Ford nie wsiadł do elektrycznych pickupów, aby zbudować kilka z nich – wywiad z Darrenem Palmerem

Elektryczny Spotkali się z Darrenem Palmerem, prezesem Forda ds. Pojazdów elektrycznych zasilanych bateryjnie, aby omówić wprowadzenie producenta F-150 Lightning i szersze ambicje firmy w dziedzinie elektryczności.

dystans Ford zaprezentował F-150 Lightning W tym tygodniu na społeczność samochodów elektrycznych największy wpływ miały specyfikacje i cena ogłoszona przez producenta.

Osiągi porównywalne lub lepsze niż najlepsze ciężarówki Forda z napędem gazowym.

Jeśli chodzi o elektryczność, z ceną początkową poniżej 40000 USD za wersję podstawową z zasięgiem 230 mil (370 km) i opcją rozszerzonego zasięgu z zasięgiem 300 mil (480 km), trudno narzekać.

Niektórzy oczywiście, ale w większości wydaje się, że społeczność EV zgadza się, że Ford może sprzedać jak najwięcej pickupów F-150 Lightning.

Dlatego, kiedy siedzieliśmy z Darrenem Palmerem, prezesem Forda ds. Samochodów elektrycznych zasilanych bateriami, nasze pierwsze pytanie dotyczyło dostosowania tej elektrycznej furgonetki do produkcji na skalę.

Palmer powiedział, że Ford nie dzieli się planowanymi mocami produkcyjnymi, ale dał jasno do zrozumienia, że ​​mają na celu wyprodukowanie takiej wielkości elektrycznej furgonetki:

„Myślę, że widzicie, że nie jesteśmy w tym po to, by zbudować dwie ciężarówki, a obiekt, w którym prezydent Biden odwiedził w tym tygodniu, gdzie ma zostać zbudowana ciężarówka, jest ważny. Musimy również mieć baterie Aby to zrobić. Robimy to i zobaczysz więcej na ten temat w Ras Market Day. „Pieniądze w następną środę, ale z drugiej strony nie jesteśmy w tym dla dwóch ciężarówek”.

Ford nie potwierdził jeszcze pojemności akumulatora ciężarówki, ale obie opcje zdecydowanie przekraczają 100 kWh.

Firma doskonale zdaje sobie sprawę, że planując produkcję wolumenu F-150 Lightning będzie potrzebować wielu ogniw.

Partnerstwo w zakresie dostaw z SK Innovation zapewniło wczesne dostawy ogniw elektrycznych do F-150, a Ford zrobił w tym tygodniu kolejny krok naprzód Joint venture ze SK w celu rozmieszczenia kolejnych 60 GWh mocy produkcyjnych ogniw akumulatorowych w Stanach Zjednoczonych.

READ  Problemy z wykupem PayPal, szok naklejek na kanapie: CBC Marketplace Cheat Sheet

W naszym wywiadzie Palmer zasugerował więcej ogłoszeń na froncie baterii podczas nadchodzącego wydarzenia w środę.

Możesz obejrzeć nasz pełny wywiad z Darrenem Palmerem na Youtube lub wersję audio na Electrek Podcast (Apple PodcastI SpotifyI pochmurnyI Obsada kieszeniI Castro, I RSS):

Palmer zauważył również, że Ford w dużym stopniu opiera się na opiniach klientów przy opracowywaniu swoich samochodów i że F-150 Lightning nie jest wyjątkiem.

Zaczyna się od klientów komercyjnych, którzy potrzebują niezawodnych samochodów w odpowiedniej cenie, a konsumenci detaliczni korzystają z tego, podczas gdy Ford słucha ich również pod kątem wszystkich funkcji i szczegółów, których oczekujesz od samochodu konsumenckiego.

Tak więc, dzięki F-150 Lightning, Ford upewnił się, że nabywcy ciężarówek mają wszystkie możliwości i funkcje, do których są przyzwyczajeni, a także wszystkie zalety pojazdu elektrycznego.

Jedną z cech, na którą stawia Ford, jest „pojazd nośny”, który umożliwia właścicielom F-150 Lightning zasilanie domu, firmy lub prawie wszystkiego za pomocą zestawu akumulatorów do ciężarówki.

Palmer wyjaśnił również, że Ford stara się nie wyrzucać kupujących energii elektrycznej i stara się uprościć przejście na energię elektryczną.

Na przykład w wersji Extended Edition firma Ford oferuje ładowarkę 80 A, która umożliwia ładowanie dużego akumulatora ciężarówki przez noc.

Firma nie publikuje również wszystkich niuansów elektrycznego układu napędowego ciężarówki, takich jak pojemność akumulatora w kilowatogodzinach, czego Palmer uważa, że ​​większość ludzi tak naprawdę nie rozumie, ale powiedział, że Ford ujawni wszystkie szczegóły, w tym użyteczna i pełna pojemność akumulatora, przed rozpoczęciem produkcji w przyszłym roku.

Oczekujemy, że Ford poda więcej szczegółów i podkreśli więcej funkcji F-150 Lightning w ciągu następnego roku – co doprowadzi do rozpoczęcia produkcji w połowie 2022 roku.


Zasubskrybuj Electrek na YouTube, aby otrzymywać ekskluzywne filmy I zasubskrybuj Podcast.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top