Badacze Facebooka twierdzą, że treści celebrytów na Instagramie są powiązane z negatywnymi emocjami

30 września (Reuters) – Czołowe gwiazdy mediów społecznościowych, w tym Kim Kardashian, Justin Bieber i Charlie D’Amelio, należą do celebrytów, których obserwujący na Instagramie mają negatywne odczucia dotyczące ich własnego wizerunku, zgodnie z wewnętrzną stroną Facebooka. (FB.O) Badania opublikowane w tym tygodniu przez Wall Street Journal podniosły pytania o wpływ kultury celebrytów na Internet.

Magazyn opublikował w środę ujawnione zestawy slajdów badawczych, które posłużyły jako podstawa artykułów opublikowanych na początku tego miesiąca, mówiących, że Facebook wie, że jego aplikacje szkodzą zdrowiu psychicznemu niektórych nastoletnich dziewcząt i młodych użytkowników.

Badanie zatytułowane „Porównanie społeczne na Instagramie” obejmowało ankietę wśród 100 000 osób w marcu i kwietniu 2020 r. w dziewięciu krajach, w tym w Stanach Zjednoczonych, Australii i Brazylii.

Rzecznik Facebooka Kevin McAllister powiedział, że respondenci nie byli proszeni o podanie konkretnych kont, ale naukowcy odkryli, że konta celebrytów były „jednymi z najczęściej oglądanych kont osób, które powiedziały nam, że doświadczyły wyższego lub niższego poziomu negatywnych porównań społecznych na Instagramie”. na wewnętrznych danych firmy.

Zauważył, że wyniki miały sens, ponieważ wymienione celebrytki miały ponad 30 milionów obserwujących każdy.

Badacze Facebooka nie badali, czy kontakt użytkowników z tymi kontami celebrytów powodował negatywne odczucia na ich temat.

Badacze z Facebooka odkryli, że piosenkarka Ariana Grande i modelka Kendall Jenner były jednymi z celebrytów, którzy odczuli najbardziej negatywne porównanie społeczne.

Badacze Facebooka w Slide Groups zauważają, że firma może współpracować z gwiazdami w kampaniach, aby zmniejszyć negatywne porównania.

Z drugiej strony, konta na Instagramie „The Ellen Show” prowadzone przez komik Ellen DeGeneres, amerykańskiego aktora Willa Smitha i brazylijskiego piłkarza Neymara miały obserwujących, którzy czuli „mniej negatywne porównanie”, według grupy badawczej.

Wyniki są godne uwagi, biorąc pod uwagę, że Instagram pomógł zapoczątkować wzrost wpływów w mediach społecznościowych i podjął starania, aby rekrutować celebrytów do aplikacji na początku.

READ  Brak świadomości na temat wirusa Corona w „niszczącym” finale Mistrzostw Europy - Światowa Organizacja Zdrowia

Aktor Ashton Kutcher był jedną z gwiazd, które pomogły Instagramowi zdobyć wiarygodność wśród innych celebrytów i pomogły przedstawić firmę Grande, zgodnie z anegdotą opublikowaną w książce „No Filter: The Inside Story of Instagram”.

Według biografii niektórych pracowników LinkedIn, zespół ds. partnerstwa firmy współpracuje również z celebrytami, muzykami i innymi osobami publicznymi, aby poprawić ich obecność na Instagramie.

Badacze Facebooka odkryli, że oglądanie większej liczby treści celebrytów w kanale na Instagramie korelowało z większą liczbą negatywnych porównań.

Badania wykazały, że prawie połowa treści, które ludzie widzą na Instagramie, pochodzi od celebrytów.

(Sheila Dang donosi w Dallas); Edytowanie przez Leslie Adler

Nasze kryteria: Zasady zaufania Thomson Reuters.

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top