CBC News potwierdziło, że Loblaws rozpocznie uzupełnianie zapasów produktów Frito-Lay w poniedziałek, kończąc miesięczną nieobecność z powodu sporu cenowego między obiema firmami.
Frito-Lay — producent należących do PepsiCo marek przekąsek, takich jak Cheetos, Doritos, Lays, Ruffles i Sunchips — rozpoczął nieoczekiwaną bitwę kulinarną w lutym, kiedy Nagle odcięła się od jednej z największych sieci spożywczych w Kanadzie z powodu odmowy podniesienia cen.
Firma poinformowała w lutym, że podjęła niezwykły krok, ponieważ stanęła w obliczu „bezprecedensowej presji ze strony rosnących kosztów materiałów, w tym komponentów, opakowań i transportu”. Frito-Lay powiedział, że płacił Loblaws, aby pobierał od klientów wyższe opłaty za ich produkty, aby zrekompensować te wyższe koszty.
Ale Loblaws odmówił przeniesienia tych kosztów, a sieć sklepów spożywczych twierdziła, że „skoncentrowała się na laserze” na utrzymywaniu cen na jak najniższym poziomie.
Financial Post jako pierwszy raport o transakcji Między Loblaws a PepsiCo.
Kiedy skontaktował się z CBC News, rzecznik Loblaws nie podał żadnych szczegółów dotyczących żadnej transakcji, ale powiedział: „Cieszymy się, że po raz kolejny mamy szeroki wybór w naszej alejce z chipami”.
„Przez cały czas chodziło o dostarczanie wartości naszym klientom” – powiedział rzecznik w sobotnim e-mailu do CBC News.
Rzecznik Loblaws dodał, że oczekuje się, że sklepy będą w pełni zaopatrzone w produkty Frito-Lay przed nadchodzącymi Świętami Wielkanocnymi.
„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”