Pasażerowie Flyer Airlines widzą zagubione bagaże i odwołane loty

Pasażerowie Flyer Airlines widzą zagubione bagaże i odwołane loty

Seria wyzwań stojących przed Flair Airlines trwa.

W miniony weekend tanie linie lotnicze Canada Air skonfiskowały cztery samoloty za opóźnienia w płatnościach, co doprowadziło do pozwu o 50 milionów dolarów przeciwko kilku firmom czarterowym.

W środę samolot lecący z Vancouver do Phoenix został odwołany, tym razem z powodu zderzenia z ptakiem, przez co pasażerowie musieli szukać alternatywnych tras, obserwując, jak kończy się wiosna.

W ciągu ostatniego roku Krystle McGough dwukrotnie podróżował z Flairem, ostatnio 3 marca z Toronto, i oba razy spowodowały chaos.

„Czuję złość, że ludzie ufają im, że niosą swój bagaż” – powiedział McGough. „Czuję, że w zasadzie traktowali mnie tak, jakby moje osobiste sprawy nie miały znaczenia”.

Jej torba zaginęła od prawie dwóch tygodni, a ona mówi, że nigdzie jej nie ma.

CTV News próbowało zaktualizować swoje portfolio i jeszcze nie otrzymało wiadomości od Flaira.

Linie lotnicze zapewniły pieniądze, aby pomóc zapłacić za brakujące przedmioty, mówi McGough, ale niektóre z nich to bezcenne zdjęcia i czasopisma.

„To moja ostatnia kropla z nimi” – powiedział McGough.

W czerwcu mieszkanka Barrie w Ontario powiedziała, że ​​miała odwołany lot z Flyer w Saskatoon. Doprowadziło to do tego, że utknęła na trzy dni w Saskatchewan, jak mówi, korzystając z bonów hotelowych i żywnościowych od Flair, aby mogła zmienić rezerwację lotu do Kolumbii Brytyjskiej.

„Ludzie zawsze mówią:„ Dlaczego po prostu nie polecisz liniami Air Canada lub WestJet? „Ponieważ nie stać mnie na ich ceny”, powiedział McGough.

Tanie linie lotnicze, takie jak Flair i Swoop, wywarły ogromny wpływ na kanadyjskie podróże mieszkańców pochodzących z Fraser Valley.

Dane z międzynarodowego lotniska Abbotsford pokazują, że obiekt obsługuje mniej niż 500 000 pasażerów rocznie przed przybyciem dwóch tanich linii lotniczych. Sześć lat później dane pokazują, że YXX podwoił liczbę pasażerów, aw tym roku ma dotrzeć przez lotnisko do 1,2 miliona osób.

READ  Neel Kashkari z Fed spodziewa się obniżek stóp procentowych tylko dwa lub trzy razy w tym roku

„Mamy rekordowy styczeń i luty oraz pracowitą wiosnę i lato. Wzrost napędzają Flair i Swoop” – powiedział Parm Sidhu, dyrektor generalny YXX.

Lotnisko jest obecnie w trakcie projektu renowacji, ponieważ planuje rozbudowę, aby sprostać rosnącemu popytowi.

W czwartek wiceprezes Flair Airlines ds. zarządzania siecią i planowania, Eric Tanner, powiedział CTV News telefonicznie, że około 1800 pasażerów zostało dotkniętych niedawnym zajęciem samolotu.

Tanner wyjaśnił, że linia lotnicza będzie kontynuować pełny rozkład lotów i nie spodziewa się, że jakiekolwiek zakłócenia od ostatniej rezerwacji wpłyną na bieżące loty.

Zapytany o przyszłość linii lotniczej, był przekonany, że Flair będzie nadal działać w Kanadzie i planować rozwój.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *