Kerbal Space 2 pozwoli Ci zderzać się z bardziej odległymi planetami niż kiedykolwiek wcześniej

Kerbal Space 2 pozwoli Ci zderzać się z bardziej odległymi planetami niż kiedykolwiek wcześniej

Jedną z najbardziej satysfakcjonujących rzeczy w pierwszym Kerbal Space Program było to, że kiedy wejdziesz na orbitę, możesz zacząć wykreślać rotacje i przechwycenia z innymi istotami w wyimaginowanym układzie słonecznym. Kerbal Space 2 chce nieco podnieść stawkę, zwiększając rozmiar i umożliwiając podróże międzygwiezdne.

Nowy 15-minutowy film od jego twórców opowiada o wyzwaniach związanych z symulacją podróży międzygwiezdnych – od zmian w silniku wymaganych do obsługi tak dużej skali, po powody, dla których było to pożądane.

„Dla mnie najważniejszym powodem stworzenia międzygwiezdnego KSP2 było stworzenie niezbadanych terytoriów do eksploracji” — mówi Nate Simpson, dyrektor kreatywny gry. „System Kerbolar to znana wielkość. Nie możemy wymyślić nic bardziej ekscytującego niż nieznane i wierzymy, że odkrycie jako siła napędowa lotu jest prawdopodobnie najpotężniejszą możliwą siłą napędową”.

Wzrost wielkości galaktyki prowadzi również do wzrostu wielkości statków i ich silników. Jeden z deweloperów mówi o możliwości budowania „statków-matek”, statków tak dużych, że przyczepiane są do nich mniejsze statki. Możesz ich użyć do odwiedzenia odległych układów słonecznych, a następnie oddzielenia mniejszych statków w celu zbadania i przeprowadzenia eksperymentów na poszczególnych planetach.

Podczas gdy wiele z nich wyraźnie oferuje więcej aktywności w „końcowej grze” dla graczy, którzy podbili proto układ słoneczny, jeden z deweloperów wspomniał również, że zwiększenie odległości niekoniecznie zwiększa złożoność. Jeśli możesz użyć narzędzi w grze, aby wyznaczyć ścieżkę i wylądować na Księżycu, zasady są takie same, aby umożliwić ci to dla planety w innym układzie słonecznym kilka lat świetlnych od nas. Twórcy wcześniej rozmawiali również o samouczkach gry.

Film nadal pokazuje tylko nagrania pre-alpha, ale całe wideo jest zachęcające, biorąc pod uwagę dość trudny początek rozwoju KSP2. Take-Two podobno chciało kupić studio, któremu zlecili produkcję gry, a kiedy jego założyciele odmówili jej sprzedaży, rzekomo odebrali im projekt i zatrudnili większość personelu.

READ  Kamery wideo 4K brytyjskiej firmy zmierzają na stację kosmiczną

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *