Pasażerowie zgłaszali w sobotę duże opóźnienia na lotnisku Pearson

Pasażerowie przylatujący na międzynarodowe lotnisko Toronto Pearson powiedzieli, że doświadczyli dużych opóźnień przylatujących na lotnisko w sobotę.

Wielu z nich skorzystało z mediów społecznościowych, aby dać upust swojej frustracji – wielu twierdziło, że musieli czekać godzinami, zanim mogli wysiąść z samolotu.

Użytkownik Twittera Nate Crocker powiedział: „TorontoPearson: To trzy godziny drogi tym samolotem, z bardzo małą komunikacją dla stewardów/pasażerów na temat tego, co się dzieje…”.

Inni użytkownicy Twittera zgłosili podobne opóźnienia.

„Powrót do TorontoPearson jest teraz szalony. Utknąłem w samolocie przez dwie godziny bez końca, AirCanada” – powiedział użytkownik Brooke Anderson.

Pojawiły się również doniesienia o opóźnieniach z długim bagażem.

„Drogi AirCanada, czekam 90 minut na nasze torby w YYZ. co się dzieje? Nikt nie jest tutaj, aby pomóc” – Lana Payne, użytkownik Twittera.

W tweecie późnym sobotnim wieczorem Toronto Pearson powiedział, że zdrowie i bezpieczeństwo są najwyższym priorytetem

Aby pomóc w utrzymaniu przepływu pasażerów, ograniczyliśmy liczbę lotów dozwolonych jednocześnie w hali celnej. Dziękujemy za cierpliwość, ponieważ współpracujemy z naszymi partnerami, aby zabrać Cię w podróż tak bezpiecznie i wydajnie, jak to tylko możliwe.”

Lotnisko poinformowało również, że opóźnienia bagażu wynikały z „ograniczeń operacyjnych”.

READ  Ontario zgłasza mniej niż 300 nowych przypadków COVID-19 czwarty dzień z rzędu

„Ze względu na obecne ograniczenia operacyjne, wpłynęło to na dostarczanie bagażu. Wiemy, że personel naziemny AirCanada dokłada wszelkich starań, aby szybko odebrać bagaż” – napisali na Twitterze.

W e-mailu do CityNews rzecznik Greater Toronto Airports Authority powiedział, że niedawne otwarcie granicy kanadyjsko-amerykańskiej i badanie COVID-19 przyczyniły się do opóźnienia w sobotę.

„Zwiększone środki kontroli zdrowia związane z COVID-19 wdrażane przez rząd Kanady, wraz z złagodzeniem ograniczeń na granicy, aby umożliwić w pełni zaszczepionym amerykańskim podróżnym, są czynnikiem przyczyniającym się do opóźnień i opóźnień dla pasażerów na pokładach samolotów i w poczekalnie w terminalach” — powiedział Beverly MacDonald, Starszy Konsultant ds. Komunikacji.

„Przepraszamy za zakłócenia w lotach naszych pasażerów i doceniamy ich cierpliwość, ponieważ pracownicy lotniska ciężko pracują, aby przewozić pasażerów podczas tego procesu” – dodała.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *