Chrysler rozpoczyna plany przejścia na całkowicie elektryczny do 2028 r. dzięki koncepcji Airflow

Koncepcja przepływu powietrza Chryslera

Chryslera

Niegdyś znana Chrysler Corporation, do 2028 r. ma zmienić się w całkowicie elektryczną markę pojazdów, ogłosiła w środę.

Plany te zaczynają się od nowej koncepcji crossovera o nazwie Chrysler Airflow, która została zaprezentowana online na targach CES Consumer Technology Show w Las Vegas. Według Kristen Foyle, dyrektor generalnej Chryslera, ten zaawansowany technologicznie samochód koncepcyjny jest „ukłonem” w stronę pojazdu, który firma planuje wprowadzić na rynek w 2025 roku.

Powiedziała, że ​​nienazwany produkcyjny crossover będzie pierwszym z co najmniej dwóch lub trzech nowych pojazdów elektrycznych, w tym pickupa, planowanych do 2028 roku. Chrysler będzie w czołówce macierzystej firmy Stellantis. Plany na samochody elektryczne o wartości 35,5 miliardów dolarów— powiedział Foyle.

„Kiedy staraliśmy się na nowo zdefiniować i ożywić markę Chrysler, musieliśmy upewnić się, że tworzymy wyróżnienie w portfolio Stellantis, a także w porównaniu z konkurencją” – powiedziała CNBC podczas wywiadu online. „Będziemy dodawać jeden nowy produkt rocznie po wprowadzeniu na rynek naszego pierwszego nowego produktu… i rozszerzać ten asortyment od tego czasu do 2028 r.”

Koncepcja przepływu powietrza Chryslera

Chryslera

Stilants Powstała w styczniu z połączenia włosko-amerykańskiego producenta samochodów Fiata Chryslera i francuskiego PSA. Posiada 14 marek, w tym Chrysler, Jeep, Fiat i Peugeot – wszystkie mają historyczne znaczenie w swoich krajach.

Aktywuj Chryslera

Plany Stellantis, aby Chrysler stał się marką samochodów elektrycznych w Stanach Zjednoczonych, są najnowszymi próbami rewitalizacji prawie stuletniego producenta samochodów, który nie zyskał większego uznania od czasu jego wprowadzenia na rynek. nazwa firmy macierzystej Upadłość w 2009 roku.

Marka oferowała tylko minivana i dużego sedana, odkąd wycofała średniej wielkości sedana w 2016 roku, i przeoczyła rozwój crossoverów, SUV-ów i pickupów w ostatnich latach. Poza hybrydową elektryczną wersją pickupa Pacifica powoli wprowadzali pojazdy elektryczne.

Foyle powiedział, że nowy plan transformacji koncentruje się na pojazdach elektrycznych, a także nowych technologiach, zaawansowanej konstrukcji i dostosowaniu użytkownika, czyli obszarach, na których skupiają się producenci samochodów, aby przyciągnąć doświadczonych technologicznie nabywców.

Koncepcja przepływu powietrza Chryslera

Chryslera

„[Technology] To bardzo ważne, jeśli chodzi o to, czego konsumenci szukają, jeśli chodzi o bezproblemową łączność i integrację osobistego życia cyfrowego z mobilnym życiem cyfrowym” – powiedział Foyle.Chodzi o to, aby było „proste i intuicyjne, z możliwością dostosowania każdej przestrzeni w pojeździe, niezależnie od czy jest to kierowca czy pasażer”.

Program mózgu STLA

Koncepcja przepływu powietrza Chryslera

Chryslera

Nadwozie crossovera charakteryzuje się nowym kierunkiem stylistycznym Chryslera, w tym zaktualizowanym znaczkiem „Chrysler Wing” przymocowanym do grilla crossovera i oświetleniem LED typu blade. Tylne światło LED działa również na całej szerokości pojazdu.

„Motyw projektowy związany z jego elegancją i dynamiczną sylwetką jest ukłonem w stronę kierunku, w którym chcemy przyjąć Chryslera i koordynować ten wygląd w całej gamie” – powiedział Foyle.

Według Chryslera, Airflow, oprócz nadchodzącego pojazdu produkcyjnego, ma zapewnić zasięg od 350 do 400 mil na jednym ładowaniu.

Firma odmówiła komentarza na temat potencjalnej ceny pojazdu opartego na przepływie powietrza planowanego na 2025 r., ale Feuell wspomniał o „świetnym miejscu dla pojazdów elektrycznych w ogóle, między 35 000 a 60 000 USD”.

Koncepcja przepływu powietrza Chryslera

Chryslera

READ  Oto dlaczego tysiące sprzedawców Etsy bojkotuje platformę

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top