Badanie wykazało, że kobiety, honorowi studenci wolą aktywne przestrzenie do nauki

Źródło: Uniwersytet Kansas

Stowarzyszenie Amerykańskich Uniwersytetów podjęło ostatnio nacisk, aby zachęcić instytucje do tworzenia bardziej aktywnych przestrzeni edukacyjnych na terenie kampusu, w których studenci mogą się poruszać i pracować razem, zamiast siedzieć na stałych miejscach w tradycyjnej sali wykładowej. Nowe badanie przeprowadzone przez University of Kansas wykazało, że studenci samodzielnie sortują się między tymi dwiema przestrzeniami, a aktywne zajęcia edukacyjne mogą być sposobem na przyciągnięcie większej liczby kobiet do dziedzin STEM i utrzymanie studentów na liście i zaangażowaniu.


Michael Ralph, absolwent Uniwersytetu w Kuwejcie student w Psychologia edukacyjna Główny badacz w firmie architektonicznej Gold Evans rozmawiał z Davidem Bensonem, profesorem chemii podczas wspólnego spotkania stypendialnego zorganizowanego przez Center for Teaching Excellence. Dyskutowali, kto wybrać rodzaje zajęć i zdali sobie sprawę, że mają idealne środowisko do badań porównawczych: Benson studiował chemię organiczną 2 zarówno w przestrzeni aktywnego uczenia się, jak i w wykład Hala.

„On (Benson) mówił o tym, jak zauważył, że wielu uczniów osiągających wysokie wyniki ma tendencję do uczęszczania na aktywne przestrzenie do nauki zamiast na sale wykładowe” – powiedział Ralph. „I podzielił się, że sekcja Active Learning ma również wyższy odsetek kobiet. Zapytałem dlaczego i zdaliśmy sobie sprawę, że żadne z nas nie wie, więc postanowiliśmy przyjrzeć się temu dalej”.

Ralph, który był również związany z KU Center for STEM Learning; Blair Schneider ze Służby Geologicznej Kansas; Bensona. Doug Ward, zastępca dyrektora Centrum Doskonałości Nauczania na Uniwersytecie w Kuwejcie; A Anthony Vartia, adiunkt chemii, przeprowadził badanie dotyczące tego, kto wybrał miejsca na zajęcia oraz dlaczego i jak odbywały się zajęcia. Ich badanie zostało opublikowane w czasopiśmie Learning Environ Research.

Badanie wykazało, że obserwacja Bensona była słuszna, ponieważ prawie 50% studentów, którzy wybrali aktywną przestrzeń do nauki, to studenci wyróżnieni, w porównaniu z 13%, którzy wybrali salę wykładową. W przestrzeni spółdzielczej znajdowała się również klasa, w której było więcej kobiet. Naukowcy mają nadzieję dowiedzieć się więcej o tym, dlaczego kobiety wybierają aktywne przestrzenie uczenia się i przeprowadzić więcej badań, aby lepiej zrozumieć podejmowanie decyzji przez uczniów i ich zachowanie w nauce przez kilka semestrów.

Studenci zgłaszali również preferencje dotyczące przestrzeni do współpracy, które wykraczały poza to, co mogły pomieścić obiekty. Duża liczba studentów w sali wykładowej zgłosiła, że ​​miała nadzieję na zajęcia w przestrzeni aktywnej, ale nie była w stanie tego zrobić, ponieważ klasa była pełna.

Chociaż przestrzenie są fizycznie różne, zajęcia były podobne, prowadzone przez tego samego instruktora, z identycznymi programami i metodami. Jednak w aktywnych przestrzeniach uczniowie mogą przenosić swoje miejsca, współpracować, udostępniać zasoby i komunikować się ze sobą.

„Przestrzeń nie dyktuje jednego kierunku, w którym wszyscy muszą patrzeć”, powiedział Ralph, opisując aktywną przestrzeń do nauki naprzeciwko sali wykładowej. „W pokoju znajduje się wiele centrów uczenia się i komunikacji. W tym przypadku czynność, o której mówimy w przestrzeni aktywnego uczenia się, jest poznawcza. Uczniowie mogą słuchać trenera i pracować razem.”

Badanie wykazało również, że osoby w nowo zaprojektowanych salach uzyskały wyższe wyniki w trakcie kursu i miały mniej niż połowę wskaźnika niepowodzeń/odpadów w sali wykładowej. Można to częściowo wytłumaczyć wyższymi wskaźnikami honoru dla studentów, którzy wybierają miejsca, powiedział Ralph, ale to nadal ma znaczenie. Wysoki odsetek kobiet, które wybrały przestrzeń Może to być również kluczem do zapewnienia przyjaznych miejsc, w których mogą nawiązywać kontakt z trenerami i rówieśnikami podczas nauki, pozostawania w programie i przechodzenia do kariery STEM.

„Potwierdziliśmy, że istnieją różnice w samodzielności uczniów. W tym przypadku pokazaliśmy, że wpływ rówieśników jest ważny w tym, jak i dlaczego uczniowie dokonują wyborów” – powiedział Ralph. „Myślę, że to mówi o roli kapitału społecznego w odniesieniu do tego, kto wybiera te przestrzenie. Teraz musimy nadal rozumieć, w jaki sposób wybory studentów wpływają na ich naukę w trakcie studiów i zapewnić sprawiedliwą reprezentację i dostępność studentów, którzy chcą uczyć się w nieprzyjaznych przestrzeniach.


Otwarte przestrzenie do nauki nie zwiększają aktywności fizycznej dzieci


więcej informacji:
Michael Ralph i in., Decyzje dotyczące rekrutacji uczniów i sukces akademicki: ocena wpływu projektowania przestrzeni w klasie, Badania środowisk uczenia się (2021). DOI: 10.1007/s10984-021-09379-6

cytatBadanie wykazało, że kobiety i studenci honorują swoje preferencje dotyczące aktywnych przestrzeni edukacyjnych (2021, 20 października), pobrane 20 października 2021 z https://phys.org/news/2021-10-women-honor-students-spaces.html

Niniejszy dokument podlega prawu autorskiemu. Bez względu na jakiekolwiek uczciwe postępowanie w celach prywatnych studiów lub badań, żadna część nie może być powielana bez pisemnej zgody. Treść udostępniana jest wyłącznie w celach informacyjnych.

READ  Nowe badanie sugeruje sposób wykładniczego przyspieszenia podróży kosmicznych

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *