Data premiery God of War Ragnarok nadeszła 9 listopada po kontrowersji i nękaniu

Data premiery God of War Ragnarok nadeszła 9 listopada po kontrowersji i nękaniu

Firma Sony ogłosiła 9 listopada 2022 r., że „God of War Ragnarok”, legendarna, masywna kontynuacja serii gier miękkich, która ponownie uruchamia „God of War” z 2018 r., ukaże się na PlayStation 4 i PlayStation 5. Blog opublikowany w środę. Ale droga do długo oczekiwanej daty premiery wcale nie była łatwa. W czerwcu zeszłego roku oczekująca publiczność wpadła w szał, ostatecznie uwalniając stłumiony gniew na deweloperów, którzy spędzili ostatnie kilka lat niestrudzenie pracując nad stworzeniem gry.

Jeśli chodzi o premiery głównych gier wideo na 2022 r., Sony Santa Monica Studio „Ragnarok” jest jedną z największych ryb w wyraźnie pustym stawie. Opóźnienia zrodzone z covid-19 i dziedzictwo katastrofalnej premiery „Cyberpunk 2077” Ciężkie ciosy pchane jak „Starfield” Bethesda Oraz sequel Nintendo „The Legend of Zelda: Breath of the Wild w odległych zakątkach 2023”.

Ten kontekst ma duże znaczenie w okresie poprzedzającym ogłoszoną datę premiery Ragnaroka. Fani oczekują wiadomości, podczas gdy Letni Festiwal Gier w zeszłym miesiącu Byli rozczarowani, że nie widzieli ani ukrytych włosów, ani brody najgorszych z PlayStation, Tata – Fundacja maskotka. Przez cały czas „wtajemniczeni z branży” o różnej (i często wątpliwej) reputacji. Rzut oka na fanów, aby ujawnić datę premiery 30 czerwca.

Wrzawa skłoniła dyrektora kreatywnego Santa Monica, Cory’ego Barloga, do poproszenia fanów o „Proszę o cierpliwość”. Świergot.

Najlepsze gry wideo 2022 do tej pory

30 czerwca nie został ujawniony. Fani, w poszukiwaniu informacji o dacie premiery, zaczęli nękać twórców z Santa Monica, w tym producentkę filmową Estelle Tijani i pisarkę Alanę Pierce. Pierwsza opisywała niechciane zaloty fanów na Twitterze.

„Wyślij mi [illicit pictures] Pytanie o datę premiery „God of War Ragnarok” w rzeczywistości nie spowoduje, że ujawnię datę premiery” Tijani Powiedział na Twitterze. „Dla ludzi, którzy to robią, kiedy jest to dla ciebie wygodne?!”

READ  LG Velvet 2 Pro otrzymuje pełne przetwarzanie wideo po wyjęciu z pudełka

W odpowiedzi Santa Monica wysłała list zniechęcający do nękania.

„Nasi fani nas inspirują, a my rozumiemy pasję i chęć uzyskania większej ilości informacji” książki studyjne. „Ale ta namiętność nie powinna być trująca ani szkodzić godności jakiejkolwiek ludzkiej istoty”.

Ten rodzaj dynamiki pojawił się wokół wielu wyczekiwanych gier wideo, nawet w ciągu ostatnich kilku tygodni. Po tym, jak zwiastun „Return to Monkey Island” ujawnił, że odrodzenie przygodówki na PC będzie miało nowy styl graficzny, fani podpalili sekcję komentarzy na osobistym blogu reżysera gry Rona Gilberta. Ostatecznie Gilbert zdecydował się zamknąć komentarze do swojego posta na temat zwiastuna i powiedział, że nie udostępnia już informacji o grze na swoim blogu.

„Radość dzielenia się odwróciła ode mnie” Książki Gilberta. „Graj lub nie graj, ale nie psuj tego innym”.

Jako strona z wiadomościami i kulturą odwrócone punktyCzęściowo wynika to z wieloletniego uzależnienia branży gier wideo od cykli marketingowych typu „drip-feed”, które są wzmacniane przez nienasyconą maszynę do treści internetowych, która wymaga paszy dla kanałów na Twitterze, filmów z YouTube i przesyłania strumieniowego na Twitchu.

„Ten rynek oczekiwania jest wykorzystywany dla korzyści wydawców, ale pozostawia deweloperom konsekwencje” – napisała Willa Rowe, autorka trendów w grach wideo.

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *