Francuski ultrawide wydawca TapNation integruje technologię reklamową Adverty w wielu grach | 2021-07-06 | komunikaty prasowe

SztokholmA 6 lipca 2021 /PRNewswire/-Specjalista ds. reklamy w grach Adverty AB (publ) ogłosił dziś partnerstwo z TapNation, w ramach którego francuski wydawca hipercasual zawiera płynne formaty reklam w grach Adverty w wielu bieżących i nadchodzących tytułach – wynik udanego doświadczenia w pierwszym kwartale z wyraźnym pozytywnym wzrostem we wszystkich kluczowe wskaźniki.

TapNation, a ParyżUltraszeroki wydawca gier zintegrował bezproblemową technologię reklamową In-Play™ firmy Adverty w wielu swoich tytułach, z planami wykorzystania unikalnych formatów Adverty w innych nadchodzących wydaniach.

„Od jakiegoś czasu byliśmy ciekawi reklam w grach, więc w pierwszym kwartale rozpoczęliśmy nasze pierwsze testy z Adverty w naszej Cornhole League. Po dokładnym przestudiowaniu efektów reklamy w grze, odkryliśmy, że ma znaczący wpływ na reklamę” – mówi Vincent Verveer, wiceprezes ds. monetyzacji w TapNation. „Wyraźny dodatni wzrost netto we wszystkich naszych kluczowych wskaźnikach”.

„Ze względu na obiecujące wyniki osiągnięte do tej pory, zdecydowaliśmy się włączyć płynne reklamy w grach do większej liczby naszych tytułów, zaczynając od Web Master 3D i Rock Crawling. Patrząc w przyszłość, z pewnością będziemy nadal dodawać reklamy w grze do wszystkich tytułów w razie potrzeby.” .

Tobias KnutsonDyrektor generalny Adverty dodaje: „Cieszymy się, że możemy witać TapNation w rozkwitającym świecie reklamy w grach. Po uczestniczeniu w ogólnofirmowych turniejach Cornhole League w ostatnich miesiącach wiemy z pierwszej ręki, że ich gry są świetne. TapNation należy również do naszych największych wydawców do tej pory, dodając nowy poziom, aby dotrzeć do naszych reklamodawców”.

TapNation odnotował niesamowity wzrost, z ponad 230 milionami pobrań swojej gry od 2020 roku. Każdego dnia kilka milionów graczy na całym świecie korzysta z jego tytułów.

Adverty ostatnio połączyło siły z InMobi i Verizon po stronie popytu, oprócz istniejących udanych partnerstw z PubMatic i Smaato, umożliwiając szerokiemu gronu partnerów i reklamodawców dostęp do swoich zasobów reklamowych, przy czym zainteresowanie po stronie oferty również rośnie wykładniczo, a wiele dodanych nowych gier. Wraz z rosnącą liczbą osób, które dostrzegają moc wdrożeń w grach, aby zwiększyć ekspozycję marki i zarabiać na wydawców. Zainteresowanie wzrostem reklamy w grach — nie wspominając o współpracy Adverty z Moat by Oracle Advertising w zakresie weryfikacji przez stronę trzecią oraz niedawnych patentach amerykańskich przyznanych za pracę nad widocznością — współpraca nadchodzi w ekscytującym momencie.

READ  Fani Pokemon Legends Arceus drażnią się z nowym zwiastunem: „Wygląda na pusty”

Adverty obecnie poszukuje możliwości poszerzenia swojego zespołu i aktywnie przypisuje szereg ról we wszystkich aspektach działalności.

Linki do pobierania gier na iOS i Androida z Apple App Store i Google Play są dostępne tutaj:

Liga Cornhole

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sport.cornhole

https://apps.apple.com/app/cornhole-league/id1534740597

Web Master 3D

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ouazgames.SpiderMaster

https://apps.apple.com/app/web-master-3d/id1557970162

pełzanie po skałach

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pinpinteam.rockcrawling

https://apps.apple.com/app/rock-crawling/id1543403353

Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt:

Anders Russell, dyrektor finansowy

Telefon: +46 70867 00 20

E-mail: [email protected]

Informacje te są informacjami, które Adverty AB (publ) jest zobowiązana ujawnić na mocy rozporządzenia UE w sprawie nadużyć na rynku. Informacje zostały udostępnione, kontaktując się z powyższą osobą kontaktową, do publikacji w dniu 6Dziesiąty Z lipiec 2021.

Corpura Fondkommission AB, Tel +46 (0) 722 52 34 51, działa jako certyfikowany doradca korporacyjny/mentor w NGM Nordic SME.

O reklamach

Adverty, wiodąca platforma reklamowa w grach, zapewnia płynne reklamy In-Play™ i In-Menu™, aby łączyć marki i ludzi dzięki rewolucyjnej, opatentowanej technologii zaprojektowanej dla gier. Platforma oferuje prawdziwy zapas reklam w grach na dużą skalę i pozwala twórcom treści zarabiać na pełnym doświadczeniu dzięki dyskretnym, łatwym do zintegrowania i wciągającym reklamom. Założona w 2016 roku firma Adverty ma biura w SztokholmA LondynA Nowy JorkA MadrytA HelsinkiA Petersburg A Lwów współpracuje z reklamodawcami, agencjami i programistami, aby odblokować odbiorców i strumienie przychodów z gier. Więcej informacji na www.reklama.pl.

Te informacje zostały dostarczone przez Cision http://news.cision.com

https://news.cision.com/adverty-ab/r/french-hyper-casual-publisher-tapnation-integrates-adverty-s-in-game-ad-technology-into-multiple-gam, c3380342

Do pobrania dostępne są następujące pliki:

Cision Wyświetl oryginalną treść:https://www.prnewswire.com/news-releases/french-hyper-casual-publisher-tapnation-integrates-advertys-in-game-ad-technology-into-multiple-games-301325828.html

ŹRÓDŁO REKLAMA AB

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *