Fanatycy dostarczają stroje NHL, aby zastąpić Adidasa

Fanatycy dostarczają stroje NHL, aby zastąpić Adidasa

Liga ogłosiła we wtorek, że Fanatics zastąpi Adidasa jako oficjalnego dostawcę strojów dla National Hockey League począwszy od sezonu 2024-2025.

10-letnia umowa oznacza pogłębienie relacji firmy z NHL, a marka Fanatics po raz pierwszy pojawi się na strojach dla zawodników w sporcie zawodowym. Warunki umowy nie były natychmiast dostępne.

„To decydujący moment w historii Fanatics i świadectwo pragmatycznych i opartych na współpracy relacji z NHL, które zbudowaliśmy przez lata” – powiedział w oświadczeniu założyciel i dyrektor generalny Fanatics, Michael Rubin.

NHL rządzą fanatycy Witryna handlu elektronicznego Z ponad 90 milionami klientów na całym świecie. Od 2018 roku firma produkuje również odzież sportową i treningową dla ekstraklasy oraz wszelkie nakrycia głowy dla zawodników i trenerów.

Ponadto Fanatics mają wieloletnie relacje z ponad 80 obecnymi i byłymi gwiazdami hokeja poprzez ich dział pamiątek i przedmiotów kolekcjonerskich.

„The Fanatics jest liderem rynku w branży sportowej z dużymi osiągnięciami w handlu elektronicznym i operacjach detalicznych… Nasi gracze i fani powinni z niecierpliwością czekać na to, co Fanatics wniosą do najlepszych strojów we wszystkich dyscyplinach sportowych” – powiedział Komisarz NHL. Gary Pittman w oświadczeniu.

Liga powiadomiła firmy odzieżowe w lipcu, że prawa do koszulki wróciły do ​​gry po tym, jak Adidas powiedział, że nie będzie starał się o odnowienie pod koniec siedmioletniego kontraktu.

Adidas nabył prawa od Reeboka począwszy od sezonu 2017-2018. Ta umowa była wyceniana na 70 milionów dolarów rocznie. Według ESPN.

Fanatycy powiedzieli we wtorek, że będą produkować nowe stroje NHL w Kanadzie w tej samej fabryce, która produkuje stroje NHL na lodzie przez ostatnie trzy dekady. Firma zapowiedziała, że ​​w ciągu najbliższych 18 miesięcy zbuduje zespoły i zwiększy zasoby w ramach przygotowań do uruchomienia.

Fanatics powiedzieli, że natychmiast rozpocznie współpracę z 32 klubami, menedżerami sprzętu i zawodnikami.

READ  Aryna Sabalenka ujawnia swoją nową perspektywę, swoje podejście do tenisa

„Wszystko, co robimy jako firma, przesuwa granice, aby tworzyć bardziej wciągające doświadczenia i rewolucyjne produkty dla fanów, sportowców i partnerów. Nie mogę się doczekać, aby po raz pierwszy zobaczyć naszą markę na oficjalnych strojach na lodzie” – powiedział. .

Tabitha Montgomery

„Nieuleczalny badacz twittera. Amatorski adwokat mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany guru muzyki. Becon ćpuna. Skłonny do napadów apatii”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *