Chiny rozszerzają zakaz Didi na 25 aplikacji prowadzonych przez Ride-Hailing Giant

Obraz artykułu zatytułowanego China rozszerza zakaz Didi na 25 aplikacji prowadzonych przez Ride-Hailing Giant

obrazek: Greg Baker (Obrazy Getty)

Chińskie organy regulacyjne w piątek Sklepy mobilne nakazały usunięcie dodatkowych 25 aplikacji obsługiwanych przez giganta transportowego Didi Chuxing, twierdząc, że aplikacje naruszają lokalne przepisy dotyczące gromadzenia i wykorzystywania danych osobowych użytkowników.

Po zamówieniu sklepów główna aplikacja Didi w Chinach została usunięta ostatni weekendChińska administracja cyberprzestrzeni rozszerzyła zakaz obejmujący aplikacje Didi dla użytkowników korporacyjnych, usług finansowych i Kierowcy korzystający z platformy rejestracyjnej. Niedawno uruchomiono krajowy regulator cyberprzestrzeni przegląd bezpieczeństwa cybernetycznego Didi i zażądał, aby firma przestała w międzyczasie rejestrować nowych użytkowników swoich platform. Także Didi nakazała spełnienie wymogów prawnych oraz wprowadzenie zabezpieczeń chroniących bezpieczeństwo danych osobowych użytkowników.

Użytkownicy, którzy już pobrali te aplikacje, mogą nadal z nich korzystać jak zwykle. Jednak administracja cyberprzestrzeni zabroni stronom i platformom dostępu do usług związanych z Didi w Chinach, zgodnie z tłumaczeniem oświadczenia na stronie rządu Google.

w obecnej sytuacji Opublikowano w mediach społecznościowych WeiboObietnica Didi Postępuj zgodnie z wymaganiami władz i pracuj nad rozwiązaniem tych problemów związanych z bezpieczeństwem.

Didi szczerze akceptuje i zdecydowanie przestrzega wymagań odpowiednich właściwych organów, w pełnej zgodności z przepisami ustawowymi i wykonawczymi, odnosząc się do odpowiednich norm krajowych, dogłębnego dochodzenia i poważnej korekty wszystkich istniejących problemów, skutecznie chroniąc bezpieczeństwo danych osobowych użytkowników, powiedziała firma.

Jak na przykład Dziennik Wall Street Zauważa, że ​​problemy regulacyjne Didi zaczęły się zaledwie kilka dni po wejściu firmy na giełdę w 4,4 miliarda dolarów Pod koniec czerwca była to największa początkowa oferta publiczna chińskiej firmy w Stanach Zjednoczonych od czasu wejścia na giełdę Alibaba w 2014 r. z wartością 25 miliardów dolarów. Oprócz Realizacja zarządzania cyberprzestrzenią, tw Stanach Zjednoczonychjej enators Nazywany Komisją Papierów Wartościowych i Giełd Przeprowadzić śledztwo Czy firma wprowadzać w błąd inwestorów Przed tym Pierwsza oferta publiczna.

zaWładze w Chinach również mają Powiedziało on pracował aby ograniczyć Wpływ największych internetowych oddziałów, w tym Alibaba i Tencent, które codziennie zbierają informacje od setek milionów użytkowników.

READ  Firmy NB zastanawiają się, jak iść naprzód po usunięciu ograniczeń pandemicznych

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top