Pasażer Air Canada wspomina o „koszmarnych” opóźnieniach i odwołaniach podróży

Pasażer Air Canada wspomina o „koszmarnych” opóźnieniach i odwołaniach podróży

Pasażer Air Canada był tak dotknięty opóźnieniami i odwołanymi lotami, że poleciał do domu do Vancouver, odwołując cały lot.

Kevin Thatch, 26-letni biznesmen namì . ​​food truck Koncepcja kuchni duchów wietnamski nhanpowiedział Daily Hive o swoich „koszmarnych” podróżach.

„Całkowicie uniknąłbym Toronto, gdybym musiał dzwonić gdziekolwiek, ponieważ Toronto jest największym bałaganem” – powiedział Thatch.

On i jego przyjaciele pojechali z Vancouver do Toronto w czwartek, 4 sierpnia, na przesiadkę do Filadelfii, gdzie planowali wziąć udział w konferencji.

Ale kiedy przybyli do Toronto, ich lot został opóźniony, a następnie odwołany.

„To jest miejsce, w którym dzieje się chaos, ponieważ jest on wszędzie w Obszar Filadelfii, Nowego Jorku i Baltimore właśnie został odwołany w tym samym czasie” – powiedział Thatch.

„Nasze linie obsługi klienta wciąż rosną i rosną, to w zasadzie 200 osób, a dla całej sekcji lotniska, w której się znajdujemy, są tylko dwie kabiny”.

„Skutecznie mówią nam, abyśmy to zrozumieli, nie możesz zarezerwować na ten dzień”.

W tym czasie musieli przebukować loty następnego dnia przez Air Canada i nocować w Toronto za grosze.

Kevin Thatch / w zestawie

„Po tym, sprawy stały się trochę dziwne” – powiedział Thatch.

„Następnego dnia wróciliśmy na lotnisko… dzieje się to samo”.

Według Thatch, Air Canada wielokrotnie opóźniało lot w 30-minutowych odstępach z różnych powodów.

„Po prostu mówią nam, że gospodyni tam nie ma i że musimy na nią czekać” – powiedział Thatch.

„Minęło kolejne pół godziny, mówią nam, że paszport stewardesy wygasł lub musi ponownie przejść przez odprawę celną”.

Następnie powiedziano mu, że nastąpi kolejne opóźnienie, ponieważ lot był opóźniony. Kolejne opóźnienie wynikało z konieczności znalezienia ekipy sprzątającej.

„W końcu jesteśmy w stanie wejść na pokład, wszyscy wsiadamy do samolotu… a potem wszyscy w samolocie otrzymują SMS-a, że ​​lot został odwołany”.

Kanadyjska linia lotnicza

Kevin Thatch / w zestawie

„aJak podróżnik, powiedział Thatch, podejmujemy wiele ryzyka i nic nie lubimy, zakrywając nas, gdy zdarzają się takie rzeczy.

READ  Zwiększone bezpieczeństwo w podstacjach PUC

Skończyły mu się też pieniądze na zarezerwowanie go w hotelu w Filadelfii, ponieważ nie mógł dotrzeć do miasta na czas konferencji.

Ani Thatch, ani jego towarzysze podróży nie otrzymali od Air Canada żadnego odszkodowania za pobyt w Toronto.

Daily Hive skontaktowało się z Air Canada, aby uzyskać więcej informacji i zaktualizuje tę historię.

To nie jedyny Pasażerowie Air Canada Za negatywne doświadczenia na lotnisku Pearson w Toronto tego lata. Jednak w ostatnich tygodniach jest coraz lepiej z Mniej odwołań i opóźnień lotów Po uznaniu wśród Najgorsze lotniska na świecie.

Obecnie istnieją przepisy dotyczące ochrony pasażerów linii lotniczych ustanowione przez Kanadyjską Agencję Transportu (CTA), których linie lotnicze muszą przestrzegać Ochrona praw pasażerów.

w następnym miesiącu, Nowe kanadyjskie zasady podróży Zostanie on wprowadzony w celu zapewnienia dalszej pomocy pasażerom w odniesieniu do odwołanych i opóźnionych lotów.

Do tego czasu pasażerowie tacy jak Thach wciąż czekają na odpowiedź od linii lotniczych.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *