Nowa robotyka Bellabot zyskuje popularność w sklepach Carrefour w Polsce, napędzając wzrost w Europie

Shenzhen, Chiny, 24 listopada 2022 r /PRNewswire/ — Firma Pudu Robotics („PUDU” lub „Firma”), wiodący producent robotów do usług komercyjnych, odniosła wielki sukces w ekspansji w Polsce, a jej BellaBot zyskał popularność w kraju wraz ze sprzedawcą detalicznym Carrefour.

BellaBot, sygnowany przez PUDU inteligentny robot dostawczy, został wdrożony przez Carrefour w dwóch warszawskich sklepach detalicznych do dostarczania napojów i chipsów Pepsi od 26 września. To wyjątkowe doświadczenie zakupowe zostało dobrze przyjęte przez lokalnych konsumentów. Kerfuś” podbił serca wielu polskich shopperów.

W związku z rosnącą popularnością Kerfusia Carrefour ogłosił pod koniec października, że ​​w ponad 100 sklepach Carrefour w całej Polsce zorganizowane zostaną roadshows i specjalne spotkania z fanami Kerfusia.

Wdrożenie inteligentnych robotów dostawczych PUDU w Carrefour to krok naprzód w strategii firmy polegającej na integracji innowacji technologicznych z tradycyjnym handlem detalicznym. Posunięcie to odzwierciedla również ambicje PUDU, aby zwiększyć interakcje między robotami a kupującymi, aby zachwycić konsumentów podczas zakupów spożywczych.

Tymczasem charakterystyka robotów również odgrywa ważną rolę w poprawie doświadczenia użytkownika. Dzięki współpracy Carrefour i Pepsi Kerfuś stał się źródłem popularnych memów w mediach społecznościowych, zwłaszcza na Twitterze, gdzie fani Kerfusia aktywnie angażują się w dyskusje na temat uroczego wyglądu bota i funkcji inteligentnego dostarczania. Tak szerokie reakcje i rekomendacje w mediach społecznościowych skutecznie przyspieszyły sprzedaż produktów partnerów PUDU.

Felix Zhang, założyciel i dyrektor generalny Pudu Robotics, powiedział: „Popularność BellaBot oznacza, że ​​klienci chętnie przyjmują innowacje, a my intensyfikujemy nasze wysiłki, aby nasze inteligentne boty dostawcze docierały do ​​większej liczby klientów w Europie”.

Współpraca PUDU z Carrefour i Pepsi w Polsce to kolejne udane wydarzenie w branży retail. Firma ma już ugruntowaną pozycję w Europie, obsługując ponad 50 partnerów biznesowych, którzy mają nadzieję na usprawnienie operacji w szerokim zakresie scenariuszy. Na przykład współpracował z koncernem rafineryjnym Shell przy wdrażaniu robotów na zautomatyzowanych stacjach paliw w Polsce. Roboty PUDU są również wykorzystywane w takich sklepach jak elektronika Media Markt w Polsce, McDonald’s, Pizza Hut czy KFC w Słowenii.

READ  Startup z branży karm dla zwierząt domowych w Polsce rozwija się wraz z wprowadzaniem nowych produktów

Aby uzyskać więcej informacji prosimy odwiedzić www.pudurobotics.com

sion Wyświetl oryginalną zawartość, aby pobrać multimedia:https://www.prnewswire.com/news-releases/pudu-robotics-bellabot-gain-popularity-in-carrefour-stores-in-poland-fueling-european-growth-301686872.html

Źródło Shenzhen New Technology Co., Ltd

Henry Herrera

„Irytująco skromny fanatyk telewizyjny. Totalny ekspert od Twittera. Ekstremalny maniak muzyczny. Guru Internetu. Miłośnik mediów społecznościowych”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top