Ford i General Motors mają najlepszą pomoc dla kierowcy z autopilota Tesli: CR

BlueCruise Forda i SuperCruise General Motors plasują się w pierwszej dwójce na świecie Raporty konsumenckie” W najnowszej analizie sklasyfikowano dwanaście aktywnych systemów wspomagania jazdy, a autopilot Tesli uplasował się na siódmym miejscu.

Wśród producentów biorących udział w badaniu Ford i GM osiągnęli lepsze wyniki niż Mercedes-Benz, BMW, Toyota/Lexus, Volkswagen/Audi, Tesla, Rivian, Nissan/Infinity, Honda/Acura, Volvo/Polestar i Hyundai/Kia/Genesis . . Chwalono także systemy monitorowania kierowców Forda i General Motors W trakcie CR Test 2022.

Systemy zostały przetestowane wokół ścieżki V CR Auto Test Center i na 50-kilometrowej pętli na drogach publicznych od września do grudnia 2022 r. Każdy system przeszedł 40 oddzielnych testów i został oceniony w pięciu określonych kategoriach: możliwości i osiągi, utrzymanie zaangażowania kierowcy, łatwość obsługi, przejrzystość podczas Jest bezpieczny w użyciu, a sterownik nie odpowiada.

Według raportu bezpośrednio z Rekord handlowy, twierdza Opcje GM ADAS korzystają z systemów bezpośredniego monitorowania kierowcy lub DDMS, które wymagają, aby kierowca nie spuszczał wzroku z drogi, nawet gdy pojazdy automatyzują działania, takie jak kierowanie, przyspieszanie i hamowanie. Systemy te są kluczowe dla CR skali punktacji, a firma powiedziała, że ​​przyznaje dodatkowe punkty za opcje, które czynią kierowców odpowiedzialnymi za DDMS. Ponadto punkty zostaną odjęte za systemy bez DDMS.

Forda BlueCruise

Oto wyniki i oceny:

  • Ford Blue Cruze / Lincoln Active Glide – 84
  • Chevrolet/GMC/Cadillac/GM Super Cruze-75
  • Wspomaganie kierowcy Mercedes-Benz – 72
  • Profesjonalne wspomaganie jazdy BMW – 69
  • Toyota Safety Sense 3.0 / System bezpieczeństwa Lexus + 3.0 – 65
  • Volkswagen Travel Assist / Audi Adaptive Cruise Assist – 62
  • Autopilot Tesli – 61
  • Rivian Highway Assistant – 59
  • Asystent Nissana / Infiniti ProPILOT – 58
  • Honda Sensing/Acura AccuraWatch-58
  • Drugi pilot Volvo / Polestar – 53
  • Asystent jazdy autostradowej Hyundai / Kia / Genesis – 47
READ  Bill Ackman kończy z SPAC, zwraca inwestorom 4 miliardy dolarów

The Elephant in the Room: gdzie Tesla się nie udał, według Rekord handlowy

Tesla uzyskała następujące wyniki w pięciu ocenianych kategoriach:

  • możliwości i wydajność – 9/10
  • Zajęcie kierowcy 3/10
  • łatwość użycia – 5/10
  • jasne, kiedy jest to bezpieczne w użyciu – 3/10
  • nietrzeźwy kierowca – 4/10

Rekord handlowy Powiedział, że Tesla spadł z drugiego miejsca w 2020 roku na środek stawki, ponieważ producent samochodów „nie zmienił się Podstawowe funkcje autopilota dużo, odkąd się pojawił, zamiast dodawać do niego więcej funkcji”.

„Po tak długim czasie Autopilot nadal nie pozwala na kooperacyjne sterowanie i nie ma skutecznego systemu monitorowania kierowcy” – powiedział. Rekord handlowy Powiedział. „Podczas gdy inni producenci samochodów opracowali systemy ACC (adaptacyjny tempomat) i LCA (asystent pasa ruchu), Tesla po prostu została w tyle”.

Jedna część testu gdzie Rekord handlowy To było najważniejsze, gdy Tesla i Systemy Mercedes-Benz Samochodowi pozwolono jechać autostradą całkowicie bez użycia rąk przez około trzydzieści sekund, zanim rozległy się ostrzeżenia dźwiękowe. Kelly Funkhouser, CR Dyrektor ds. technologii pojazdów oszacował, że minęło około pół mili na autostradzie, zanim pojazdy zaalarmowały kierowcę, aby zwrócił uwagę na drogę.

Tesla ma w kabinie kamery, które monitorują nieuwagę kierowcy. W instrukcji obsługi Modelu Y czytamy:

Kamera kabinowa może wykrywać nieuwagę kierowcy i emitować alerty dźwiękowe przypominające o konieczności patrzenia na drogę, gdy autopilot jest włączony. Domyślnie zdjęcia i filmy z kamery nie opuszczają samego samochodu i nie są nikomu przesyłane, w tym Tesla, chyba że włączysz udostępnianie danych. Jeśli włączysz udostępnianie danych i wystąpi zdarzenie krytyczne dla bezpieczeństwa (takie jak kolizja), model Y Udostępnia Tesli krótkie filmy z kamery kabinowej, aby pomóc nam w opracowaniu przyszłych ulepszeń bezpieczeństwa i ciągłego ulepszania inteligencji funkcji, które opierają się na kamerze kabinowej”.

W maju 2021 roku Tesla Aktywuj monitorowanie kierowcy oparte na kamerach. „Kamera kabinowa umieszczona nad lusterkiem wstecznym może teraz wykrywać i ostrzegać kierowcę o nieuwadze, gdy autopilot jest włączony” – powiedział Tesla w notatkach. Testy testów monitorowania kierowców Tesli wykazały, że system był skuteczny w niektórych sytuacjach, zwłaszcza podczas patrzenia na telefony komórkowe Alerty pojawią się za 15 sekund.

READ  Nowa stacja Green Line LRT oznacza wyburzenie Eau Claire Market

Uzupełniony o centrowanie pasa, Tesla zapewniał płynne sterowanie i utrzymywał samochód blisko środka pasa na prostych i zakrętach.

Pojawiło się jednak więcej komplementów Rekord handlowy Z adaptacyjnym tempomatem Tesli. „Funkcja ACC systemu Tesla Autopilot jest w stanie zatrzymać samochód, jak czerwone światło za innym pojazdem, na nieograniczony czas, zanim zostanie wznowione. Ale bez wystarczającej kamery monitorującej dla kierowcy może to być niebezpieczne, ponieważ nie ma sposobu, aby sprawdzić, czy kierowca zwraca uwagę, kiedy samochód znów rusza”.

Wydaje się, że system Tesli różni się od systemów GM i Forda w tym sensie, że BlueCruise i Super Cruise „kierują kamery na podczerwień na twarze kierowcy i ostrzegają, jeśli kierowca przestanie zwracać uwagę na drogę, nawet jeśli tylko na kilka sekund”.

Możesz czytać Raporty konsumenckie” Pełny raport tutaj.

Chciałbym usłyszeć od ciebie! Jeśli masz jakieś uwagi, wątpliwości lub pytania, napisz do mnie na adres [email protected] Możesz mnie również znaleźć na Twitterze @pracowniklub jeśli masz wskazówki dotyczące nowości, możesz wysłać do nas wiadomość e-mail na adres [email protected]

Ford BlueCruise, GM SuperCruise w rankingu najlepszych systemów wspomagania kierowcy, Tesla Autopilot na siódmym miejscu






Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top