DLC Strangers of Paradise to lekcja, jak nie projektować DLC do swojej gry

DLC Strangers of Paradise to lekcja, jak nie projektować DLC do swojej gry

Jak projektujesz DLC do gry? z Stranger’s Paradise: Pochodzenie Final Fantasywydaje się, że powinno to być łatwe zadanie; Kilka dodatkowych historii, kilka nowych poziomów inspirowanych innymi grami Final Fantasy z przeszłości (może kilka podgier, tym razem?) wraz z kilkoma nowymi walkami z bossami i nową klasą lub dwiema. Na papierze, DLC nr 1 do gry – Trials of the Dragon King – realizuje te pomysły, dlatego tak zaskakujące jest to, jak to wszystko się czuje, w rzeczywistości grając w nią.

Warto zauważyć, że jednym z najważniejszych elementów wydania Stranger of Paradise jest włączenie wielu trybów trudności, dzięki czemu każdy, niezależnie od poziomu umiejętności, może ostatecznie przejść grę. Oznacza to również, że gracze, którzy chcieli rzucić sobie wyzwanie, mogą nadal to robić, zwłaszcza po ukończeniu kampanii w grze i odblokowaniu dodatkowego poziomu trudności Chaos.

Jednak, chociaż całkiem podobało mi się Stranger of Paradise – muszę powiedzieć Bardziej zaintrygowała mnie historia sedna tego wszystkiego. Jasne, opowieść Jacka nie przemówiła do wszystkich, którzy grali w tę grę, ale absolutnie wywarła na mnie wrażenie – i nie byłem jedynym, który uznał tę historię za ujmującą. Kiedy więc zwiastun Trials of the Dragon King promował zawartość fabularną po grze, byłem bardzo podekscytowany.

Jeszcze przed premierą pakietu zawartości do pobrania firma Square Enix stwierdziła, że ​​zawartość do pobrania będzie miała dodatkowy tryb trudności wyższy niż Chaos, ale większość graczy zakładała, że ​​będzie to po prostu kolejna opcja, z którą gracze mogą się bawić — zwłaszcza widząc, jak inne ostatnie drużyny Wydania Ninja wykorzystują wiele tych samych frameworków, Nioh i Nioh 2, zrobiły coś podobnego ze swoimi wersjami DLC. Zamiast tego sposób, w jaki wszystko jest wymieszane w Stranger of Paradise, jest trochę dziwny. Mówiąc najprościej, nowy poziom trudności Bahamuta to nie tylko opcja, to wymóg dostępu do nowej zawartości fabularnej w DLC. Niezależnie od tego, czy przyszedłeś do DLC po fabułę po zagraniu w oryginalną grę z najłatwiejszym poziomem trudności, jesteś zmuszony do pełnego zaangażowania się w grę, aby przejść do treści, które zostały wyróżnione w marketingu.

READ  Nigdy nie widzieliśmy czegoś takiego jak samodzielny zestaw słuchawkowy VR HTC

Teraz nie mam nic przeciwko trudnym grom, ale trudno pogodzić się z myślą, że firma dodałaby dodatkową zawartość do gry, która nigdy nie była tak naprawdę o trudności tej gry, tylko po to, by zamknąć ją za niesamowicie trudną nową modyfikator trudności. Nie tylko musisz grać na tym poziomie trudności, aby odblokować nową zawartość – co oczywiście robisz – ale także to, że odblokowanie nowej zawartości wymaga od graczy powtórzenia podstawowych zadań gry, być może z dołączonymi modyfikatorami, w celu zmielenia losowej monety w celu odblokuj pofragmentowane dialogi, które będą rozpowszechniane w Koniec jest treścią, za którą w zasadzie zapłaciłeś.

Prawie jak kiepski żart, to tak, jakby sami twórcy zdali sobie sprawę, że obecny system to zły pomysł, powodujący zredukowanie sprzętu do minimum w przypadku, gdy gracz nie poradzi sobie z trudnością Chaosu w dowolnym momencie po premierze gry; Pierwsza misja DLC sprawia, że ​​Jack jest całkowicie nieśmiertelny, nigdy nie pozwalając mu paść martwym, bez względu na to, ile szkód wyrządzi. Po ukończeniu gracze otrzymują prawie pełny zestaw wyposażenia 200 poziomu, aby pomóc ci osiągnąć poziom przedmiotu, dla którego poziom trudności Bahamuta jest zrównoważony. Nie ma to żadnego wpływu na poziomy pracy, do których będziesz musiał dokonać ulepszeń poprzez misje o ustalonym poziomie trudności Chaosu – ale nadal jest to wyraźny znak, że twórcy zrozumieli, że wielu z ich graczy mogło nie chcieć angażować się w Endgame i chciałem tylko zobaczyć zawartość.Nowości zawarte w DLC.

Na drugim końcu spektrum znajduje się tryb dodatkowy, który znacznie zwiększa poziom mocy Jacka, dając mu nieograniczone MP. W tym trybie nie możesz zdobyć „Smoczych skarbów”, które możesz wydać na niektóre ulepszenia, ale nadal będziesz zalogowany, aby je zdobyć, co pozwoli ci awansować w mini-historii zawartej w DLC. Chociaż to „rozwiązuje” główny problem z DLC, twierdzę, że posiadanie go jest jak rozwiązanie pierwszej pomocy; Musiał istnieć środek, w którym gracze mogliby zaangażować się w grę z trudnością, do której są już przyzwyczajeni, bez konieczności uciekania się do zakłócania wszystkiego na swojej drodze.

READ  Chcesz używać Apple CarPlay lub Android Auto w swojej Tesli? Oto jak

Zakładając, że gracze zdecydują się doświadczyć zawartości do pobrania „na poziomie”, trudność, jaką zapewnia Bahamut, jest więcej niż trochę absurdalna. Nawet z grupą graczy, którzy mieli około 50 poziomów w okolicach zalecanego poziomu przedmiotu dla misji na poziomie trudności Bahamut, wciąż otrzymywaliśmy jeden strzał z ataków Bossa – a ilość HP wydawała się dość nadęta, na dodatek. Jestem pewien, że istnieje wiele kompilacji, które pomogłyby ci ominąć tę zawartość do pobrania, ale trudno oprzeć się wrażeniu, że główna zawartość fabularna nie powinna była być zablokowana za takim wymogiem.

reklamy. Przewijaj po więcej

Z drugiej strony, od czasu premiery, Stranger of Paradise doczekało się wielu poprawek optymalizacyjnych na konsolach, a gra w obecnej formie wygląda i działa zauważalnie lepiej niż rzeczy, które miały miejsce w momencie premiery. co jest dobre i dobre; Boli mówić o tym, jak rozczarowujące było dla mnie DLC na końcu, biorąc pod uwagę, jak bardzo podobała mi się podstawowa gra w momencie premiery. Jeśli jeszcze nie grałeś w tę grę, nie mogę jej wystarczająco polecić – po prostu pomiń przepustkę sezonową, dopóki nie dowiemy się, jak będzie wyglądać reszta zawartości do pobrania. W obecnej formie nie mogę polecić go nikomu poza bardziej wyspecjalizowanymi bieżniami końcowymi.

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *