Nowy rosyjski McDonald’s ujawnia logo przed ponownym wprowadzeniem na rynek | wieści wojenne między Rosją a Ukrainą

Nowy rosyjski McDonald’s ujawnia logo przed ponownym wprowadzeniem na rynek |  wieści wojenne między Rosją a Ukrainą

Dawne restauracje McDonald’s zostaną ponownie otwarte pod nową marką i własnością w Rosji.

Nowa sieć fast foodów, która przejmie McDonald’s w Rosji, zaprezentowała swoje nowe logo przed ponownym uruchomieniem.

Nowy projekt logo przedstawia czerwono-pomarańczowe kółko i dwie pomarańczowe linie na zielonym tle, zdjęcie Powiedziało Reprezentuje dwa kawałki żółtych frytek i żółto-pomarańczowego burgera.

Okazuje się, że zielone tło reprezentuje jakość produktów i usług.

Krytycy w mediach społecznościowych komentowali jego podobieństwo do flagi Bangladeszu. „To jest flaga naszego kraju”, powiedział jeden z użytkowników na Facebooku, pokazując jednocześnie ikonę z flagą.

Rzecznik firmy, Sistema BPO, powiedział, że nowy właściciel McDonald’s nie zdecydował się jeszcze na nową nazwę marki, powiedział państwowej agencji prasowej TASS.

Dwie z ośmiu rozważanych imion to „Tot Samyi”, co tłumaczy się jako „Ten sam” lub „Ten jeden” i „Svobodnaya Kassa” (dostępna kasa), według Raport przez Moscow Times.

Oczekuje się, że ponowne uruchomienie sieci rozpocznie się w niedzielę, kiedy kraj obchodzi Dzień Rosji, święto niepodległości kraju, w tej samej doskonałej lokalizacji na Placu Puszkina w Moskwie, gdzie McDonald’s został otwarty w Rosji w styczniu 1990 roku.

Ponowne otwarcie obejmie początkowo 15 lokalizacji w Moskwie i okolicach.

McDonald’s powiedział w zeszłym miesiącu, że sprzedaje swoje restauracje w Rosji jednemu ze swoich lokalnych licencjodawców, Alexandrowi Goffourowi. Umowa jest jednym z najbardziej znanych odejścia korporacji od czasu, gdy 24 lutego Rosja wysłała dziesiątki tysięcy żołnierzy na Ukrainę.

Govor powiedział, że planuje rozszerzyć nową markę do 1000 lokalizacji w całym kraju i ponownie otworzyć wszystkie restauracje sieci w ciągu dwóch miesięcy. Ale mogą być pewne przeciwne wiatry.

McDonald’s, największa na świecie sieć burgerów, była właścicielem 84 procent z prawie 850 restauracji w Rosji i przejęła odpowiedzialność za 1,4 miliarda dolarów po sprzedaży firmie Govor, której spółka zależna GiD LLC prowadziła wcześniej 25 restauracji.

READ  Koktajle mleczne następnego poziomu przybywają do South Guelph

Sieć fast foodów wygenerowała w zeszłym roku około 9 procent, czyli 2 miliardy dolarów, swoich przychodów z Rosji i Ukrainy. McDonald’s ma prawo kupować swoje rosyjskie restauracje w ciągu 15 lat, ale wiele warunków sprzedaży Govorowi pozostaje niejasnych.

W środę agencja informacyjna TASS poinformowała, że ​​McDonald’s będzie jak zwykle otwarty na lotniskach i dworcach kolejowych w Moskwie i Sankt Petersburgu do 2023 r., powołując się na źródło zbliżone do Rosinter Restaurants ROST.MM, innego franczyzodawcy.

„Rosinter ma unikalną umowę, na mocy której amerykańska firma nie może cofnąć koncesji – źródło cytuje TASS.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *