Pepco otworzy 500 sklepów dyskontowych w Europie

Pepco otworzy 500 sklepów dyskontowych w Europie

Sprzedawca dyskontów Pepco Otworzy 550 nowych sklepów, ponieważ zmęczeni inflacją konsumenci będą szukać tańszych produktów.

Polska spółka poinformowała we wtorek (13 grudnia). otwarto 516 sklepów Jej przychody wzrosły o 17% rok do roku w kwartale poprzedzającym wrzesień, pokonując docelowy poziom 450 sklepów. Planuje zwiększyć liczbę sklepów do 550, a liczbę lokalizacji Pepco do 4500 w bieżącym roku fiskalnym.

„Ponieważ presja inflacyjna utrzymuje się na szerszym rynku, dyskontowy rynek detaliczny w Europie rośnie z roku na rok, co pozwala nam znacznie poszerzyć naszą bazę klientów” – powiedział detalista w swoim raporcie o zarobkach.

„Ciągła ekspansja Grupy Pepco oznacza, że ​​cała Europa jest dla nas dostępna, a dzięki zróżnicowanej ofercie produktowej i wiodącej na rynku ofercie cenowej jesteśmy gotowi do dalszego zwiększania i rozwijania naszego udziału w rynku i obecności marki”.

Pepco, z siedzibą w polskim mieście Poznań, prowadzi trzy marki: swoje flagowe sklepy w całej Europie; Z siedzibą w Poundland, Irlandii i Wielkiej Brytanii; i zajmuje się sprzedażą w Irlandii, Polsce i Hiszpanii. Docelowo firma ma nadzieję mieć 20 000 sklepów w całej Europie.

Tydzień po doniesieniu o spowolnieniu sprzedaży detalicznej w Europie w październiku tamtejsi konsumenci zmagają się z rosnącymi kosztami życia. Dane Eurostatu, urzędu statystycznego Unii Europejskiej, pokazały, że handel detaliczny w strefie euro spadł o 1,8%. Największy spadek w tym roku.

Znaczna część tego spadku była spowodowana sprzedażą żywności i wyrobów tytoniowych (spadek o 1,5%) oraz produktów nieżywnościowych (spadek o 2,1%).

Dyrektor Finansowy Pepco Kotwice matowe Na początku tego roku PYMNTS zasugerował plany ekspansji firmy, jak zauważono w październiku w raporcie na temat detalistów próbujących zaspokoić popyt ze strony konsumentów zmęczonych inflacją.

„Będziemy Przyspieszenie otwarcia naszych sklepów”, powiedział. „Cena i wartość zawsze były ważne dla klientów, ale teraz są ważniejsze niż kiedykolwiek”.

Jak niedawno zauważył PYMNTS, poszukiwaczy wartości można obecnie znaleźć po obu stronach Atlantyku. Konsumenci polujący na okazje Wracając do marek takich jak Ross i TJX.

READ  Polak Iga Svyatech odchodzi ze swoim trenerem Searsbudovsky

Nasze badanie”Nastroje konsumenckie związane z inflacją: Konsumenci zaciskają pasaRezygnacja z „miło mieć” to powszechny sposób, w jaki konsumenci chcą obniżyć koszty, ale nie jest to jedyny sposób. A konsumenci zwracają się do tańszych sprzedawców, aby obniżyć koszty zakupów spożywczych i detalicznych oraz kupować produkty niższej jakości.

Aby uzyskać dostęp do wszystkich artykułów detalicznych PYMNTS, zasubskrybuj Daily Biuletyn detaliczny.

Jak konsumenci płacą online za pomocą przechowywanych danych uwierzytelniających
Wygoda skłania niektórych klientów do przechowywania danych uwierzytelniających płatności u sprzedawców, podczas gdy obawy dotyczące bezpieczeństwa powodują, że inni klienci się wahają. W ramach „How We Pay Digitally: Stored Credentials Edition” z Amazon Web Services firma PYMNTS przeprowadziła ankietę wśród 2102 amerykańskich konsumentów w celu przeanalizowania dylematów konsumenckich i ujawnienia, w jaki sposób sprzedawcy mogą przezwyciężyć blokady.

Henry Herrera

„Irytująco skromny fanatyk telewizyjny. Totalny ekspert od Twittera. Ekstremalny maniak muzyczny. Guru Internetu. Miłośnik mediów społecznościowych”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *