KidsScreen கம் Archiwum ன்னி Produkt Sunny Bunnies przenosi się z Białorusi do Polski

Produkcja serialu przedszkolnego animowanego komputerowo Słoneczne króliki Przeniesiony z cyfrowego studia oświetleniowego w Mińsku na Białorusi do Indi Protko Animation Cafe w Warszawie.

Animation Cafe nabyło Sunny Bunnies IP za nieujawnioną kwotę i jest obecnie jego wyłącznym właścicielem i producentem, chociaż brytyjska firma Media IM nadal posiada wyłączne prawa biznesowe w zakresie produktów cyfrowych i konsumenckich.

Niekonwersacyjny serial, który symbolizuje pięć emitujących światło stworzeń, które wszędzie szerzą radość, został wyemitowany w ponad 160 krajach w sieciach i na platformach, w tym Disney, Sky Kids, Amazon Prime i Kidoodle.TV. Od czasu jej premiery w serwisie YouTube w 2015 r. wyprodukowano łącznie 156 3,5-minutowych odcinków przez sześć sezonów, a animowana kawiarnia zajmuje obecnie siódme miejsce w rankingu w ruchu. Para serii spinoff-Sunny Rabbits: Bądź zajęty I Słoneczne Króliki: Czas na grę– wyemitowany i Sunny Rabbits: Śpiewaj razem I Słoneczne Króliki: ABC Są w fazie rozwoju.

Produkcja zmienia się w związku z ciągłą okupacją Ukrainy przez Rosję, wspieraną przez byłe sowieckie państwo Białoruś. Według dyrektora kawiarenki animacji postanowiono przenieść wszystko do Polski, aby uzyskać dostęp do większej liczby rynków i środków finansowych, większej unijnej puli talentów i dodatkowych środków na poprawę jakości produkcji. Andrzej Ledzianeu.

Były dyrektor i współtwórca Digital Light Studio Słońce dotyka KrólikiLedzianeu i jego firma postanowili przenieść się do Warszawy w 2020 roku i zeszłego lata zarejestrowali animowaną kawiarnię jako nowe Broadco.

25-osobowy zespół kreatywny produkcji — jego reżyserzy, producenci, animatorzy i twórcy grafiki komputerowej — ma teraz siedzibę w stolicy Polski.

Digital Light Studio nosi swoją nazwę, ale obecnie działa na znacznie mniejszą skalę niż Warszawa. Zamiast tworzyć animacje dla dzieci, teraz oferuje tylko wybrane usługi audiowizualne innych firm dla niektórych obecnych klientów, mówi Ledgianu.

Henry Herrera

„Irytująco skromny fanatyk telewizyjny. Totalny ekspert od Twittera. Ekstremalny maniak muzyczny. Guru Internetu. Miłośnik mediów społecznościowych”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *