Dlaczego Brad Marchand ma rację co do decyzji olimpijskiej w NHL

Pojęcie „nie można” tak naprawdę nie zostało zastosowane do NHL podczas pandemii COVID-19. W obliczu przeciwności wykazuje niezaprzeczalną i błyskotliwą pomysłowość.

Ta liga zatrzymała sezon 2019-20, ponownie uruchomiła dwa kanadyjskie miasta „bąbelków” i przepisała zasady posezonowe, aby umożliwić udział 24 drużynom, jednocześnie dodając zupełnie nową rundę do play-offów Pucharu Stanleya.

Jest to liga, która pozornie przeorganizowała swoje 31 drużyn na cztery nowe dywizje, jednocześnie anulując tryb wieloosobowy w latach 2020-21. Skrócił sezon zasadniczy do 56 meczów, zmienił harmonogram na grę w dywizji i ponownie tymczasowo przepisał zasady dla formatu posezonowego.

NHL nie waha się łamać tradycji, aby coś zrobić.

Chyba że ta rzecz pozwala graczom rywalizować na Zimowych Igrzyskach Olimpijskich 2022 w Pekinie, jednocześnie znajdując sposób na odrobienie przełożonych Igrzysk w sezonie zasadniczym 2021-22.

zgadzam się z Brad Marchand: Nie jest frustrujące oglądać ligę, która szybko nadrabia straty przez dwa sezony, odmawiając znalezienia rozwiązań w celu spełnienia obietnicy olimpijskiej (wynegocjowanej przez CBA) dla graczy.

„NHL i NHLPA mogą zmienić zasady CBA, aby dodać skład taksówek, aby nie przegapić żadnych meczów i nie stracić żadnych pieniędzy – co już zostało uzgodnione, że gracze zapłacą na escrow, dopóki gwiazda Boston Bruins i potencjalny kanadyjski olimpijczyk ”, napisał Marchand na Twitterze. W tym tygodniu właściciele są pełni tego, co stracili podczas tej pandemii, bez względu na to, ile gier zostało utraconych”.

„Jednak nie mogą zorganizować składu taksówek podczas igrzysk olimpijskich, aby mogli dotrzymać umowy, którą zawarli, aby gracze NHL mogli jechać [to Beijing]– napisał Marchand. „Proszę, powiedz mi, że to nie są byki…”.

Skupiono się tutaj na „drużynie taksówek”, ale myślę, że brakuje jej największego punktu: że NHL i NHLPA dokonały kilku sezonowych zmian w CBA w czasie kryzysu pandemicznego, aby umożliwić zespołom przejście do konkurencyjnych drużyn. pora roku. Obejmuje to wezwania bramkarzy i piłkarzy w nagłych wypadkach, o ile gracz zarabia mniej niż 1 milion dolarów. Obejmuje to powrót zespołów taksówek od zawodników rezerwowych, przynajmniej do przerwy w NHL All-Star. Nie wspominając o zmianach w protokołach testowych ogłoszonych w tym tygodniu.

READ  McDavid wypada na 1-2 tygodnie, dominuje DeBrincat, Poitras zdobywa parę punktów (23 października) – DobberHockey

Marchand „Ale oni nie mogą brać udziału w drużynach taksówek podczas igrzysk olimpijskich” to akronim od „Jednak nie mogą nagiąć zasad dodatkowego składu, aby gracze mogli jechać do Pekinu, podczas gdy ich drużyny odkładają mecze na czas?”

Oczywiście, że nie mogli. Bo nie musieli. Ponieważ nie chcą.

Ale zgadzam się z Marchandem: powinni.

Tabitha Montgomery

„Nieuleczalny badacz twittera. Amatorski adwokat mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany guru muzyki. Becon ćpuna. Skłonny do napadów apatii”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *