Marka Lamborghini LP 780-4 Ultimae Aventador End

Ten lekki supersamochód o mocy 770 koni mechanicznych zapowiada się na piekielną łabędzią piosenkę V12

Treść artykułu

Lamborghini wprowadziło na początku czerwca, co obiecuje, jest ostateczną iteracją swojego obecnego supersamochodu V12, Aventador LP 780-4 Ultimae.

Reklamy

Treść artykułu

Wykorzystuje oburzające osiągi SVJ i łączy je z konstrukcją Aventadora S, aby stworzyć 12-cylindrowy silnik o mocy 770 KM, będący hołdem dla naturalnie aspirujących, napędzanych benzyną aspiracji.

I co za hołd. Dzięki lekkiemu nadwoziu z włókna węglowego, a także szerokiemu zastosowaniu włókien węglowych w całym podwoziu, wersje Coupe będą miały masę suchą zaledwie 1550 kg. To mniej niż i tak już elegancki Aventador S, co daje Ultimae stosunek mocy do masy równy temu, co SVJ.

Ten 770-konny, 531-funtowy dwunastocylindrowy silnik może krzyczeć przy 8700 obr./min. W rzeczywistości samo Lamborghini mówi, że ten młyn jest „wielkim końcem konwencjonalnego silnika spalinowego V12”.

Przepraszam, kiedy rzucamy trójkolorowy Łza.

Reklamy

Treść artykułu

„Aventador LP 780-4 oznacza najwyższą produkcję, najczystszą i ponadczasową pod względem wolnossącego V12 Lamborghini”, mówi Stefan Winkelmann, prezes i dyrektor generalny Automobili Lamborghini. „Zapewnia podstawowe wrażenia z dwunastocylindrowego silnika… to definitywny Aventador, który kończy wyjątkową erę”. Jeśli to wszystko brzmi jak zwiastun przyszłości wielocylindrowego hybrydowego układu napędowego Sant’Agaty, prawdopodobnie jesteś na dobrej drodze.

Ultimae przyspiesza od 0 do 100 km/h w 2,8 sekundy, osiągając prędkość maksymalną 355 km/h. Tym, którzy zdecydują się na wersję kabrioletu, zniszczenie fryzury zajmie tylko 0,1 sekundy. Przyczepność wspomaga stały napęd na wszystkie koła i aktywny układ kierowniczy tylnych kół.

READ  Karty graficzne MSI GeForce RTX 4070 Ti SUPRIM, VENTUS i GAMING pojawiają się na targach EEC

Reklamy

Treść artykułu

Imprezowe triki obejmują aktywne aerodynamiczne tylne skrzydło, które porusza się w trzech trybach: zamknięty, maksymalna wydajność i maksymalna kontrola. Wybór opiera się na prędkości i trybie jazdy, poprawiając ogólną równowagę pojazdu i atrakcyjność kierowcy dla wszystkich w promieniu 30 mil. Skrzydło współpracuje z przednimi i tylnymi generatorami wirów, aby zwiększyć przepływ powietrza i pomóc w chłodzeniu hamulców. Skoro już o tym mowa, karbonowo-ceramiczne hamulce spowodują zatrzymanie Ultimae z prędkości autostradowej w odległości zaledwie 30 metrów.

Imponujące Ultimae zostaną zaoferowane zamożnej elicie jako 350 coupé i 250 roadsterów. Zostanie on pokazany na Goodwood Festival of Speed ​​w ten weekend w 2021 roku i jest jedną z pierwszych tego typu imprez poświęconych samochodom osobowym na dużą skalę od początku światowej pandemii prawie 18 miesięcy temu.

Przepraszamy, ale nie udało się załadować tego filmu.

Spróbuj zaktualizować przeglądarkę.

Reklamy

Treść artykułu

    Reklamy

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *