Autonomiczny projekt pilotażowy Toronto anulowany po zaprzestaniu działalności przez dostawcę

jakiś autonomiczny projekt pilotażowy w Toronto, który miał połączyć jednego sąsiada Scarborough z GO Transit, zakończył się jeszcze zanim mieszkańcy mogli jeździć autonomicznym pojazdem.

Miasto ogłosiło w piątek anulowanie programu West Rouge Automated Shuttle.

„Miasto, TTC i Metrolinx wspólnie uzgodniły zakończenie procesu w Toronto z kilku powodów, które prawdopodobnie będą nadal opóźniać usługi dla społeczeństwa po planowanej dacie zakończenia 28 lutego 2022 r.” – podało miasto w komunikacie prasowym.

Jednym z powodów jest to, że firma Local Motors zakontraktowany Miasto podało, że aby zaopatrywać samojezdne wahadłowce, niedawno zaprzestano działalności i nie może już zapewnić wsparcia technicznego i operacyjnego. W projekcie miał zostać wykorzystany samojezdny pojazd firmy Olli 2.0.

Miasto powiedziało, że pilot był planowane do uruchomienia wiosną 2021ale się opóźniło, ponieważ potrzebna była dalsza ocena osiągów promu.

„Pomimo nieoferowania usług dla ludności, miasto i jego partnerzy testowali zautomatyzowany transport wahadłowy przez dwa miesiące jesienią 2021 r. i zebrali dane na temat działania zautomatyzowanych technologii pojazdów, ich różnych wymagań w porównaniu z konwencjonalnymi pojazdami tranzytowymi, obecnych ograniczeń technologii i gamy rozwiązań dostępnych na rynku. Spostrzeżenia zdobyte podczas próby będą wspierać przyszłe decyzje i planowanie dotyczące zautomatyzowanych pojazdów w tranzycie i szerszego systemu transportowego” – powiedziało miasto.

Autonomiczny autobus miał łączyć mieszkańców dzielnicy West Rouge w Scarborough ze stacją Rouge Hill GO.

Pojazd mógł pomieścić ośmiu pasażerów i był wyposażony w rampę ułatwiającą dostęp oraz system bezpieczeństwa dla jednego wózka inwalidzkiego lub urządzenia ułatwiającego poruszanie się.

Posiada czujniki analizujące otoczenie i reagujące na warunki drogowe i drogowe. Wózek ma maksymalną prędkość 20 km/h podczas pracy autonomicznej, ale może poruszać się z prędkością do 40 km/h w trybie ręcznym.

Na pokładzie zawsze będzie obecny pracownik obsługi, na wypadek gdyby musiał przejąć kierowanie.

READ  Co stanie się z rentownością obligacji 10-letnich, jeśli Fed zasygnalizuje dalsze podwyżki stóp?

„Miasto, TTC i Metrolinx pozostają zaangażowane w poszukiwanie innowacyjnych, dostępnych i zrównoważonych rozwiązań transportowych, w tym zautomatyzowanych technologii pojazdów, aby zaspokoić przyszłe potrzeby transportowe Torontończyków” – czytamy w oświadczeniu.

Anulowanie projektu pilotażowego następuje również po tym, jak Ministerstwo Transportu zawiesiło zgodę na przeprowadzenie próby po niepowiązanej katastrofie innego samojezdnego wahadłowca w Whitby w zeszłym miesiącu jeden z nich został ranny.

Policja Durham poinformowała, że ​​wahadłowiec, który w tym czasie nie był używany, był w trybie ręcznym, kiedy zderzył się z drzewem.

Po katastrofie wahadłowiec został zawieszony w oczekiwaniu na pełne dochodzenie w sprawie incydentu.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *