Elon Musk kładzie kres biegowi Tesli (TSLA), mówi, że umowa z Hertz nie została podpisana i nic wielkiego

Elon Musk położył kres historycznemu rajdowi Tesli (TSLA), mówiąc, że umowa z Hertzem „nie została podpisana” i dodając, że nie sądzi, aby miała ona jakikolwiek wpływ na ekonomię Tesli.

Akcje Tesli (TSLA) wzrosły o ponad 55% tylko w ciągu ostatniego miesiąca.

Większość wzrostu nastąpiła po tym, jak Hertz ogłosił, że Zamówili 100 000 samochodów TeslaNastępnie nawiązali współpracę z Uberem, aby dostarczyć 50 000 z nich swoim kierowcom z opcją na kolejne 100 000.

To spowodowało gwałtowny wzrost akcji Tesli.

Kulminacją był wczorajszy wzrost o 8%, ponieważ wartość Tesli wzrosła do 1,2 biliona dolarów.

Jednak dzisiejszego ranka rajd Tesli oficjalnie zatrzymał się, a akcje spadły o 5% w obrocie przedrynkowym.

Duży spadek następuje po tweecie o północy od Elona Muska.

Jeden z użytkowników Twittera podziękował Muskowi za podwyżkę cen akcji i chociaż dyrektor generalny najwyraźniej najpierw zaakceptował kredyt, mówiąc „Nie ma za co”, szybko wylał zimną wodę na rajd, mówiąc, że umowa z Hertz nie powinna mieć tego rodzaju efekt:

Dyrektor generalny powiedział, że „nie podpisano żadnej umowy” dla umowy z Hertz i nie powinno to mieć silnego wpływu na ekonomię Tesli, biorąc pod uwagę, że firma jest ograniczona w produkcji:

„Jeśli cokolwiek z tego zależy od Hertza, chciałbym podkreślić, że nie podpisano jeszcze żadnej umowy. Tesla ma znacznie większy popyt niż produkcja, więc będziemy sprzedawać samochody Hertzowi tylko z taką samą marżą, jaką sprzedajemy konsumentom. Hertz umowa nie ma wpływu na nasze gospodarki”.

Kiedy rajd się rozpoczął, Musk już zasygnalizował, że nie przyspieszy ogólnych dostaw Tesli tak, jak zrobiłby to firma. Ograniczony do produkcji, a nie popytu.

READ  Małe zwycięstwo: Wewnątrz nowej lokalizacji Mount Pleasant Bakery

ElektrycznyTrwa

Pierwsza część komentarza Muska jest nieco niepokojąca, ponieważ Hertz wyjaśnił, że „złożył” zamówienie u Tesli na 100 000 samochodów Modelu 3.

Niektóre już otrzymały.

Ponieważ Hertz nie otrzymał żadnego konkretnego rabatu na swoje zamówienie, możliwe jest, że przeszli przez normalny proces zamawiania i po prostu wpłacili 100 USD depozytu za samochód, aby twierdzić, że „złożyli” zamówienie, co może nie stanowić „podpisanej” umowy .

Druga część jest technicznie poprawna, ale tak jak mówiliśmy ten Elektryczny podcast w zeszłym tygodniuMyślę, że umowa z Hertzem ma wiele korzyści dla Tesli i szersze przyjęcie pojazdów elektrycznych, poza dodaniem 100 000 pojazdów do zaległości Tesli.

W dłuższej perspektywie, gdy pojazdy te będą działać zarówno we flotach Hertza, jak i Ubera, pomoże to większej liczbie osób wypróbować samochody elektryczne i przyspieszy przejście rynku na samochody elektryczne.

Zachęci również innych menedżerów dużych flot do myślenia o elektryfikacji swoich flot.

To tylko kolejna wskazówka, że ​​jeśli myślisz o zakupie nowego samochodu, takiego jak Hertz, powinieneś rozważyć zakup samochodu elektrycznego.

FTC: Używamy linków afiliacyjnych, aby zarabiać. jeszcze.


Subskrybuj Electrek na YouTube, aby otrzymywać ekskluzywne filmy i zasubskrybuj notacja dźwiękowa.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *