Einride prezentuje stylowy nowy zwiastun na inauguracyjnej konferencji Mesh

Einride prezentuje stylowy nowy zwiastun na inauguracyjnej konferencji Mesh

podczas jego otwierania chcę Networking Technology Conference, niezależna firma zajmująca się ładowaniem elektrycznym Einride przedstawiła nowe oprogramowanie i produkty sprzętowe. Obejmuje to aktualizacje systemu operacyjnego Saga, a także debiut nowej koncepcji E-Trailer Einride – koncepcji projektowej, która zapewnia kompleksowe informacje o ładowności, a także dodatkowy ogólny zasięg dzięki zintegrowanemu akumulatorowi.

Einride to firma zajmująca się technologiami transportu towarowego założona w Szwecji w 2016 r., która opracowuje zelektryfikowane komercyjne rozwiązania mobilności i autonomiczne ciężarówki klasy 8. Po raz pierwszy omówiliśmy start-up w 2018 r., kiedy zaprezentowaliśmy T-Log, W pełni autonomiczna elektryczna ciężarówka do pozyskiwania drewna.

Następnie pojawiła się tablica z nazwą Ainred, Pod – całkowicie elektryczna, bez kierowcy ciężarówka, która była pierwsza Testy na drogach publicznych rozpoczęły się w Szwecji w 2019 roku Wkrótce trafi też na amerykańskie drogi. zeszłego listopada, gdzie chcesz ogłosił wejście na rynek amerykańskiw tym plany nowej siedziby w Nowym Jorku

Ponadto Einride rozpoczął szkolenie operatorów zdalnych kapsuł w Teksasie po widowni Przedstawiamy pierwszego gracza Podtworząc zupełnie nowy zawód w zakresie ładowania elektrycznego.

Oprócz rozwijania własnych niezależnych ciężarówek kapsułowych, Einride E-Trucks również zapewnia Zawiera platformę Saga opartą na danych, która pomaga ulepszać floty i logistykę dla swoich klientów. Tylko w 2022 roku Ainred podzielił się planami publikacji Akumulator do wózków elektrycznych 200 BYD z serii 8 w Stanach Zjednoczonych i we współpracy z Duński gigant żeglugowy AP Moller-Maersk (znany również jako Maersk), aby zelektryfikować sektor ładowania.

Wraz z najnowszym ogłoszeniem ze Szwecji, Einride wzmocnił swój system Saga OS i może wkrótce zaoferować imponującą nową przyczepę z napędem elektrycznym.

Niektóre zrzuty ekranu aplikacji Saga, w tym Explore i Evolve / Źródło: Einride

Einride aktualizuje Sagę dla flot i ujawnia nową, fajną koncepcję

Einride ogłosił swoje nowe produkty podczas swojego pierwszego pojawienia się chcę nie – Konferencja odbyła się w Göteborgu w Szwecji, aby zaprezentować przemówienia programowe, dyskusje panelowe i prezentacje liderów technologii i zrównoważonego rozwoju.

READ  Dogecoin – inwestorzy długoterminowi stracili 16 milionów dolarów; To tutaj cię opuszcza

Podczas wydarzenia Einride ogłosił kilka własnych ogłoszeń, zwłaszcza dotyczących swojego systemu operacyjnego Saga. Saga obecnie pomaga usprawnić przepływy transportowe dla elektrycznych i autonomicznych flot towarowych, analizując wszystkie warunki fizyczne i potrzeby dotyczące tras z matematyczną precyzją.

Einride Mesh po raz pierwszy zaprezentował rozszerzony i zaktualizowany interfejs użytkownika dla oryginalnych aplikacji Saga – Evolve, Explore, Book i Orchestrate -. Ponadto Einride dał widzom zajawkę na nową platformę programistyczną API, Extend API. W programie Extend dostępne są trzy nowe, odrębne aplikacje Saga zaprojektowane specjalnie, aby pomóc klientom flotowym w uproszczeniu dostaw:

  • oddać: Dostarcza kierowcom instrukcje dostawy, aktualizacje statusu w czasie rzeczywistym i cyfrowe dowody dostawy, jednocześnie informując zespoły magazynowe
  • Chodnik: Wyrównuje samodzielne dostawy z własnymi wygodnymi stacjami ładowania
  • król: Monitoruje rentowność i trwałość zasobów elektrycznych

Przedstawiamy e-zwiastun Einride

Wreszcie, uczestnicy Einride Mesh mieli okazję rzucić okiem na kolejny potencjalny pojazd elektryczny firmy, zwany E-Trailer. Eirnide opisuje tę nową kompaktową baterię jako „koncepcję projektową” na razie, ale planuje ostatecznie wprowadzić ją do produkcji i wstępne testy już w 2023 roku, po kolejnych iteracjach projektowych.

E-przyczepa Einride została zaprojektowana do bezproblemowej integracji z innymi pojazdami elektrycznymi i samojezdnymi Einride, aby zapewnić optymalną wydajność. Będzie jednak również kompatybilny z konwencjonalnymi elektrycznymi naczepami. Według komunikatu prasowego, E-Trailer wraz z jedną z wymienionych opcji ciągnika może zwiększyć całkowity zasięg pojazdu elektrycznego do ponad 400 mil (650 km) na jednym ładowaniu.

Kiedy poprosiliśmy Einride’a o wyjaśnienie, w jaki sposób uzyskał ten numer, nie wiedząc, jak daleko ciągnik ciągnie nową przyczepę, przedstawiciel firmy wyjaśnił:

Zintegrowane akumulatory Einride E-Trailer umożliwiają rozszerzenie gamy elektrycznych wózków Einride. Możemy wymyślić pewną liczbę zasięgu w oparciu o znaną moc akumulatorów Einride 320 kWh w porównaniu z tym, co możemy sobie wyobrazić, że pojazd może holować.

Powinniśmy dowiedzieć się więcej o dokładnym zasięgu, jaki zapewni E-Trailer, gdy zobaczymy przyszłe iteracje i eksperymenty z konkretnymi pojazdami elektrycznymi Einride, które to robią. Poza dodatkowym zasięgiem wiemy, że E-Trailer przybędzie pełen technologii i będzie zasilany przez Sagę Einride.

READ  Spowolnienie na rynku mieszkaniowym trwa, a sprzedaż i średnie ceny są znacznie niższe niż przed rokiem

Nadawcy mogą zostać powiadomieni, kiedy naczepa jest ładowana/rozładowywana, podczas gdy przesyłka jest przetwarzana. Saga pomaga również w konserwacji zapobiegawczej, rozwiązując problemy, zanim staną się droższe lub niebezpieczne w naprawie. Zobaczcie pierwszy film z Einride poniżej:

FTC: Używamy linków afiliacyjnych, aby zarabiać. jeszcze.


Subskrybuj Electrek na YouTube, aby otrzymywać ekskluzywne filmy i zasubskrybuj notacja dźwiękowa.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *