Pogoda w Vancouver: YVR odnosi się do anulowania zimowej burzy

YVR odnosi się do masowych odwołań i opóźnień spowodowanych burzą zimową.

Międzynarodowe lotnisko w Vancouver (YVR) wydało oświadczenie za oświadczeniem „Bezprecedensowa” liczba odwołanych lotów Z powodu najgorszej zimowej burzy w roku.

Największe lotnisko w Kolumbii Brytyjskiej twierdzi, że loty „stabilnie przylatują i odlatują” w czwartek (22 grudnia) po tym, jak linia lotnicza została zmuszona do odwołania lwiej części lotów międzynarodowych z powodu złej pogody.

Wielu pasażerów czekało godzinami na płycie lotniska YVR w samolotach, a niektórzy musieli czekać ponad 10 godzin. Tamara Froman, prezes i dyrektor generalny Vancouver Airport Authority, odniosła się do długiego czasu oczekiwania na czwartkowej konferencji prasowej, nazywając go „nie do przyjęcia”.

Szlaki, chodniki i płyty postojowe są teraz „otwarte i wolne od śniegu i lodu”, a wszystkie urządzenia do usuwania śniegu działają.

„Odwołaliśmy 100 z łącznie 660 lotów” – dodał Froman, zauważając poprawę operacji od czwartku.

„Rozumiemy, że podróżowanie było wyzwaniem dla pasażerów i skutki surowej zimowej pogody dla osób i rodzin w tym okresie świątecznym” – powiedziała.

„Chcemy zapewnić naszą społeczność, że podjęliśmy wszelkie możliwe środki, aby zapewnić bezpieczne przemieszczanie się ludzi, samolotów i toreb”.

Pogoda w Metro Vancouver powoduje opóźnienia w YVR

Lotnisko ostrzega podróżnych, aby spodziewali się kolejnych opóźnień i odwołań w przyszłości dni z powodu kolejnej dużej burzy zimowej.

Podróżnych zachęcamy do sprawdzenia Szczegóły lotu z YVR online lub z liniami lotniczymi przed przylotem.

Aby utrzymać operacje przeniesione do następnej burzy zimowej, YVR tymczasowo zaplanował niektóre przychodzące loty międzynarodowe do piątku do 5 rano.

Lotnisko współpracuje również z partnerami lotniczymi, aby zapewnić podróżnym zaktualizowane rozkłady lotów przed kolejną burzą. W przypadku nadchodzących lotów YVR będzie współpracować z liniami lotniczymi, aby zapewnić dostęp do bramek w kolejności sekwencyjnej, tak aby pasażerowie nie byli zatrzymywani na pokładzie.

READ  Wielkie technologie spadają na giełdę dotknięte napięciem recesyjnym

Na lotnisku zostanie również rozmieszczony dodatkowy personel, który pomoże zorganizować bagaż i pomóc pasażerom w zlokalizowaniu ich rzeczy. Będą również wspierać pasażerów na stacjach, „zapewniając koce, napoje i pomoc w czasie rzeczywistym”.

YVR radzi podróżnym, aby przybyli na miejsce co najmniej dwie godziny przed lotami krajowymi i trzy godziny przed lotami amerykańskimi i międzynarodowymi. Jednak podróżni muszą teraz dać sobie więcej czasu – i więcej czasu na dojazd na lotnisko – z powodu złej pogody.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top