Cofland odnotował w Polsce cały rok 11 miliardów złotych sprzedaży

Detalista Coffland ogłosił w zeszłym roku 11 miliardów złotych (2,4 miliarda dolarów) całorocznej sprzedaży w Polsce, zatrudniając dodatkowych 2600 pracowników w ciągu całego roku. Lokalne doniesienia mediów.

Grupa zapłaciła w ubiegłym roku 770 mln zł podatków, otwierając nowe sklepy i remontując istniejący ogród.

Przyjęcie jego strategii

„Pomimo niesprzyjających warunków społeczno-gospodarczych konsekwentnie realizujemy strategię zapewnienia klientom maksymalnej wygody zakupów, otwierając nowe sklepy i modernizując istniejące” – skomentował Gunnar Kunder, przewodniczący Komitetu Wykonawczego Cofland Polka.

„Skupiliśmy się również na opracowaniu koncepcji kompleksowej obsługi, co jest szczególnie ważne podczas epidemii”.

Zespół zareagował na epidemię instalacją samoobsługowych terminali aktualizacyjnych w ponad 120 sklepach w Polsce oraz opracowaniem rozwiązania e-commerce we współpracy z Everly.

„Ponieważ zakupy online stają się coraz bardziej popularne, pomogliśmy całej sieci Cofland w wysyłaniu i odbieraniu paczek, gdy idziemy do naszych sklepów” – dodał Gunther.

Z punktu widzenia produktu, detalista należący do Grupy Swarovski stworzył w sklepie specjalne „strefy żywieniowe” i rozszerzył swoją ofertę produktów wegańskich, wegetariańskich i protokolarnych, w tym linię K-Take It Veg, a także K-Pio .

Działalność UOKiK

W czerwcu Komisja Konkurencji UOKiK, Indukowane działania przeciwko Kaufland, oskarża ją o „nieuczciwe wykorzystywanie” przewagi wynikającej z umowy w przypadku transakcji z dostawcami.

UOKiK zapowiedział, że skupi się na dwóch konkretnych umowach kontraktowych, które, jak twierdzi, zawarł z Cofland Polka Market Suppliers.

© 2021 Europejski Magazyn Supermarketów. Artykuł autorstwa Stephena Vine-Jonesa. Dalej Wiadomości detaliczne, Kliknij tutaj. Kliknij Rejestracja Rejestrować ESM: Europejski Magazyn Supermarketów.

READ  Polska Wielka Brytania składa „fałszywą” skargę, Kyle Walker jest maltretowany rasowo | Anglia

Henry Herrera

„Irytująco skromny fanatyk telewizyjny. Totalny ekspert od Twittera. Ekstremalny maniak muzyczny. Guru Internetu. Miłośnik mediów społecznościowych”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *