Coca-Cola kosztowała Coca-Coli 4 miliardy dolarów, zagrożona grzywnami za zaniedbanie Ronaldo

UEFA grozi zespołom grzywnami, jeśli gracze będą nadal usuwać lokowanie produktów podczas konferencji prasowych na Euro 2020.

Cristiano Ronaldo trafił na światowe nagłówki po tym, jak w poniedziałek w Budapeszcie zdjął z kamery dwie butelki Coca-Coli przed meczem Portugalii z Węgrami. Potem podniósł butelkę wody i zamiast tego powiedział „Pij wodę”.

To był zabawny moment dla wszystkich z wyjątkiem Coca-Coli, sponsora turnieju, którego udziały spadły o 1,6% pod koniec konferencji prasowej, co stanowiło 4 miliardy dolarów utraty wartości rynkowej według sportowiec.

Jeden z najsłynniejszych sportowców na świecie, Ronaldo wydawał się rozpoczynać trend, ponieważ Włoch Manuel Locatelli również wzruszył ramionami w sprawie Coca-Coli podczas konferencji prasowej w środę. Francuz Paul Pogba usunął butelkę piwa Heineken na swojej konferencji prasowej we wtorek, najwyraźniej z powodów religijnych.

Nie trzeba dodawać, że z biznesowego punktu widzenia lokowanie produktu tak nie miało działać.

„UEFA przypomniała uczestniczącym drużynom, że partnerstwa są integralną częścią organizacji turnieju i zapewniają rozwój futbolu w całej Europie, w tym dla młodzieży i kobiet” – powiedzieli w czwartek organizatorzy turnieju. Jak donosi BBC.

– Nie karzemy piłkarzy bezpośrednio przez UEFA, zawsze będziemy to robić za pośrednictwem związku narodowego, a oni będą mogli sprawdzić, czy trafią do piłkarza, ale w tej chwili nie pójdziemy bezpośrednio do zawodnika – Dodał Dyrektor Mistrzostw UEFA Piłkarz Martin Kalin.

READ  Nick Diaz kontra Robbie Lawler 2 o pięć rund bez tytułu na UFC 266

Tabitha Montgomery

„Nieuleczalny badacz twittera. Amatorski adwokat mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany guru muzyki. Becon ćpuna. Skłonny do napadów apatii”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *