Cofland odnotował w Polsce cały rok 11 miliardów złotych sprzedaży

Detalista Coffland ogłosił w zeszłym roku 11 miliardów złotych (2,4 miliarda dolarów) całorocznej sprzedaży w Polsce, zatrudniając dodatkowych 2600 pracowników w ciągu całego roku. Lokalne doniesienia mediów.

Grupa zapłaciła w ubiegłym roku 770 mln zł podatków, otwierając nowe sklepy i remontując istniejący ogród.

Przyjęcie jego strategii

„Pomimo niesprzyjających warunków społeczno-gospodarczych konsekwentnie realizujemy strategię zapewnienia klientom maksymalnej wygody zakupów, otwierając nowe sklepy i modernizując istniejące” – skomentował Gunnar Kunder, przewodniczący Komitetu Wykonawczego Cofland Polka.

„Skupiliśmy się również na opracowaniu koncepcji kompleksowej obsługi, co jest szczególnie ważne podczas epidemii”.

Zespół zareagował na epidemię instalacją samoobsługowych terminali aktualizacyjnych w ponad 120 sklepach w Polsce oraz opracowaniem rozwiązania e-commerce we współpracy z Everly.

„Ponieważ zakupy online stają się coraz bardziej popularne, pomogliśmy całej sieci Cofland w wysyłaniu i odbieraniu paczek, gdy idziemy do naszych sklepów” – dodał Gunther.

Z punktu widzenia produktu, detalista należący do Grupy Swarovski stworzył w sklepie specjalne „strefy żywieniowe” i rozszerzył swoją ofertę produktów wegańskich, wegetariańskich i protokolarnych, w tym linię K-Take It Veg, a także K-Pio .

Działalność UOKiK

W czerwcu Komisja Konkurencji UOKiK, Indukowane działania przeciwko Kaufland, oskarża ją o „nieuczciwe wykorzystywanie” przewagi wynikającej z umowy w przypadku transakcji z dostawcami.

UOKiK zapowiedział, że skupi się na dwóch konkretnych umowach kontraktowych, które, jak twierdzi, zawarł z Cofland Polka Market Suppliers.

© 2021 Europejski Magazyn Supermarketów. Artykuł autorstwa Stephena Vine-Jonesa. Dalej Wiadomości detaliczne, Kliknij tutaj. Kliknij Rejestracja Rejestrować ESM: Europejski Magazyn Supermarketów.

READ  Zbigniew Boniek podsumował upadek Superligi. Wystarczyło jedno zdanie „futbolu”

Henry Herrera

„Irytująco skromny fanatyk telewizyjny. Totalny ekspert od Twittera. Ekstremalny maniak muzyczny. Guru Internetu. Miłośnik mediów społecznościowych”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top