Podróżni powinni przybyć na lotnisko w Vancouver na kilka godzin przed lotem, ponieważ kontrola bezpieczeństwa powoduje opóźnienia

Ponieważ ograniczenia dotyczące COVID-19 wciąż łagodzą, pasażerowie podróżujący lotami odlatującymi z międzynarodowego lotniska w Vancouver muszą przybyć na kilka godzin przed planowanym lotem.

Joni Lo powiedziała, że ​​przybyła 90 minut przed planowanym lotem do Saskatoon na początku tego tygodnia, ale zostały tylko minuty z powodu dużych opóźnień w kontroli bezpieczeństwa pasażerów.

„Musiałem spóźnić się na lot o 9:05 prawdopodobnie o dwie minuty z powodu tych niezwykle długich i niepotrzebnych kolejek do ochrony” – powiedział Lu CBC News.

„Przybyłem na czas, ale całkowicie zamknęli bramkę bezpieczeństwa”.

Powiedziała, że ​​wysoka formacja rozciągała się na całej długości lotniska, a kiedy minęła ochronę, jej samolot już wystartował.

„Mamy technologie komunikacyjne, w których firmy mogą informować ludzi w ciągu kilku minut, więc nie ma powodu, aby nie powiadamiać, nie ma powodu do niepotrzebnych opóźnień”.

Braki kadrowe przyczyniają się do opóźnień

Mike McEnany, dyrektor do spraw zagranicznych na międzynarodowym lotnisku w Vancouver, powiedział, że trwający niedobór personelu w CATSA przyczynia się do długich kolejek i dużych opóźnień w przetwarzaniu podróżnych przez kontrolę bezpieczeństwa na lotnisku.

CATSA to federalna korporacja koronna odpowiedzialna za wszystkie kontrole bezpieczeństwa pasażerów.

Podróżni na międzynarodowym lotnisku w Vancouver w marcu 2020 r. Mike McEnany, dyrektor ds. zewnętrznych firmy, powiedział, że trwający niedobór personelu w firmie odpowiedzialnej za kontrolę bezpieczeństwa pasażerów przyczynia się do długich linii na lotnisku. (Ben Nelms/CBC)

„To, co widzieliśmy w ciągu ostatnich 24 do 48 godzin, to opóźnienia, których nie widzieliśmy wcześniej i były gorsze niż wszystko, co widzieliśmy wcześniej podczas pandemii”, powiedział McEnany CBC News.

Powiedział, że lotnisko przyjmuje około 45 000 pasażerów dziennie i spodziewają się, że liczba ta wzrośnie wraz z nadchodzącym pracowitym letnim sezonem podróżniczym.

„Z pewnością mamy obawy co do letniego harmonogramu, kiedy popyt wzrośnie jeszcze bardziej, a to, na co teraz patrzymy od kierownictwa CATSA, to ich krótkoterminowy plan stawienia czoła wyzwaniom”.

W przesłanym e-mailu oświadczeniu do CBC CATSA poinformowała, że ​​zaleca pasażerom przybycie 2 godziny przed lotami krajowymi i 3 godziny wcześniej w przypadku lotów amerykańskich i międzynarodowych.

„W miarę jak podróże lotnicze wracają do zdrowia, obserwujemy jednoczesne szczyty, które mogą powodować, że pasażerowie są zalewani więcej niż jednym punktem kontroli bezpieczeństwa na raz, co utrudnia realokację zasobów w celu rozwiązania tej liczby pasażerów” – dodała.

READ  Mężczyzna ukarany grzywną w wysokości 80 USD za podłączenie samochodu elektrycznego do gniazdka ściennego na parkingu w Surrey

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top