Emanując przytulną atmosferą, McDonald’s w Polsce zostaje spleciony i zmotywowany

Zrzut ekranu z wideo. Twitter/ @ ​​nowthisnews

Ponieważ jesteśmy w środku sezonu świątecznego, pogoda krzyczy o gorącą czekoladę, przytulne swetry i zwijanie się w kołdry. Nadchodzą Święta Bożego Narodzenia i Nowy Rok, rozświetlając cały świat i nadając miastu blask radości, ale przed najbardziej wyczekiwanymi okazjami emanują zimową atmosferą. Podczas gdy my zacieramy ręce i nosimy wszelkiego rodzaju wełnę, sieci fast foodów w Polsce przygotowują się do walki z nadchodzącą surową zimą. Tak, dobrze przeczytałeś. Chcąc uczcić zimę w wyjątkowy sposób, amerykańska międzynarodowa sieć fast foodów McDonald’s w Polsce podniosła sezonowość na wyższy poziom i udekorowała swoje lokale gigantycznymi wełnianymi sznurkami. Wyglądające jak miasto żywcem wyjęte z animowanej kreskówki, Ustroń w Polsce przykuł wzrok swoją wielobarwną przemianą.

Teraz wideo z kolorowymi budynkami w mieście staje się wirusowe w Internecie. Wirusowe wideo pokazuje budynek całkowicie pokryty gigantycznymi wełnianymi sznurkami. Oprócz tego firma umieściła również dwa duże przyciski na froncie swojego budynku. Powinieneś wiedzieć, że metamorfoza inspirowana dzianinami nie ogranicza się do zewnętrznej części budynku, ale zapewniła uwzględnienie detali wewnątrz sklepu. Po rzuceniu okiem na wnętrze sklepu wideo pokazuje, że część wypoczynkowa, w tym krzesła, jest wykonana z wełny. Dodatkowo wokół blatów i słupków we wnętrzu dobrano przyciągające wzrok kolorowe wełniane sznurki. Można również zobaczyć niektórych klientów, którzy z podziwem oddają cześć dekoracji.

Wideo wyszło na jaw po tym, jak strona na Twitterze o nazwie Now This News umieściła je w Internecie. Zgodnie z tytułem filmu, masowa metamorfoza zajęła prawie pięć miesięcy i 50 pracowników. Udostępniając wideo, strona na Twitterze powiedziała: „Lokalizacja McDonald’s w Ustroniu w Polsce przeszła całkowitą metamorfozę swetra, z dużą ilością wełny pokrywającej cały budynek wewnątrz i na zewnątrz. Według SWNS, ten wyczyn miał na celu promocję nowego zimowego menu lokalizacji i jego wykonanie zajęło prawie 5 miesięcy i 50 pracowników.

Do tej pory wideo zostało odtworzone ponad 20 000 razy, a liczba ta stale rośnie.

READ  Polska wydaje wizę humanitarną drugiemu białoruskiemu sportowcowi

Czytaj wszystko Najnowsze wiadomości, Popularne wiadomości, Wiadomości z krykieta, Wiadomości z Bollywoodu,
Wiadomości z Indii I Wiadomości rozrywkowe Tutaj. Podążaj za nami Facebook, Świergot I Instagram.

Henry Herrera

„Irytująco skromny fanatyk telewizyjny. Totalny ekspert od Twittera. Ekstremalny maniak muzyczny. Guru Internetu. Miłośnik mediów społecznościowych”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top