Pasażerowie przylatujący na międzynarodowe lotnisko Toronto Pearson powiedzieli, że doświadczyli dużych opóźnień przylatujących na lotnisko w sobotę.
Wielu z nich skorzystało z mediów społecznościowych, aby dać upust swojej frustracji – wielu twierdziło, że musieli czekać godzinami, zanim mogli wysiąść z samolotu.
Użytkownik Twittera Nate Crocker powiedział: „TorontoPearson: To trzy godziny drogi tym samolotem, z bardzo małą komunikacją dla stewardów/pasażerów na temat tego, co się dzieje…”.
Umieść tweeta W tym samolocie jest godzina trzecia, a komunikacja ze stewardesami/pasażerami na temat tego, co się dzieje, jest bardzo słaba…
– Nate Crocker (on / ona) (@NateCroc) 14 sierpnia 2021
Inni użytkownicy Twittera zgłosili podobne opóźnienia.
„Powrót do TorontoPearson jest teraz szalony. Utknąłem w samolocie przez dwie godziny bez końca, AirCanada” – powiedział użytkownik Brooke Anderson.
wrócić do Umieść tweeta Jest teraz szalony. Utknąłem w samolocie przez dwie godziny bez końca @powietrze kanadyjskie
– Brooke Anderson (@anderson2_b) 14 sierpnia 2021
Pojawiły się również doniesienia o opóźnieniach z długim bagażem.
„Drogi AirCanada, czekam 90 minut na nasze torby w YYZ. co się dzieje? Nikt nie jest tutaj, aby pomóc” – Lana Payne, użytkownik Twittera.
Drogi @powietrze kanadyjskie 90 minut oczekiwania na nasze torby w YYZ. co się dzieje? Nie ma tu nikogo, kto mógłby pomóc.
– Lana Payne (@lanampayne) 15 sierpnia 2021
W tweecie późnym sobotnim wieczorem Toronto Pearson powiedział, że zdrowie i bezpieczeństwo są najwyższym priorytetem
Aby pomóc w utrzymaniu przepływu pasażerów, ograniczyliśmy liczbę lotów dozwolonych jednocześnie w hali celnej. Dziękujemy za cierpliwość, ponieważ współpracujemy z naszymi partnerami, aby zabrać Cię w podróż tak bezpiecznie i wydajnie, jak to tylko możliwe.”
Aby pomóc w utrzymaniu przepływu pasażerów, ograniczamy liczbę lotów dozwolonych jednorazowo w hali celnej. Dziękujemy za cierpliwość, ponieważ współpracujemy z naszymi partnerami, aby zapewnić Ci jak najbezpieczniejszą i wydajniejszą drogę.
– Toronto Pearson 14 sierpnia 2021
Lotnisko poinformowało również, że opóźnienia bagażu wynikały z „ograniczeń operacyjnych”.
„Ze względu na obecne ograniczenia operacyjne, wpłynęło to na dostarczanie bagażu. Wiemy, że personel naziemny AirCanada dokłada wszelkich starań, aby szybko odebrać bagaż” – napisali na Twitterze.
Ze względu na obecne ograniczenia operacyjne wpłynęło to na dostarczanie bagażu. Wiemy to @powietrze kanadyjskie Personel naziemny dokłada wszelkich starań, aby szybko odebrać Twoje torby.
– Toronto Pearson 15 sierpnia 2021
W e-mailu do CityNews rzecznik Greater Toronto Airports Authority powiedział, że niedawne otwarcie granicy kanadyjsko-amerykańskiej i badanie COVID-19 przyczyniły się do opóźnienia w sobotę.
„Zwiększone środki kontroli zdrowia związane z COVID-19 wdrażane przez rząd Kanady, wraz z złagodzeniem ograniczeń na granicy, aby umożliwić w pełni zaszczepionym amerykańskim podróżnym, są czynnikiem przyczyniającym się do opóźnień i opóźnień dla pasażerów na pokładach samolotów i w poczekalnie w terminalach” — powiedział Beverly MacDonald, Starszy Konsultant ds. Komunikacji.
„Przepraszamy za zakłócenia w lotach naszych pasażerów i doceniamy ich cierpliwość, ponieważ pracownicy lotniska ciężko pracują, aby przewozić pasażerów podczas tego procesu” – dodała.
„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”