Nasdaq Bear Market: 3 akcje dzielą się, aby kupić, nawet gdy rynek tonie

Nasdaq Bear Market: 3 akcje dzielą się, aby kupić, nawet gdy rynek tonie

Podziały akcji były w ostatnich latach wściekłością, napędzane gwałtownym wzrostem cen akcji niektórych z najpopularniejszych firm na świecie. Jednak w ostatnich miesiącach niektóre z tych akcji doświadczyły ogromnych spadków, takich jak Standard & Poor’s 500 i Kompozyt Nasdaq Obie spadły w kierunku korekty. Co gorsza, zaawansowany technologicznie Nasdaq znalazł się na rynku niedźwiedzia, o około 27% mniej niż szczyt pod koniec zeszłego roku.

Chociaż wiele firm zdecydowało się na podział swoich udziałów, nie wszystkie udziały są sobie równe. Niektóre zostały przeniesione do Kosza, podczas gdy inne nadal znajdują się w Koszu.

Mając to w tle, poprosiliśmy trzech współpracowników Motley Fool o wskazanie podziałów akcji, którymi są najbardziej podekscytowani, biorąc pod uwagę niedawną korektę rynkową i potencjał wzrostu zaangażowanych firm. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, dlaczego je wybrali Amazonka (AMZN 4,03%)A Alfabet (strona Google 1,88%) (Google 2,32%)A Shopify (Sklep 5,47%) Wśród nowych kandydatów jest podział akcji.

Źródło obrazu: Getty Images.

Amazon: trio najlepszych w swojej klasie

Danny Vina (Amazonka): Nie można zaprzeczyć, że biznes e-commerce Amazona jest siłą napędową natychmiastowego rozpoznania nazwy firmy — i nie bez powodu. Chociaż szacunki są różne, oczekuje się, że firma będzie odpowiadać za do 40% sprzedaży detalicznej online w Stanach Zjednoczonych w 2022 r., według eMarketer. Ponadto firma jest światowym liderem w e-commerce, kontrolując blisko 8% rynku.

Pomimo tej czystej dominacji, sprzedaż internetowa to dopiero początek wielkiej i rosnącej szansy Amazona. Firma spopularyzowała masowo przetwarzanie w chmurze i utrzymuje ugruntowaną pozycję lidera, z prawie 33% udziałem w światowym rynku. W pierwszym kwartale przychody Amazon Web Services (AWS) – segmentu chmury obliczeniowej firmy – wzrosły o 37% rok do roku, co pozwoliło jej utrzymać dominującą pozycję.

Reklama cyfrowa uzupełnia światowej klasy trylogię biznesową. E-nieruchomości na platformie e-commerce firmy Amazon stały się podstawą szybko rozwijającej się działalności firmy w zakresie reklamy cyfrowej. W 2021 r. segment ten wygenerował ponad 31 miliardów dolarów przychodów i zajął trzecie miejsce na globalnym rynku reklamy cyfrowej, za Google i Podkładki identyfikacyjne (PEŁNE WYŻYWIENIE 4,24%).

Oprócz firm z „Wielkiej Trójki”, istnieją jeszcze inne obszary, które mogą napędzać dalszy rozwój Amazona. Amazon Prime, jego program lojalnościowy dla klientów, ma 200 milionów płacących członków, a Prime Video jest często wymieniany w czołówce strumień wideo usługi. Podczas gdy inteligentne głośniki sterowane głosem, takie jak Echo i jego cyfrowy asystent Alexa, są dziś niczym innym jak nowością, inne przypadki użycia mogą być tuż za rogiem.

READ  Europejskie giełdy rosną po przerwie świątecznej: rynki się zamykają

jest więcej. Chociaż jeszcze nie osiągnął prędkości ucieczki, Amazon Po prostu wyjdź z technologii nabiera rozpędu. Platforma sztucznej inteligencji (AI) wykorzystuje kamery, czujniki i zaawansowane algorytmy do śledzenia zakupów kupujących w sklepie spożywczym, pozwalając im „po prostu sprawdzić”, stworzyć cyfrowy magnetofon i doładować konto — bez konieczności czekania w kolejce do kasjera. Amazon wdrożył tę technologię w 42 swoich sklepach na całym świecie i udziela licencji innym sklepom spożywczym. Sainsbury – druga co do wielkości sieć supermarketów w Wielkiej Brytanii – zmodyfikowała swoją witrynę Holborn Circus za pomocą technologii Amazon, która może być pierwszą z wielu.

Te i inne firmy osiągnęły w zeszłym roku dobre wyniki dla Amazona, przy czym sprzedaż netto wzrosła o 22% do 470 miliardów dolarów, a dochód netto w wysokości 33,4 miliarda dolarów wzrósł o 57%.

Warto zauważyć, że odkąd firma ogłosiła wydanie Podział zapasów 20 w 1 Na początku tego roku akcje Amazona spadły w trudnych czasach, ponieważ obawy o spowolnienie adopcji e-commerce i bessę zaważyły ​​na akcjach technologicznych. Historia sugeruje, że te czynniki powinny być krótkotrwałe, dając doświadczonym inwestorom szansę na zdobycie akcji tej światowej klasy akcji splitu po niskiej cenie.

Młody mężczyzna siedzi na kanapie, patrząc na smartfona.

Źródło obrazu: Getty Images.

Alfabet: firma, która opanowała ABC innowacji i przepływów pieniężnych

Uzdrowi się (Alfabet): Alphabet ujawnił swój zamiar podzielenia swoich akcji, kiedy na początku kwietnia wypuścił dywidendę za 2021 r. Ojciec Google planuje a Podział zapasów 20 w 1 Które wejdą w życie po zamknięciu rynku 15 lipca. Przy około 2120 USD za akcję w momencie pisania tego tekstu cena akcji po podziale wzrosłaby do około 106 USD za akcję.

Ale to, co doprowadziło do tego, że cena akcji była tak wysoka, że ​​musiała zostać podzielona, ​​to lata gwałtownego wzrostu. Jego dominacja przyciągnęła użytkowników do wyszukiwarki i platformy wideo YouTube oraz zrodziła ogromną i szybko rozwijającą się firmę reklamową. W rezultacie około 80% swoich przychodów z reklam uzyskała w pierwszym kwartale 2022 roku.

Ponieważ jednak konkurencja ze strony takich firm jak Meta i Amazon prawdopodobnie spowalnia ten wzrost w czasie, wprowadziła innowacje w wielu innych obszarach. Ten wysiłek w kreatywności doprowadził do wprowadzenia Alphabet do kilku firm. Wśród jej holdingów znajdują się firmy zajmujące się naukami przyrodniczymi Verily, firma technologiczna Waymo i badacz sztucznej inteligencji DeepMind. I nawet jeśli nie możesz spieniężyć wszystkich tych firm, udziałowcy mogą w przyszłości skorzystać na spin-offach.

READ  Ile powinno być warte drzewo? Eksperci twierdzą, że miasta powinny brać pod uwagę korzyści dla klimatu

Jednak zgodnie z raportami kwartalnymi jedną z firm, które nadal z powodzeniem ją monetyzują, jest firma zajmująca się infrastrukturą chmurową, Google Cloud. Chociaż Amazon AWS i… są ​​spóźnione MicrosoftNa platformie Azure przychody Google Cloud za pierwszy kwartał wzrosły o 43% rok do roku do 5,8 miliarda USD. To wyprzedziło wyniki firmy, która odnotowała wzrost przychodów o 23% do 68 miliardów dolarów w pierwszym kwartale.

Rynek chmury mierzony udziałem w rynku.

Źródło obrazu: Synergy Research Group.

Mimo to inwestorzy uderzyli w akcje, gdy kwartalny dochód netto spadł w tym okresie o 8% do 16,4 miliarda dolarów, co było spowodowane stratami akcji. Akcje Alphabetu straciły około 10% swojej wartości rok do roku i spadły o 30% w porównaniu do 52-tygodniowego maksimum.

Podnosi to jednak stosunek ceny do zysku (P/E) do około 19, co plasuje Alphabet znacznie poniżej Microsoft z 27-krotnymi zarobkami, a jego odpowiednika w chmurze Amazon z 52-krotnym P/E.

Ponadto firma wygenerowała 15,3 miliarda dolarów wolnego przepływu środków pieniężnych w ciągu kwartału, co pomogło jej zwiększyć płynność do około 140 miliardów dolarów. Ten zbiornik na gotówkę daje Alphabetowi jeden z najsilniejszych bilansów w branży. Powinno to również pomóc wzbogacić inwestorów Długoterminowy Dzieli swoje zapasy i monetyzuje więcej swoich innowacji.

Dwie osoby wprowadzające dane karty kredytowej na ekranie smartfona.

Źródło obrazu: Getty Images.

Shopify: Dopasuj się do swoich klientów, aby się rozwijać

Brian Withers (Shopify): Pęd rynkowy na rynki e-commerce wraz z wybuchem wirusa Corona na całym świecie. Ale teraz, gdy koronawirus dobiega końca, rynek porzucił te same zapasy i zostawił je na śmierć. Shopify, platforma obsługująca korporacyjne i biznesowe witryny e-commerce, nie uniknęła tej sprzedaży. Gdy zapasy zbliżają się do poziomu sprzed trzech lat i wcześniej Następny podział akcji 10 za 1Warto jeszcze raz przyjrzeć się temu zakulisowemu czynnikowi.

W ciągu ostatnich trzech lat najwyższa linia Shopify prawie się potroiła. To absolutnie niesamowite, ale w przyszłości jest jeszcze jeden interesujący trend. Shopify raportuje swoje przychody w dwóch sekcjach: rozwiązania subskrypcyjne i rozwiązania handlowe. Segment abonamentowy reprezentuje przychody uzyskane z miesięcznych planów abonamentowych w celu uzyskania dostępu do platformy. Jak każda firma subskrypcyjna, firma zbiera pieniądze od swoich klientów, niezależnie od tego, czy korzystają z platformy.

READ  Linie Air Canada zostały zobowiązane do wypłacenia pasażerom odszkodowania po tym, jak chatbot skłamał na temat zniżek dla osób w żałobie

Z drugiej strony segment rozwiązań biznesowych jest napędzany przez wykorzystanie klientów. Ponieważ sprzedawcy Shopify prowadzą sprzedaż na platformie, pobierają płatności, korzystają z usług realizacji lub korzystają z wysyłki Shopify. Koszty tych usług transakcyjnych prezentowane są w segmencie Merchant Solutions. Kiedy więc sprzedawcy odnoszą sukces na platformie z większą sprzedażą, Shopify czerpie korzyści wraz ze swoimi klientami.

metryka

2019

2020

2021

Przychody

1,578 milionów dolarów

2929 milionów dolarów

4612 milionów dolarów

zmień rok do roku

47%

86%

57%

Przychody z rozwiązań biznesowych

936 milionów dolarów

2021 mln dolarów

3270 milionów dolarów

zmień rok do roku

54%

116%

62%

Rozwiązania handlowe % całości

59%

69%

71%

Źródło: publikacja wyników spółki. konta autorskie. RDR = rok po roku.

Z powyższej tabeli zauważysz, że segment rozwiązań handlowych rośnie szybciej niż cały biznes i staje się większą częścią całości. To bardzo pozytywny znak dla Shopify, jej sprzedawców i inwestorów. Oznacza to, że klienci Shopify, sprzedawcy, którzy sprzedają towary na platformie, rozwijają się szybciej niż podstawowa działalność subskrypcji Shopify. To dobrze wróży na dłuższą metę.

Rzućmy okiem na inny aspekt platformy Shopify: metryki kupujących. Z poniższej tabeli widać, że klienci, którzy korzystają z platformy Shopify do kupowania towarów online, każdego roku wydają więcej. Oznacza to, że konsumenci uwielbiają wydawać pieniądze w sklepach internetowych Shopify.

metryka

2019

2020

2021

całkowita wartość towaru

61,1 miliarda dolarów

119,6 miliarda dolarów

175,4 miliarda dolarów

kupujących

300 milionów

457 milionów

597 milionów

GMV na kupującego

204 USD

$262

294

Źródło: prezentacja firmy. konta autorskie.

Nawet przy spowolnieniu wzrostu handlu elektronicznego Shopify i jego sprzedawcy znaleźli zwycięską formułę, która przyciąga klientów. Co więcej, z biegiem czasu ci klienci wydają więcej. Jako współtwórca uwielbiam to, że większość przychodów Shopify jest zgodna z sukcesem klientów. Możesz również rozważyć dodanie akcji do swojego portfela. Niezależnie od tego, czy kupujesz jakieś akcje Przed podziałem zapasów 22 czerwca lub później są szanse, że za pięć lat będziesz bardzo szczęśliwy, mając ten klejnot e-commerce.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *