania aktywnego i obywatelskiego forum do dyskusji i zachęcania wszystkich czytelników do dzielenia się opiniami na temat naszych artykułów. Moderowanie komentarzy może potrwać do godziny, zanim pojawią się w Witrynie. Prosimy, aby Twoje komentarze były trafne i pełne szacunku. Włączyliśmy powiadomienia e-mail — otrzymasz teraz wiadomość e-mail, jeśli otrzymasz odpowiedź na swój komentarz, jeśli pojawi się aktualizacja obserwowanego wątku komentarzy lub jeśli jest to użytkownik, którego obserwujesz. odwiedziliśmy Wytyczne dla społeczności Aby uzyskać więcej informacji i szczegółów na temat ustawiania pliku E-mail Ustawienia.

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *