Czy możesz otrzymać zwrot kosztów Air Canada za zgubione torby?

Czy możesz otrzymać zwrot kosztów Air Canada za zgubione torby?

„Linie lotnicze wskazują się na siebie palcami i nikt nie przyzna się do naszego zagubionego bagażu, a ja nie mogę sporządzić raportu”.

Mężczyzna z Vancouver powiedział, że relaksujące europejskie wakacje z jego dziewczyną zostały zrujnowane po tym, jak bagaże pary zaginęły po odwołaniu lotu.

Pasażerowie mieli pierwotnie zarezerwowany lot Air Canada z międzynarodowego lotniska Vancouver (YVR) 28 sierpnia i zatrzymali się na międzynarodowym lotnisku Leicester B Pearson (YYZ) w Toronto, zanim udali się do Lizbony w Portugalii.

Dwa dni przed planowanym odlotem lot do miejsca docelowego został odwołany i zmieniono rezerwację na lot z Vancouver do Bostonu, a następnie z Bostonu do Lizbony. Zanim weszli na pokład odlatującego samolotu, YVR miał znaczne opóźnienie i przybyli do Bostonu po tym, jak ich drugi samolot już odleciał.

Robert Micah mówi Vancouver jest niesamowity? Para została zmieniona na lot Delta i powiedziano jej, że ich bagaż zostanie przeniesiony do nowego samolotu.

„Oczywiście, że nie dotarł”, wyjaśnia. „Powiedziano mi, że mogę złożyć zgłoszenie online lub przez telefon”.

Po nieudanej próbie złożenia zgłoszenia przez Internet „niezliczoną ilość razy” rozgniewany podróżnik wrócił na lotnisko w Lizbonie pięć dni później, ale powiedziano mu, że jest za późno na złożenie zgłoszenia i że musi złożyć zgłoszenie w linii lotniczej, co „Próbowałem robić cały czas.”

Pasażer Vancouver ma nadzieję na odszkodowanie za opóźnienie lotu Air Canada

Ponieważ numery, na które miał zadzwonić, pochodziły z Ameryki Północnej, matka Miki zaczęła codziennie dzwonić po syna, gdy go nie było. W pewnym momencie spędziła 10 godzin próbując się z kimś skontaktować.

„Odkładała słuchawkę, wisiała na kilka godzin, a potem rozłączała się lub powiedziała, że ​​nic nie mogą zrobić” – mówi. „Air Canada mówi mi, że to wina Delty, a Delta twierdzi, że nie ma rejestru naszego bagażu.

READ  Oto jak nadchodzący elektryczny SUV Hondy został zaprojektowany podczas pandemii

„Naprawdę nie wiem, co robić. Linie lotnicze wskazują na siebie palcami i nikt nie wpuści naszego zagubionego bagażu, a ja nie mogę złożyć raportu”.

Podczas gdy jego torby miały oznaczenia Air Canada, przedstawiciele linii lotniczych powiedzieli firmie Meca, aby skontaktowała się z Deltą. Ale kiedy wrócili do Vancouver 19 września, agent Air Canada był w stanie sporządzić raport w sprawie zagubionego bagażu.

„To naraziło mnie na dużą presję na to, co ma być relaksującymi wakacjami. Moja mama też była zestresowana i nawet przestała pracować, aby nam pomóc. Zmarnowała dużo czasu, tak samo jak ja” – wyjaśnia. „Musiałem zrobić wszystko, co w mojej mocy, aby kupić nowe ubrania i wszystkie moje potrzeby, kiedy właśnie kupiłem wszystko, czego potrzebowałem przed wyjazdem.

„Po wejściu do samolotu agent powiedział mojej dziewczynie, że nie ma miejsca na jej torebkę i że trzeba ją pod nią sprawdzić. Zgubili też to, co ma cały jej makijaż, suszarkę do włosów itp., więc cały lot się skończył. nie miałam tego, co również ją zdenerwowało. Nie czuła się dobrze ze sobą, gdy nas nie było.

Mica dodaje, że „nigdy więcej nie poleci liniami Air Canada” i uważa, że ​​linia lotnicza uniknęła wzięcia odpowiedzialności. Ma nadzieję na odszkodowanie za zgubiony bagaż oraz ubrania, które musiał kupić w Europie.

VIA skontaktowała się z Air Canada w celu uzyskania komentarza.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *