Co oznaczają sponsoring, zamrożenia i małe tłumy dla World Juniors i Hockey Canada?

Co oznaczają sponsoring, zamrożenia i małe tłumy dla World Juniors i Hockey Canada?

To dziwne, mimo że jest to powrót do innej epoki.

Pierwszą rzeczą, jaką wielu zauważy, idąc w tym tygodniu na Rogers Place w Edmonton na Junior World IIHF, jest wygląd białego śniegu. Ta jasność wynika z rzadkości w kręgach hokejowych: na papierze nie ma reklam. Tylko linie.

Ten pozorny brak obecności korporacji – na tablicach są tylko reklamy szwajcarskiego zegarmistrza Tissot i aplikacji IIHF, a reszta miejsca jest usiana niebiesko-zielonymi liśćmi klonu – jest częścią opadu z chmury wiszącej nad turniejem w 2022 roku , otrzeźwiający wpływ partnerów Tima Hortonsa, Tellus, Scotiabank i Canadian Tire, którzy tymczasowo zawiesili sponsorowanie Hockey Canada w związku z zarzutami o napaść na tle seksualnym.

Ta wizualizacja jest wyraźnym przypomnieniem, że możemy być świadkami zmian na dużą skalę. Ten punkt zwrotny w narodowej historii gier Kanady oznacza, że ​​turniej może po raz pierwszy w historii kraju stracić pieniądze, co miałoby niewielki wpływ na programy oddolne wspierane przez Hockey Canada.

Dodatkowym sygnałem do pobudki są bardzo małe tłumy, a w niektórych przypadkach nieistniejące tłumy. Na przykład wtorkowy mecz przedturniejowy pomiędzy Kanadą a Szwecją był niezwykle zamknięty dla kibiców, wyrzucano szklane kule ze szkła, a gracze wymagali tylko dwujęzycznych podań.

Dane dotyczące frekwencji w meczu od początku turnieju nie były łatwo dostępne, ale doniesienia w mediach społecznościowych i od obecnych wskazywały, że były małe tłumy. Na przykład kilku fanów pojawiło się we wtorek o 20:00 na mecz u siebie w meczu USA-Niemcy.

W ciągu ostatnich dwóch dekad średnia frekwencja, gdy Kanada była gospodarzem turnieju, wahała się od 6600 do ponad 14000 na mecz. Wszystko poza Ameryką Północną zwykle przyciąga od 2000 do 7000 osób.

Źródło zaznajomione z działalnością Hockey Canada powiedział Sportsnetowi, że ponieważ turniej został przełożony ze zwykłych grudniowych i styczniowych dat na lato, organizacja „nigdy nie spodziewała się dużych tłumów”.

READ  Loteria NHL Draft odbędzie się dziś wieczorem

Jednak mała frekwencja miałaby znaczący wpływ na dochody generowane przez turniej, co z kolei może oznaczać mniejsze pieniądze na programy wspierane przez Hockey Canada, co jest zaniepokojeniem wyrażanym przez kobiece reprezentacje narodowe. Wcześniej w tym tygodniu.

Pojawiła się również kwestia potencjalnych zwrotów dla sponsorów, którzy zapłacili za banery i tym podobne na pierwszy turniej w 2022 roku w grudniu i otrzymali możliwość wykorzystania pieniędzy przeznaczonych na przełożony turniej w sierpniu. Ponieważ przełożony turniej jest stosunkowo wolny od reklam, może to oznaczać, że zwroty wrócą do niektórych sponsorów, co oznacza mniejsze przychody z bardziej lukratywnego turnieju hokejowego w Kanadzie.

„Dobre pytanie” powiedział źródło. „Odpowiedź może wciąż nadejść.”

Kontrowersje wokół Hockey Canada w związku z domniemanymi napaściami seksualnymi na zawodników dwóch kanadyjskich drużyn juniorskich są obecnie głównie w głowach fanów hokeja i mogą odwrócić fanów.

Dodatkowo zmiana harmonogramu letniego narzucona przez gwałtowne infekcje COVID-19 w grudniu, a także różne czynniki mogą przyczynić się do zmniejszenia zainteresowania: w tegorocznym turnieju brakuje kilku znanych graczy, w tym Shane’a Wrighta, Owena Powera, Cole’a Perfettiego i Kaydena Guhle’a. Juraj Sławkowski. Brakowało również wjazdu z Rosji i Białorusi, które IIHF zakazała ze względu na udział ich krajów w ataku na Ukrainę.

Bez względu na powody, efekty są realne: organizując turniej, Hockey Canada polega na debiutach z całego świata, aby uzyskać dużą część swoich rocznych przychodów. A zdecydowana większość z nich jest oczywiście przeznaczona na sfinansowanie rocznego budżetu, który szacuje się na około 100 milionów dolarów.

Źródło oszacowało dochód netto Hockey Canada — po tym, jak każdy uczestniczący zespół zapłacił około 2 miliony dolarów na wydatki i 10-15 procent na rzecz IIHF — około 12 do 15 milionów dolarów, z czego jedna trzecia przeznaczono na hokej kanadyjski. liga (rzekomo jako rekompensata za wykorzystanie graczy ligowych) i około 20 do 25 procent rozłożonych na 13 regionalnych lig hokejowych w całej Kanadzie. Reszta idzie na działalność Hockey Canada.

READ  Wyniki UFC 279: Diaz kontra Ferguson

Jak źródło powiedział Sportsnet, ta zbieżność czynników może oznaczać, że tegoroczna młodzież świata będzie szukała porażki, która będzie bezprecedensowa, gdy turniej odbędzie się w Kanadzie.

Przy funduszach wycofanych lub zamrożonych przez rząd federalny – co stanowi około 6% rocznego finansowania organizacji – i sponsorów, główne pozostałe źródła finansowania Hockey Canada pochodzą z niewielkich, stosunkowo niewielkich opłat za Hockey League i opłat za prawa telewizyjne.

„Zdajemy sobie sprawę, że te Mistrzostwa Świata Juniorów będą wyglądać inaczej dla fanów z wielu powodów: po pierwsze, pandemia COVID-19 opóźniła ten turniej do sierpnia. Po drugie, Kanadyjczycy mają zrozumiałą analizę kanadyjskiej kultury hokeja i hokeja”. rzecznik Hockey Canada powiedział w oświadczeniu.Prześlij do Sportsnet.

„Naszym celem jest zapewnienie, aby gracze, którzy trenowali w ciągu ostatnich kilku miesięcy, mogli rywalizować na tym ważnym etapie – i aby fani mieli pozytywne wrażenia. Jednocześnie będziemy nadal ciężko pracować, aby rozwiązać toksyczne zachowania – zarówno na, jak i off the ice – to jest sprzeczne z oczekiwaniami Kanadyjczyków. Bycia hokejem poprzez realizację naszego biznesplanu.

Sytuacja finansowa Canada Hockey będzie nadal skomplikowana po turnieju, zwłaszcza że spodziewana jest większa liczba przesłuchań w Parlamencie we wrześniu. Ale wiedząc, że zmiana harmonogramu latem ucierpi na dochody, źródło podało, że IIHF przyznała wcześniej hokejowej Kanadzie mistrzostwa świata do lat 2023, aby pomóc nadrobić oczekiwany niedobór.

Miasto gospodarza tego turnieju? Halifax, strona domniemanego napaści seksualnej na członków kanadyjskiej drużyny juniorów z 2003 roku.

– Pliki Emily Sadler z Sportsnet

Tabitha Montgomery

„Nieuleczalny badacz twittera. Amatorski adwokat mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany guru muzyki. Becon ćpuna. Skłonny do napadów apatii”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *