Brak Telefon 2 pojawi się w Stanach Zjednoczonych w tym roku, mówi dyrektor generalny Carl Pei

Brak Telefon 2 pojawi się w Stanach Zjednoczonych w tym roku, mówi dyrektor generalny Carl Pei

„Nic”, powiedział CEO Carl Pai w wywiadzie dla odwrotność. Tak się nie stanie z telefonem 1, nie jest on przeznaczony do obsługi pasm używanych przez amerykańskich operatorów (można go kupić za 300 USD, ale jest przeznaczony jako test beta). Będzie to telefon Nothing Phone (2), który zostanie wydany pod koniec 2023 roku i będzie skierowany specjalnie na rynek amerykański.

Nic nie sprzedaje pąków TWS w Stanach Zjednoczonych, w rzeczywistości Stany Zjednoczone stanowią jedną trzecią całej sprzedaży. Pei postrzega to jako znak, że telefon 2 odniesie podobny sukces na nowym rynku.

Nowy model będzie bardziej premium niż oryginał — Pei waha się, czy nazwać go „flagowym”, ponieważ firma dąży do dopracowanego oprogramowania i innowacyjnego projektu sprzętu, a nie do uzyskania najlepszego sprzętu za wszelką cenę.

Dlaczego telefon (1) nie został zaprojektowany z myślą o rynku amerykańskim? Nic nie miało środków. Operatorzy amerykańscy wymagają, aby telefony przechodziły proces certyfikacji i nakazują uwzględnienie w programie pewnych funkcji.



brak telefonu (1)
brak telefonu (1)

brak telefonu (1)

Pei mówi, że początkowo w zespole mobilnym było tylko 5 inżynierów, więc prace nad Nothing OS musiały zostać zlecone na zewnątrz. Ale teraz zespół się powiększył i obecnie nad oprogramowaniem pracuje 100 osób. Nic nie jest zrobione całkowicie z Androida 13 beta.

Firma rozwinęła się od momentu powstania zaledwie dwa lata temu. W 2021 r. zatrudniała 200 pracowników, a dziś urosła do 400 pracowników. Jej przychody również wzrosły wykładniczo, z 24 mln USD w pierwszym roku do 200 mln USD w 2022 r. Teraz firma ma środki, aby wejść na nowy rynek.

A Pai widzi szansę – cytuje badania, które sugerują, że amerykańscy konsumenci zaczynają być zmęczeni duopolem Apple/Samsung. W większości mają Motorolę i OnePlus jako zamienniki i nic wkrótce nie dołączy do walki.

READ  Google Gemma: model sztucznej inteligencji na tyle mały, że można go uruchomić na laptopie

Częścią planu rozwoju jest otwarcie kolejnych sklepów stacjonarnych. Jej pierwszy sklep, ten w londyńskim Soho, radził sobie całkiem nieźle (lokalizacja w pobliżu Supreme pomogła w ruchu pieszym), ale dyrektor generalny mówi, że potrzeba więcej produktów, aby doprowadzić sklep do rentowności.

Kliknij link źródłowy, aby uzyskać więcej informacji z wywiadu z Carlem Pei.

Źródło

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *