BMW M5 CS Drag Racing Porsche Taycan Turbo kontra Super Sedan

Samochody elektryczne dominują obecnie, jeśli chodzi o Najszybsze pojazdy produkcyjne Możesz kupić. Benzyna w żaden sposób się nie poddaje, o czym świadczy trudna fizyka BMW M5 CS Jest obsługiwany od drzwi do drzwi za pomocą hipersamochodów. Jednakże Porsche Taycan Turbo Pokazuje również rażące lekceważenie praw fizyki. Złóż je razem, a będziesz miał bardzo dobre wyścigi drag.

Oto sedno tego wideo z GTBoard.pl na YouTube, który niedawno zorganizował wyścig na zamkniętym odcinku chodnika. To też długa, pozwalająca zawodnikom naprawdę ćwiczyć elektrownie elektryczne i spalinowe. Konkurentami są standardowe BMW M5 CS, które z 4,4-litrowego silnika V8 z podwójnym turbodoładowaniem wytwarza 627 KM (468 kW). BMW twierdzi, że wystarczy rozpędzić dużego sedana do 60 mph w 2,9 sekundy i na podstawie M5 inne filmy Widzieliśmy, tak nam się wydaje.

Zaoszczędź więcej niż dolara3400 Średnia sugerowana cena detaliczna * w pliku Porsche Taycan

Drugim dużym sedanem w tym starciu jest Porsche Taycan Turbo, wyposażony w parę silników elektrycznych, które mogą wysłać na ziemię 616 koni mechanicznych (459 kW). W trybie overboost liczba ta wzrasta do 670 KM (500 kW), co rozpędza Taycana do 60 mil na godzinę w ciągu 3 sekund. Biorąc pod uwagę, że Taycan waży więcej niż 2,5 tony, tego rodzaju osiągi są wyjątkowo imponujące.

Jak to wszystko przekłada się na rzeczywisty świat? W rzeczywistości jest bardzo blisko, jak wskazują liczby. W pierwszym z wielu wyścigów Taycan korzysta na wczesnym etapie ze startu zatrzymanego, wykorzystując w pełni natychmiastowy moment obrotowy. M5 wycofuje się na długość jednego samochodu, utrzymuje pozycję przez krótki czas, a następnie zyskuje utraconą ziemię wraz ze wzrostem prędkości. Moc spalania ma tendencję do faworyzowania wyższych prędkości, a M5 ostatecznie wyprzedza Taycana na dużym końcu toru.

READ  Pokemon Sleep na iOS i Androida został uruchomiony w Australii i innych regionach

W związku z tym można by oczekiwać, że kolejne wyścigi będą faworyzować BMW, ale nie jest to sprawa otwarta i zamknięta. W pierwszej rundzie oba samochody ciągną się obok siebie, aż w końcu M5 się wycofa. W innych wyścigach Bimmer jedzie mocniej, podczas gdy w ostatnim wyścigu okrążenia Taycan zyskuje niewielką przewagę, z której BMW nie może się zregenerować.

Krótko mówiąc, to jedne z najlepszych wyścigów, jakie widzieliśmy od jakiegoś czasu. Poniżej 100 mil na godzinę oba samochody są dobrze dopasowane, z niewielką przewagą, być może, jeśli chodzi o Porsche. Poza tym BMW ma zdecydowanie przewagę. Jednak granice wydajności są na tyle bliskie, że żaden ze sterowników nie jest w stanie wytrzymać nawet najmniejszego błędu.

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *