Kina Helios w Polsce wycofują z biletów status szczepionki na COVID-19 po publicznym oburzeniu

Warszawa, Polska Helios Własność Cinema Network Teraz Usunęła nowy system sprzedaży biletów na COVID-19, który wskazuje stan szczepień gościa po publicznym oburzeniu.

2 lipca 2021 r. Helios ogłosił wprowadzenie na biletach w swoich kinach trzech etykiet: „zaszczepione”, „nieotwarte” i „do 13 lat”. Firma powiedziała, że ​​zdecydowała Kino HeliosPowinna to robić dla bezpieczeństwa i komfortu oraz „dla wypełnienia obowiązku prawnego”. Zgodnie z obowiązującymi przepisami kina i teatry w Polsce mają wskaźnik efektywności 75% dla osób nieszczepionych. W tym zakresie nie ma osób zaszczepionych przeciwko covit i dzieci poniżej 13 roku życia.

Helios szybko wycofał się z projektu po publicznej krytyce i zapewnił media, że ​​nie chce dzielić publiczności. „Ostatnio mieliśmy do czynienia z niewyobrażalnym atakiem nienawiści. Nawet przy najgorszych gratulacjach i groźbach, jakie otrzymaliśmy, byliśmy przytłoczeni liczbą wiadomości o ataku. Raport mówi.

W pierwszym kwartale 2021 r. Helios miał zerowy zysk wobec 93,8 mln zł w 2020 r. z powodu ustąpienia epidemii.

READ  Port Gwinea, Polska przygląda się wykorzystaniu wodoru

Henry Herrera

„Irytująco skromny fanatyk telewizyjny. Totalny ekspert od Twittera. Ekstremalny maniak muzyczny. Guru Internetu. Miłośnik mediów społecznościowych”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *