Filmowiec Dene zszedł z czerwonego dywanu w Cannes, by założyć mokasyny

Reżyser filmowy Denny’ego mówi, że odwrócono go od czerwonego dywanu na Festiwalu Filmowym w Cannes, ponieważ nosił mokasyny.

Kelvin Redvers, który pochodzi z Terytoriów Północno-Zachodnich i pracuje w Kolumbii Brytyjskiej, ma nadzieję, że incydent będzie okazją do nauki dla organizatorów wydarzeń i pomoże rozwinąć festiwalową ideę formalnego ubioru.

The Redvers udali się do Francji w ramach delegacji sześciu rdzennych filmowców wspieranych przez Telefilm, Indigenous Screen Bureau i program FILMBA Uniwersytetu Capilano.

Zaproszony na pokaz na czerwonym dywanie Valerii Bruni Tedeschi les amanders. Cannes ma surowe zasady dotyczące formalnego stroju na czerwonym dywanie – czarny krawat dla mężczyzn, suknie wieczorowe dla kobiet – ale są też miejsca na tradycyjne stroje wizytowe, takie jak kilt lub sari.

Redvers uważają, że jego mokasyny w smokingu będą się kwalifikować.

Kelvin Redvers mówi, że ma nadzieję, że jego doświadczenie w Cannes rozpocznie rozmowę między organizatorami festiwalu na temat ich definicji stroju wizytowego. (Ben Nelms/CBC)

„Dla mnie te mokasyny są ceremonialne, zasadniczo są formalne” – powiedział w CBC na plaży Piątek. „Zamierzam więc założyć ładny smoking, będę wyglądać naprawdę dobrze, ale wprowadzę odrobinę autentyczności”.

Powiedział, że Redvers niósł mokasyny w torbie, gdy przechodził przez pierwszy punkt kontroli bezpieczeństwa. Nosili je, a potem został zatrzymany przez ochronę na drugim punkcie kontrolnym, która powiedziała mu, że nie może nosić mokasynów.

Powiedział: „Pomyślałem:„ Nie, nie. To dla mnie oficjalne, jestem religią”.

Francuskojęzyczny członek Redvers próbował przedyskutować sytuację z ochroną. W końcu ochroniarz miał dość, powiedział Redvers.

„Myślę, że osiągnął swój limit i nie ma mocy, po prostu postawił stopę, aby odejść, odejść, odejść teraz, odejść”, powiedział.

Redversowi pozwolono w końcu wrócić na czerwony dywan po zmianie butów, ale powiedział, że incydent wprawił jego i jego zespół w chaos.

„Byłem naprawdę zszokowany tak agresywnym traktowaniem tego, co było dla mnie tak imponujące”, powiedział.

Redvers, Indigenous Screen Office i Telefilm spotkali się z organizatorami festiwalu, którzy przeprosili. Następnie został zaproszony do noszenia mokasynów na pokazie nowego filmu kanadyjskiego reżysera Davida Cronenberga na czerwonym dywanie przyszłe zbrodnie w poniedziałek. Powiedział, że napotkał pewien opór po przybyciu, ale ostatecznie został przekazany.

The Redvers mówi, że ma nadzieję, że jego doświadczenie na czerwonym dywanie zapoczątkowało rozmowę wśród urzędników Cannes na temat niuansów tradycyjnego stroju wizytowego.

Powiedział, że część jego udziału w konkursie można przypisać temu, że bardzo niewielu rdzennych mieszkańców odwiedziło Cannes.

„Nie sądzę, żeby kiedykolwiek mieli kontakt z czymś takim jak ta para mokasynów z koralikami” – powiedział.

Mówi, że ma nadzieję, że to się zmieni, i dodaje, że Cannes to nie tylko czerwone dywany, to także czas na networking. Mówi, że wszystkich sześciu rdzennych filmowców nawiązało kontakt z branżą, która, jak mają nadzieję, doprowadzi do zawarcia umów o finansowanie i dystrybucję ich projektów.

„Uważamy, że wszyscy jesteśmy… bardzo blisko naszych premier filmowych i obecności na takich festiwalach, ponieważ wszyscy pracujemy nad świetnymi projektami i pojawia się wiele wspaniałych talentów”.

CBC zwróciło się o komentarz na Festiwalu Filmowym w Cannes.

READ  Pilot Powerpuff jest przerabiany przez CW

Luna Nunez

"Gracz. Introwertyk. Rozwiązujący problemy. Twórca. Myśliciel. Przez całe życie ewangelista żywności. Orędownik alkoholu."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top