Polski Eurocash nakreśla strategię na przyszłość po wzroście wyników za I półrocze

Polski Eurocash nakreśla strategię na przyszłość po wzroście wyników za I półrocze

Polska hurtownia Eurocash Powiedział, że planuje go rozwijać Wielokanałowy Dalsze inwestycje w zdolności, sieci franczyzowe i partnerskie oraz budowanie platformy technologicznej dla operatorów lokalnych w latach 2023-2025.

Grupa ogłosiła swoją strategię w oświadczeniu „silny” wzrost sprzedaży W pierwszej połowie roku obrotowego, we wszystkich segmentach działalności, wzrosła o 16% rok do roku do 14,3 mld zł (3,02 mld euro).

Jej najlepszy w historii wynik EBITDA za półrocze wyniósł 407 mln zł (86 mln euro), czyli o 102% więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku.

Zwiększ pojemność

„Grupa Eurocash jest już największym FMCG Hurtownik W kraju, z najbardziej zaawansowaną siecią logistyczną – skomentował Paves Surówka, prezes Grupy Eurocash. „Jesteśmy operatorem sieci franczyzowych i partnerskich z blisko 16 000 sklepów oraz właścicielem największego supermarketu internetowego. Polska.

„Nowa strategia pozwoli nam w pełni wykorzystać ten potencjał i lepiej wspierać rozwój polskich przedsiębiorców prowadzących lokalne sklepy”.

Inne aspekty strategii na lata 2023-2025 obejmują ambicję podwojenia sprzedaży e-commerce B2B poprzez platformę eurocash.pl grupy, jej rozwój. Centrum Przysmaków Banner jako model franczyzowy i tym samym zwiększający przychody Frisco biznes e-grocery do 1 mld zł (294 mln zł w całym 2021 r.).

Solidna pierwsza połowa

Jeśli chodzi o wyniki półroczne, Eurocash odnotował dwucyfrowy wzrost sprzedaży w każdym formacie dostaw, co poprawiło wynik EBITDA – przy całkowitym wzroście EBITDA o 24%.

„Jednocześnie coraz więcej naszych klientów zamawia produkty na eurocash.pl” – powiedział Jacek Owczarek, członek zarządu i dyrektor finansowy Grupy Eurocash.

„Liczba użytkowników serwisu wzrosła w czerwcu do prawie 38 tys. w porównaniu do niespełna 31 tys. na początku roku”.

Całkowita sprzedaż detaliczna firmy wzrosła o prawie 20% w pierwszej połowie roku, do 3,6 mld zł (760 mln euro).

© 2022 Europejski Dziennik Supermarketów – Twoje źródło najnowszych Sprzedaż detaliczna Aktualności. Artykuł autorstwa Stephena Vine-Joana. Kliknij Zarejestrować Aby zarejestrować się do ESM: Europejski Magazyn Supermarketów.

Henry Herrera

„Irytująco skromny fanatyk telewizyjny. Totalny ekspert od Twittera. Ekstremalny maniak muzyczny. Guru Internetu. Miłośnik mediów społecznościowych”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *