Grayson rozszerza się na Polskę

Nielsen Cresanote rozszerzył swój międzynarodowy zasięg metadanych wideo na Polskę.

Crossonate Metadata umożliwi subskrybentom, takim jak dostawcy płatnej telewizji, nadawcy i serwisy streamingowe, wzbogacenie rozrywki, jaką zapewniają polskiej publiczności, poprzez odtwarzanie większej liczby piosenek w popularnych programach lokalnych i globalnych.

Według firmy Nielsen średni czas oglądania telewizji w Polsce w 2020 roku jest według Graceland niezmiennie wysoki. W tych warunkach dostawcy telewizji muszą zapewnić przydatne funkcje nawigacji, wyszukiwania i odkrywania treści, które ułatwiają wizję i lojalność.

Zdaniem Raymonda von Rammstonga, dyrektora produkcji Gresenote, „Dzięki ponad 200 linearnym kanałom telewizyjnym na linii globalnych i lokalnych usług na żądanie widzowie w Polsce stoją w obliczu kontrowersji związanych z wyborem ze względu na dużą zawartość treści.

„ Pomagając w łączeniu widzów za pomocą seriali thrillerów, które trzeba zobaczyć, takich jak Chilka, głównych wydarzeń sportowych, takich jak długotrwałe seriale, takie jak „ M Jack Milosk ” lub turnieje drużynowe UEFA Euro 2020, dostawcy Graysonot mogą rozwijać swoje firmy, zapewniając ulepszonych użytkowników doświadczenie. „

READ  Christensen leci wysoko po polskiej scenie

Henry Herrera

„Irytująco skromny fanatyk telewizyjny. Totalny ekspert od Twittera. Ekstremalny maniak muzyczny. Guru Internetu. Miłośnik mediów społecznościowych”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *