Armored Core 6: Data premiery Nowości, aktualizacje gry i wywiady z reżyserem

Armored Core 6: Data premiery Nowości, aktualizacje gry i wywiady z reżyserem

Opublikowano: 16 grudnia 2022, 18:45

Cole'a Bodaniego

Zaktualizowano: 16 grudnia 2022, 18:45

Armored Core 6: Fires of Rubicon zostało oficjalnie ogłoszone podczas The Game Awards 2022. Oto, co fani powinni wiedzieć.

Istnieje wiele serii gier, które zostały przesunięte na bok, aby programiści mogli pracować nad nowymi projektami. Na przykład FromSoftware odłożyło na bok serię Dark Souls, aby pracować nad nową grą, taką jak Pierścień Eldena.

Wygląda na to, że FromSoftware jest gotowe do ponownego odwiedzenia starej serii gier, które mieli. Podczas gdy gracze oczekiwali wiadomości nt DLC Elden RingNie spodziewaliśmy się, że A Rdzeń pancerny 6 Reklama. Zgadza się, FromSoftware powraca do serii Armored Core i mamy wszystkie szczegóły dotyczące tej gry, których szukasz.

Czy Armored Core 6 ma datę premiery?

Rdzeń pancerny 6
Armored Core 6 jest obecnie w fazie rozwoju i ma zostać wydany w 2023 r. (Zdjęcie: FromSoftware)

Firma FromSoftware oficjalnie zapowiedziała Armored Core VI: Fires of Rubicon podczas The Game Awards 2022, pokazując klip promocyjny i potwierdzając, że gra Zostanie wydany w 2023 roku Na Xbox Series X, PS5 i PC. Gra zostanie wydana przez Bandai Namco.

Reklama na The Game Awards jest godna uwagi, ponieważ gra Armored Core nie została stworzona od ponad 10 lat. Ostatnią wydaną grą było Armored Core V, które twórcy wypuścili w 2012 roku w erze PlayStation 3 i Xboksa 360.

Opis gry Armored Core 6

Jak dotąd jedyne wskazówki dotyczące rozgrywki pochodzą z oficjalnego komunikatu prasowego Bandai Namco, który stwierdza, co następuje:

W szóstej pancernej bazie RUBICON gracze będą mogli swobodnie poruszać się po ogromnych środowiskach 3D z dużą zwrotnością, jednocześnie angażując się w brutalną walkę z pojazdami. Z oprogramowaniaStarannie dopracowany projekt gry, gra będzie zawierała wymagające i zapadające w pamięć bitwy, a także satysfakcjonujący system postępów i głęboką rozgrywkę, a wszystko to teraz napędzane jest mechaniką kolekcjonowania i walką z potężnymi bossami. Gracze doświadczą poczucia satysfakcji i spełnienia, gdy przezwyciężą trudną sytuację i będą cieszyć się chwilowym zwycięstwem, być może podnoszącym swój status, przed kolejnym wyzwaniem”.

READ  Przychody z reklam Amazon są teraz dwa razy większe niż łącznie ze Snap, Twittera, Roku i Pinterest

Opancerzony zwiastun Core 6

Możesz także sprawdzić podgląd ujawnienia Armored Core 6 poniżej.

zezwól = przyspieszenie; automatyczny start; nośniki kodowane żyroskopowo; klasa obrazu w obrazie=ezlazyload>

Czy opancerzony B6 będzie miał walkę „podobną do duszy”?

Po wstępnym ujawnieniu głos zabrał Hidetaka Miyazaki z FromSoftware IGN na ekskluzywny wywiad i potwierdź kilka interesujących szczegółów na temat rozwoju gry.

Na przykład Miyazaki stwierdził, że Rubicon Fires „nie będzie tylko duszą science-fiction”, co może przynieść ulgę tym, którzy zmagają się z grami w stylu soul.

Idąc dalej, wyjaśnił Miyazaki, studio „nie podjęło świadomego wysiłku, aby spróbować wyreżyserować [Armored Core VI] W kierunku rozgrywki bardziej przypominającej Soulsborne”.

Armored_Core_6.jpg
„Walki z bossami są najważniejszym elementem gry w tym tytule” – powiedział w oświadczeniu dla IGN reżyser Masaru Yamamura.

Wygląda jednak na to, że esencja gier Soulsborne nadal będzie najsilniej odczuwalna w rozgrywce w czasie rzeczywistym i walkach z bossami.

„Walki z bossami są najważniejszym elementem gry w tym tytule” – powiedział IGN reżyser Masaru Yamamura.

„Rdzeń bitew, w których gracz czyta ruchy wroga, a następnie bawi się nimi, jest oczywiście typowy dla FromSoftware. W tym tytule zarówno wróg, jak i twoja maszyna są agresywne i brutalne w swoich atakach. Rozwijamy tak, aby gracze mogli cieszyć się dynamicznymi i intensywnymi bitwami z bossami, które może zaoferować tylko mecha, wraz z unikalnymi aspektami AC, takimi jak składanie odpowiednich części, aby stawić czoła najtrudniejszym wrogom”.

Daniela Borgasa

Daniel Borgas jest pełnoetatowym pisarzem współpracującym z GINX. Lubi relacjonować wiadomości ze wszystkich gier, czy to e-sport, czy aktualizacje gier. Kiedy nie pisze o grach wideo, Daniel w nie gra. Lubi grać w TeamFight Tactics, Pokémon i najnowsze gry dla jednego gracza. Zachęcamy do śledzenia go na Twitterze pod adresem DannysDomain65.

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *