Badania pokazują, że wyniki sztucznej inteligencji Google pojawiają się rzadziej

Badania pokazują, że wyniki sztucznej inteligencji Google pojawiają się rzadziej

Z najnowszego badania przeprowadzonego przez firmę SEO wynika, że ​​w ostatnich tygodniach Google rzadziej wyświetla wyniki wyszukiwania generowane przez sztuczną inteligencję.

Informacje zebrane Napisane przez Bright Edge poinformował o przez Wyszukiwarka ZiemiDane wskazują, że 1 czerwca przeglądy AI pojawiły się w 11% wyszukiwań, a 30 czerwca odsetek ten spadł do 7%. Dane BrightEdge wskazują również, że AI Reviews cytuje Reddit i Quorę znacznie rzadziej niż kiedyś.

Od czasu uruchomienia w maju przeglądu sztucznej inteligencji Google musiał wprowadzić zmiany, aby zaradzić dziwnym odkryciom, takim jak zalecenie nałożenia kleju na pizzę (która wygląda na pobraną z wątku na Reddicie) i sugerowanie, że… Jedz kamienie (Wygląda na to, że został zaczerpnięty z artykułu w CebuleW odpowiedzi Google broniło przeglądów AI, ale oświadczyło, że wprowadziło modyfikacje, takie jak ograniczenie wykorzystania treści generowanych przez użytkowników w przeglądach AI i dodanie lepszych narzędzi do wykrywania irracjonalnych zapytań, które nie powinny otrzymywać przeglądów AI.

mówi rzeczniczka Google Ashley Thompson krawędź Thompson stwierdziła, że ​​wyniki „nie odzwierciedlają tego, co zaobserwowaliśmy” i skrytykowała metodologię badania. Thompson twierdzi również, że badanie BrightEdge wydaje się dezorientować użytkowników, którzy wyrazili zgodę na „Przegląd sztucznej inteligencji i nie tylko” w ramach eksperymentalnych funkcji Search Labs Google, z tymi, którzy tego nie zrobili. (Według Thompsona osoby, które zdecydują się na przegląd AI w laboratoriach badawczych, zobaczą tę funkcję w większej liczbie wyników wyszukiwania.)

„Zaprojektowaliśmy przegląd sztucznej inteligencji tak, aby pojawiał się w zapytaniach tam, gdzie jest przydatny, zapewnia wartość wykraczającą poza funkcje na stronie wyników i nadal pojawia się w przypadku dużej liczby wyszukiwań” – mówi Thompson. „Jak już wspomnieliśmy, nadal ulepszamy, kiedy i jak wyświetlamy przegląd sztucznej inteligencji, aby był jak najbardziej użyteczny, w tym szereg najnowszych aktualizacji technicznych poprawiających jakość reakcji”.

READ  Twitch Amazona zaczyna konkurować z TikTokiem w krótkim filmie

Przegląd AI to ważna inicjatywa dla Google. Jeśli ludziom się to nie podoba lub nie ufa im, mogą zamiast tego zwrócić się do produktów konkurencyjnych firm, takich jak Microsoft, OpenAI i Perplexity, co może być dużą stratą dla wyszukiwarki. Google optymistycznie podchodzi do swojego przeglądu sztucznej inteligencji — dyrektor generalny Google Sundar Pichai powiedział w majowym wywiadzie z redaktorem naczelnym Nilayem Patelem, że ludzie „bardzo pozytywnie reagują na przegląd sztucznej inteligencji” — ale firma wciąż wprowadza pewne modyfikacje.

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *