Mężczyzna ukarany grzywną w wysokości 80 USD za podłączenie samochodu elektrycznego do gniazdka ściennego na parkingu w Surrey

Mężczyzna ukarany grzywną w wysokości 80 USD za podłączenie samochodu elektrycznego do gniazdka ściennego na parkingu w Surrey

Prąd o wartości trzynastu centów zamienił się w ogromny ból głowy i jeszcze większy rachunek dla mężczyzny z Surrey, który został ukarany grzywną w wysokości 80 dolarów za ładowanie elektrycznego samochodu z gniazdka na parkingu Central City Mall.

Brett Favaro miał nadzieję zwiększyć zasięg swojego Chevroleta Volta o kilka kilometrów, kiedy w środę wybrał się z córką na zakupy.

Po znalezieniu wszystkich stacji ładowania, zajętych lub nieczynnych, szpieguj otwarte gniazdko ścienne. Więc zaparkował samochód, podłączył go do prądu i wszedł do centrum handlowego.

Kiedy wrócił godzinę później, bilet 80 dolarów umieszczony na jego przedniej szybie opisywał wykroczenie jako „korzystanie z portu do ładowania samochodu jest niedozwolone”.

„Nigdzie nie było żadnych znaków mówiących, że nie możesz tego zrobić, więc byłem naprawdę zaskoczony, ponieważ nie wydaje się, aby podłączenie twojego samochodu do gniazdka elektrycznego nie przeszkadzało” – powiedział Favaro. „To parking. To port, z którym wiele się dzieje. Nie miałem powodu, by sądzić, że nie będzie to dozwolone, zwłaszcza że jest to dozwolone w wielu innych miejscach”.

Po wpisie na temat mandatu w mediach społecznościowych firma, która zarządza obszarem w imieniu centrum handlowego, Concorde Parking, zrezygnowała z grzywny jako „jednorazowej grzeczności” i obniżyła mandat do „ostrzeżenia”.

Dyrektor generalny Central City powiedział, że centrum handlowe bardzo wspiera pojazdy elektryczne i planuje poprawić oznakowanie w okolicy.

„Na naszej stronie mamy 40 stacji ładowania elektrycznego, które są zaprojektowane do prawidłowego ładowania pojazdów elektrycznych” – powiedziała Daniela Lake. „Gniazdka elektryczne są przeznaczone do użytku przez nasz zespół konserwacyjny do takich rzeczy, jak myjki elektryczne, aby utrzymać nasze miejsce parkingowe w czystości. Nie są one przeznaczone ani przeznaczone do ładowania pojazdów elektrycznych”.

Większość pojazdów elektrycznych może „wychylać się” lub wolno ładować ze standardowego trójstykowego gniazdka, zwiększając zasięg akumulatora o około 15 kilometrów na godzinę.

READ  KFL&A dociera do 1 557 aktywnych przypadków COVID-19

Favaro, naukowiec zajmujący się ochroną przyrody i dziekan Kolegium Nauki i Ogrodnictwa na Politechnice Kwantlen, mówi, że posiadanie regularnych gniazdek do ładowania — takich jak te dostępne dla elementów grzejników blokowych w chłodniejszych częściach Kanady — ma sens dla firm, klientów i środowiska .

„Nie jest niczym niezwykłym robić zakupy przez godzinę lub dwie” – powiedział. „Może to wystarczyć, aby wrócić do domu bez konieczności korzystania z paliw kopalnych”.

Prezes Stowarzyszenia Pojazdów Elektrycznych Vancouver powiedział, że sprawa pokazuje, że podaż ładowania pojazdów elektrycznych nie zaspokaja rosnącego popytu.

„Postrzegam to jako punkt napięcia”, powiedział Harry Constantine. „Ja jestem zawsze [ask] Po co zawracać sobie głowę podłączaniem gniazdka elektrycznego, jeśli nie chcesz, aby ludzie z niego korzystali? Myślę, że najlepszym sposobem jest, aby ludzie wyszli naprzeciw i udowodnili, że ładują więcej”.

Znak ładowania pojazdów elektrycznych w Squamish w Kolumbii Brytyjskiej stanowił ponad 10 procent nowych lekkich pojazdów zakupionych w Kolumbii Brytyjskiej w 2021 r. z zerową emisją, co jest najwyższym wskaźnikiem w Ameryce Północnej. (Jonathan Hayward/The Canadian Press)

Constantine powiedział, że od stycznia 2022 r. firmy i domy wielorodzinne składające się z pięciu lub więcej jednostek mogą skorzystać z niskoemisyjnego standardu paliw BC, instalując ładowarki i uzyskując kredyty węglowe.

„Jeśli monitorujesz zużycie energii, możesz zgłosić to rządowi i sprzedać te kredyty węglowe. Te kredyty węglowe są następnie kupowane przez firmy naftowe i gazowe, aby zrównoważyć ich ślad węglowy” – powiedział.

Niedawna historia katastrofalnych pożarów, powodzi i ekstremalnych upałów w Kolumbii Brytyjskiej postawiła zmiany klimatyczne na pierwszym miejscu i stała się czynnikiem wpływającym na szybkie tempo przyjmowania pojazdów elektrycznych przez kierowców w Kolumbii Brytyjskiej.

Według powiatu pojazdy bezemisyjne stanowiły ponad 10 procent Spośród wszystkich nowych samochodów lekkich sprzedanych w 2021 r., najwyższy wskaźnik w Ameryce Północnej.

A wraz z przyspieszaniem trendu wynika z tego, że na rynku jest coraz więcej kierowców pojazdów elektrycznych, którzy korzystają z opcji ładowania.

„Myślę, że wielu właścicieli nieruchomości prawdopodobnie nie rozumie tej szansy” – powiedział Favaro.

READ  Frontier zawiesza załogę nad łączem Maxwell Berry

„Jesteśmy w kryzysie klimatycznym i chcemy, aby ludzie adoptowali pojazdy o zerowej emisji – czy to samochody elektryczne, rowery, czy cokolwiek. A jeśli masz gniazdko ścienne na swoim parkingu, masz infrastrukturę pojazdów elektrycznych, i to jest w rzeczywistości pozytywny.”

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *