Firma Boring Company należąca do Elona Muska jest obecnie warta prawie 5,7 miliarda dolarów

Ogłoszone w środę nowe finansowanie firmy Boring Company pochodzi z firm venture capital, a także firm z branży nieruchomości. Sequoia, znana firma z Doliny Krzemowej, która wcześniej zainwestowała w Musk, współprowadziła inwestycję z Vy Capital. Transakcja wycenia The Boring Company na 5,7 miliarda dolarów.

Odcinek jest głównie Podziemny system transportu, który zapewnia przejazdy między stacjami, na których ludzie jeżdżą SUV-ami Tesli. system pojedynczego pierścienia Działa już w Las Vegas z trzema stacjami i 2,7-milowym tunelem w Las Vegas Convention Center. Istnieją plany rozbudowy systemu w całym pasie Vegas, z 51 stacjami na odcinku 29 mil.
The Boring Company rozwija również projekt w Fort Lauderdale na Florydzie i prowadzi rozmowy z San Antonio w Teksasie. Poprzednie projekty zostały ogłoszone w Chicago, Waszyngtonie i Los Angeles, ale nie zostały ukończone. W obliczu procesu sądowego niezadowolonych sąsiadów z Los Angeles straciła popularność, gdy Chicago wybrało nowego burmistrza. pozwolenia dla niej nie ukończone za projekt z DC do Baltimore, którego początki sięgają… 2017.

„Wciąż jesteśmy bardzo podekscytowani i chcemy iść naprzód” – powiedział CNN Business czwartek burmistrz Fort Lauderdale Dean Trantalis.

Powiedział, że rząd współpracuje z The Boring Company w kwestiach inżynieryjnych przy projekcie, który połączy centrum miasta z pobliską plażą. Pracują nad wyrównaniem drogi po prawej stronie, która jest bardziej kontrolowana przez miasto. Odmówił ujawnienia, kiedy zostanie ukończony.

Krytycy zakwestionowani Jeśli działa głównie metro, ale korzysta z samochodów, a nie pociągów, jest to wydajne wykorzystanie tuneli, które mogą kosztować do 1 miliarda dolarów za milę. The Boring Company twierdzi, że opracowuje tańszą technologię tunelową i argumentuje, że jej system jest lepszy od tradycyjnych systemów metra, ponieważ podróże będą odbywać się z punktu do punktu, a nie przestaną planować, jak na innych stacjach. (Ale prawdopodobnie są Ruch w tunelach zwolnił przed nimi.)

Dyrektor generalny Tesli Musk wcześniej oferował bardziej złożoną wizję The Boring Company, przewożąc ludzi przez miasta w dedykowanych, autonomicznych samochodach z prędkością do 120 mil na godzinę. Ale jak dotąd rzeczywistość, przynajmniej w Las Vegas, obejmowała ludzkich kierowców jeżdżących na czymś, co wygląda jak standardowa Tesla z prędkością 35 mil na godzinę.

READ  Rejsy BC Ferries są wcześniej zarezerwowane - co powoduje frustrację u zwykłych użytkowników

Boring nadal twierdzi, że planuje ostatecznie przejście na całkowicie niezależną działalność, co obniży koszty działalności.

Sequoia powiedziała w poście na blogu, że Nudność znajduje się w „punkcie przegięcia”.

„Następne kilka lat będzie około 10 razy lepsze dzięki szybkiemu ponownemu wykorzystaniu ich systemów i pełnej autonomii” – napisała.

The Boring Company twierdzi, że maszyna do drążenia tuneli nowej generacji została zaprojektowana tak, aby mogła działać zdalnie i niezależnie, nie wymagając nikogo w tunelu. Obecna iteracja maszyny, zwana Prufrock, została zaprojektowana tak, aby kopać do mili tygodniowo. Szybsze tunelowanie ma kluczowe znaczenie dla obniżenia kosztów.

Firma Boring Company poinformowała, że ​​planuje również budowę tuneli użyteczności publicznej i żeglugowych. Nie odpowiedział na prośbę o komentarz.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top