Ford zwiększa produkcję Mustanga Mach-E

Farley powiedział, że pierwszy powszechnie dostępny, całkowicie elektryczny pojazd firmy ma osiągnąć poziom ponad 200 000 sztuk rocznie w Ameryce Północnej i Europie do 2023 roku, trzy razy więcej niż obecnie.

W lipcu Mach-E wygrał samochód i kierowcę Pierwsza Nagroda Roku EV, który był dostępny dla wszystkich w pełni elektrycznych pojazdów obecnie sprzedawanych w Stanach Zjednoczonych. Pokonał 10 innych samochodów elektrycznych, w tym trzy modele Tesli.

„Mach-E ma dynamikę jazdy i determinację, aby popchnąć nowych nabywców poza akceptowanie pojazdów elektrycznych w ekscytacji”, napisał Eric Tingwall z Car and Driver’s w artykule o nagrodzie.

Ford powiedział, że w pełni wykorzysta do produkcji swoją fabrykę w Cuautitlán, na północ od Mexico City. Firma współpracuje z głównymi dostawcami w celu zwiększenia pojemności Mustanga Mach-E, w tym ogniw akumulatorowych, tac akumulatorowych i elektrycznych systemów napędowychi on dodał.

We wrześniu Ford i południowokoreańska firma energetyczna SK Innovations ogłosiły, że inwestują w budownictwo 11,4 miliarda dolarów. Dwa nowe kampusy do produkcji samochodów elektrycznych. Ford jej powiedział Inwestycja o wartości 7 miliardów dolarów była największą pojedynczą inwestycją przemysłową w 118-letniej historii firmy.
Ford Mustang Mach-E GT napędza linię elektryczną firmy
Mustang Mach-E, który trafił do sprzedaży w zeszłym roku, Sprzedany 24 791 sztuk według stanu na listopad. Sprzedaż w listopadzie wzrosła o 8,4 procent w porównaniu z październikiem.

„Dzięki sile Mustanga Mach E, Ford osiągnął rekordową sprzedaż pojazdów elektrycznych, rosnąc trzy razy szybciej niż cały segment”, powiedział w oświadczeniu Andrew Frick, wiceprezes sprzedaży na USA i Kanadę.

Ponieważ coraz więcej samochodów wchodzi na rynek samochodów elektrycznych, Tesla zaczyna tracić udział w rynku — i Mach-E wydaje się być beneficjentem.

Firma poinformowała w marcu, że 70% kupujących Mach-E było nowych w Ford.

„Celem jest stanie się oczywistym numerem 2 wśród producentów pojazdów elektrycznych w Ameryce Północnej w ciągu najbliższych dwóch lat” – mówi Saeed Deeb, prezes North American Product Communications Forda.

READ  Linie lotnicze twierdzą, że to pogoda, a nie Omicron, była największym czynnikiem zakłócającym podróże wakacyjne po Kanadzie

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *